Mistä hieno lompakko?

Ohhoh, onpa hieno toi Ridge Wallet carbon fiber mallisena. Toki hintaakin $105.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Slideria tuli käytettyä pari vuotta kunnes sirukortti hajosi. Voi olla, että hajosi jostain muusta syystä kuin jatkuvasta liu'uttamisesta, mutta laitoin kuitenkin sen piikkiin. Kun olihan tuossa melkoisesti hankaumajälkiä havaittavissa. Halusin vastaavaa kokoluokkaa olevan, jossa sirukorteille löytyy omat taskut ja päädyin Secridin Slim Walletiin. Hinta on jossain 60 euron tienoilla, joten ei kovin paha. Muutaman viikon käyttökokemuksella täytyy kehua. Nahkaiset korttitaskut voisivat tosin olla hiukan jäykemmät. Korttikotelon lukitus ja vapautus toimivat hienosti.

wallet-inside.jpeg
 
Oon reilun kuukauden käyttökokemuksella ollut Ridgeen enemmän kuin tyytyväinen.

Peruslatinki mulla on 11 korttia ja se menee ihan kivasti vielä tuonne ja saa haluamansa kätevästi ulos - reunimmaiset kaksi tietty vielä helpommin ja ne kattaa varmaan 75% (e: tod.näk. 90%) käytöstä.
 
Oon reilun kuukauden käyttökokemuksella ollut Ridgeen enemmän kuin tyytyväinen.

Peruslatinki mulla on 11 korttia ja se menee ihan kivasti vielä tuonne ja saa haluamansa kätevästi ulos - reunimmaiset kaksi tietty vielä helpommin ja ne kattaa varmaan 75% käytöstä.
Miten nopeaa ja iisiä on ottaa keskimmäisiä kortteja? Kumpi parempi valinta seteleille, klippi vai nauha? Tuntuu, että klippi ulkonee päästä sen verran, että voi jumittaa taskuun. Ostan kyllä ton, mutta en osaa päättää ottaako titaanina vai hiilikuituna.
 
Miten nopeaa ja iisiä on ottaa keskimmäisiä kortteja? Kumpi parempi valinta seteleille, klippi vai nauha? Tuntuu, että klippi ulkonee päästä sen verran, että voi jumittaa taskuun. Ostan kyllä ton, mutta en osaa päättää ottaako titaanina vai hiilikuituna.

Tuntuu, että nuo keskimmäiset tulee nyt helpommin kuin alussa, kun on tottunut. Jotenkin alkuun ne tuntu tuleva yhtenä klimppinä, mutta nyt siitä saa sellaisen viuhkamaisen, josta voi selata kohdalle. Eli ihan suht. helposti - painaa pinkan ulos ja tarvittaessa vähän plärää, kyllä sen oikean kortin aika vähän näkemällä jo sitten tunnistaa.

Veikkaan, että klippi olisi oikeasti kävevämpi, mutta ohuuden vuoksi päädyin itse nauhaan.
 
Itse just selailin noita kans, ja jotenkin ehkä carbon fibre vähän nähty. Harkitsin itse sitä aiemmin.
Tuo burnt titanium näyttää mukava erilaiselta.

13117859_1589559664687491_814188606_n.jpg
12106184_779941262115873_1301830925_n.jpg
 
Titaniumille ääni noista.

Ite oon luottanu jo pitkään tähän, 9,90e Teknikmagasinet.

Setelit menee tonne taiteltuna, kolikot onnistun hukkaan aina pelikoneisiin.

330617.png


Eipä muita kortteja tuu mukana kannettua ku pankkikortti, lounaskortti, s-etukortti ja ajokortti. Loput on autossa.

E. Toki Mojo-kerroin on pakkasen puolella verrattuna tohon Ridgeen.
 
comme-des-garcons-black-three-side-zip-wallet-product-5-11981922-537663824.jpeg

comme-des-garcons-black-three-side-zip-wallet-product-2-11981949-634776370.jpeg

tuon kaltaista olen etsinyt jossa lisäksi paikka ajokortille (läpinäkyvä tasku) vielä ei oo kohdalle osunu aikoinaan oli semmonen (pelitti n. 20 vuotta) oli tehty full grain saddleleather-nahasta harmitta ku en ostanut silloin kahta nykyään kun löydän laadukkaan käyttötawaran niin osta aina kaksi
 
Oli pakko rekisteröityä ihan vaan tätä keskustelua varten. Eli ensimmäinen viesti kyseessä. :D Onkohan kellään kokemusta frenchie tai wrap walletista? Molemmat on pieniä ja ohuita et mahtuu etutaskuun. Wrap wallet on huomattavasti halvempi, mutta frenchie taas vaikuttaa paremmalta.
 
Kellään vinkkiä suht isosta miesten lompakosta jossa olisi iso tila seteleille ja kolikoille. Automaattikortille ja ajokortille toki paikka myös. Kolikoille siis suljettava tila etteivät tipu esim. vetoketjulla.

Entinen 15 vuotta palvellut lompakko alkaa olemaa finitto.
 
Back
Ylös Bottom