Mistä hieno lompakko?

En tiedä hienosta mutta ostin joskus ihan mielissäni tällaisen.

Näin köyhänä sitä joskus hävettää miten lompakko itsessään on aina kalliimpi kun sen sisältö.

Eikä se edes niin kallis lompakko ollut :D

calvin-klein-clark-billfold-and-coin-wallet-black--f1b.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Belroyn lompakon hommasin tossa taannoin. Hinta on kova mutta aivan älyttömän hyvä ja pieni taskussa!
 

Liitteet

  • image.jpeg
    image.jpeg
    21,1 KB · Katsottu: 577
  • image.jpeg
    image.jpeg
    20,9 KB · Katsottu: 543
  • image.jpeg
    image.jpeg
    42 KB · Katsottu: 575
Belroyn lompakon hommasin tossa taannoin. Hinta on kova mutta aivan älyttömän hyvä ja pieni taskussa!
Hienoja nämä Belroyn lompakot, mutta itseltäni on jäänyt aina hankkimatta, koska kolikkotasku joko puuttuu tai on aivan onneton (mahtuu suunnilleen 2 euroa). Firman nettisivuilla selitetään, että tämän taustalla on joku tuotesuunnittelun ideologia ja ne kolikot voi heittää pois tai jättää housun taskuun kilisemään. Mielestäni melko älytön linjaus enkä varmaan ole ainoa kuluttaja, joka näin ajattelee. Onneksi ohuita minimalistisia lompakoita löytyy muiltakin valmistajilta.
 
Kolikot on muutenkin ihan saatanasta ja koko rahan idea pitäisi siirtää korteille ja digitaaliseksi.
Onhan ne kolikot ärsyttäviä, mutta kun niitä nyt kuitenkin käytetään, niin olisi mukavaa, että lompakossa olisi tilaa niille.

Itse tykkään kyllä maksaa aika paljon käteisellä. Ei viitsi jokaista pikkuostosta varten näppäilemään jotain pin-numeroa. Tyylinsä kullakin.
 
Kolikot on ärsyttäviä. Laitan aina saamani kolikot taskuun ja siitä sitten joko auton tuhkakuppiin tai kotona pakasterasiaan. Autosta käytän niitä pysäköintiin ja ihan satunnaisiin pikkuostoksiin - pakasterasiasta annan lapsille viikkorahoina yms. pikkutarpeisiin. En koskaan ota kolikoita mukaan lompakkoon (no ei ole edes kolikko-osastoa) tai taskuun johonkin lähtiessä.
 
Parkkiin menee Parkman, muutenkin kätevyydessä 10/10 kamaa. Simppelimpää kuin kolikoiden käyttö, plus siitä on muuta hyötyä.
 
Kolikot on muutenkin ihan saatanasta ja koko rahan idea pitäisi siirtää korteille ja digitaaliseksi.
Just näin. En edes oikein enää ymmärrä "lompakon" funktiota. On jo monta vuotta ollut käytössä puhelimelle nahkainen kotelo, jonka kansiosassa on pari korttitaskua. Ajokortti ja maksukortti, mitä muuta tarvitsee, jos ei ole nainen joka haluaa kantaa mukanaan pakkaa erilaisia kantiskortteja? Itselläni on käytössä vain pari ja nekin pystyn ottamaan autosta mukaan ko. liikkeissä asioidessani.

Käteisen nostaminen jotain juttua varten aiheuttaa lähinnä tuskaa; "Mitä mä näillä ylimääräisillä teen?"
 
Onpa täällä käteisvihamielinen ilmapiiri... Turvallisuusnäkökulmasta käteinen on kyllä luotettavampi kuin kortti. Jos esim. matkustat paljon ulkomailla ja maksat kaiken kortilla, niin kyllä siinä on ihan kohtuullinen riski, että kortin tiedot päätyvät vääriin käsiin. Käteisellä tätä ongelmaa ei ole (okei, taskuvaras voi viedä lompakon ja sen mukana käteiset, mutta sama taskuvaras osaa kyllä hyödyntää ne lompakossa olevat kortitkin).
 
Onpa täällä käteisvihamielinen ilmapiiri... Turvallisuusnäkökulmasta käteinen on kyllä luotettavampi kuin kortti. Jos esim. matkustat paljon ulkomailla ja maksat kaiken kortilla, niin kyllä siinä on ihan kohtuullinen riski, että kortin tiedot päätyvät vääriin käsiin. Käteisellä tätä ongelmaa ei ole (okei, taskuvaras voi viedä lompakon ja sen mukana käteiset, mutta sama taskuvaras osaa kyllä hyödyntää ne lompakossa olevat kortitkin).
Vähän erimieltä sun kanssas. Jos kortin tiedot päätyy vääriin käsiin, luottokorttifirma melkein aina palauttaa fyrkat. Käteistä et saa ikinä takasin jos se pöllitään.
 
Mulla on tällänen Comme des Garçonsin zip wallet, ostin Tukholmasta NK:lta ja makso jotain 80-100e:

http://www.sankaradesign.com/shop/products/comme-des-garcons-half-zip-embossed-leather-wallet/ (lisää kuvia esim tääl)

Oon ollu todella tyytyväinen ja en oo koskaan ennen saanu kehuja lompakosta baaritiskillä kuinka siisti on - sekä naisilta että miehiltä siis. Biittaa tyylikkyydellään korttikotelot 100-0, vaikka viekin vähän enemmän tilaa, mahtuu kuitenkin pieneenkin taskuun helposti.

cdg-wallet-300x300.jpg
 
Mulla on tällänen Comme des Garçonsin zip wallet, ostin Tukholmasta NK:lta ja makso jotain 80-100e:

http://www.sankaradesign.com/shop/products/comme-des-garcons-half-zip-embossed-leather-wallet/ (lisää kuvia esim tääl)

Oon ollu todella tyytyväinen ja en oo koskaan ennen saanu kehuja lompakosta baaritiskillä kuinka siisti on - sekä naisilta että miehiltä siis. Biittaa tyylikkyydellään korttikotelot 100-0, vaikka viekin vähän enemmän tilaa, mahtuu kuitenkin pieneenkin taskuun helposti.

cdg-wallet-300x300.jpg
Ei millään pahalla, mutta itseäni alkaisi naurattamaan, jos aikuinen mies kaivaa tuollaisen taskustaan. Ellet sitten ole italialainen gigolo.

Mutta makunsa kullakin.
 
Mukamalla on hyvä valikoima lompakoita; löytyy mm. Bellroy, Exentri ja liuta muita merkkejä. Itse tilasin sieltä hiljattain Secrid Slimwalletin ja ainakin toistaiseksi olen ollut hyvin tyytyväinen. Alumiinikoteloon menee 6 korttia ja nahkaosan taskuihin pari lisää. Setelit täytyy taitella pidikkeeseen, jos sellaisia haluaa kuljettaa.
 
Exentri ollut käytössä jo useamman vuoden. Ainoastaan pientä kulumista havaittavissa kulmissa, ei kuitenkaan mitään merkittävää. Täältä sen bongasin, kun joku kovasti suositteli. En ole katunut hetkeäkään. Exentriä ennen oli kaiken maailman ämpärimuovista valmistettuja korttikoteloita ja metallisia myöskin, mutta nehän levisivät kuin paskanliekki maahan pudotessaan.
 
Ja tosta nopeimmalle 10% alennuskoodi Ridge Wallet ostoon :):
TF-89SC9258
 
Back
Ylös Bottom