Mistä löysit sen oikean - vai vieläkö etsit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Syksy on rakkauden aikaa. Lehdet tippuvat puista ja rakastuneet kääriytyvät toisiinsa koivuhalkojen räiskyessä takkatulessa. Entäpä sinä, pakkislainen?? Mistä löytyi tuo satumainen sielunveli rinnallesi vai jatkatko yksin kulkuasi syys-sateiden piiskatessa, toivoen että SE oikea kävelee ennen ensilumia vielä vastaasi..ja pysähtyy??? :love: Vai uskotko edes rakkauteen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Valkoinen ratsu allani etsin prinsessaa tornissaan.

Elchubagabra sanoi:
Baarista. Uskon rakkauteen.

Miten olet noin hempeällä tuulella, jos voin kysyä?

Ilmeisesti kysyt minulta. Rakkauden voiman edessä on pakko taipua, siksi tällaisen kysymyksen heitin ilmoille. Uskon myös rakkauteen, tuohon elämän alkulähteen eliksiiriin.

Satuttiin samaan työpaikkaan. Ei olla enää samassa työpaikassa, mutta samassa asunnossa elellään...

Ja vitut! Kun ei ala ollenkaan tohon hommaan niin ei tuu turpaan. Eli mun mielestäni koko "yhdessä ikuisesti" on pasandeeria ja muut arvot kuten munan koko ja raha lyö "rakkauden" yli mennentullen.
Pesä pesänä ja kaveruus kaveruutena.

ps: Pessimisti ei pety koskaan

Heh.. en oo vielä uskaltanu mennä juttelemaan, mut näen joka päivä yhden tosi timmin, helmen, hauskan ja sympaattisen tyypin. Ihme kyllä, mä näen sen vain peilissä? ;)

vielä etsimässä :jahas:

mutta kaipa tässä on vielä minulla aikaa :)

Tiedossa ois mutta kun ei... Ei ole rohkeutta, ei! Uskaltais vaan mennä jutteleen.. se legendaarinen ongelma. Pitää odottaa että kusi nousee päähän ja sitten varmaan uskallan mennä + on 2% veressä, eli Krystal Stealiin turvaudutaan ainakin tämä tuleva talvi.. :rolleyes:

Oha se uskottava,vaik välil tuntuu usko horjuvan.
Vielä etsiskellään... :wall:

Rautakokki puhuu usein, ja joskus jopa asiaakin:)

Eihän se ny välttämättä ole aiva noin mustavalkoinen asia, mutta nyt jatketaan kokin tyyliin, jos ei mitään mullistavaa tapahdu.. ;)

Muutti naapuriin. Ja siis, koska olen syntynyt Maalla (isolla M:llä), naapuri se on kilometrinkin päässä....

Kuinkahan monen tänne kirjoittavan vanhemmat ovat vielä yhdessä? Tuskin se maailma nyt niin paljoa vielä on kerinnyt muuttumaan yhdessä sukupolvessa, että pitää kirota parisuhteet alimpaan helvettiin.

Mutta alkup. kysymykseen vastaan että häistä, tosin eivät tainneet olla omat, ainakaan en tunnusta.

Mike sanoi:
Saliltapa löysin. Niinkin tyhmästä linestä lähti kuin "Saanko kysyä tyhmän kysymyksen? Seurusteletko sä?".

Oikein teit!Rakkauden edessä on vaan laitettava itsensä likoon. Tossa on vaan se, että jos tyttö seurustelisikin ja toi sun kysymys kiiris poikakaverille asti, niin siinä voisi saada vihamiehen lähes tulkoon ilman mitään syytä. Veikkaan hypoteettisesti, että neiti sanoi,ettei seurustele ja sä pyysit kahville/teelle/mehulle/varmistamaan? osuiko oikeaan? :D

Meiän äitee ja iskä on vieläkin naimisissa...
Mutsin kommentti faijasta: "Ei sitä tiedä ottaessa mikä se on pitäessä..." :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom