Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Exentrin korttilompakko, jossa seteleille oma tasku.
Itse tykännyt, kätevä varsinkin tuo että kahdelle eniten käytetylle kortille on nuo helposti käytettävät paikat.
Exentri
EXENTRI Lompakot / Korttikotelot & Lompakot / Erikoistukku.fi - Suomen Erikoistukun verkkokauppa
Näyttäis 3 korttia pysyvän ihan hyvin.Toi Miken slider on kyl pirun siistin näkönen. Mietin vaan, et mahtaako noi kortit tykätä kyttyrää kun ovat päällekkäin. Vai voiko niitä ihan huolettomasti pitää noin niin ettei ne kulu? Ja toiseks miten toi toimii jos ei oo tota kuutta korttia? Eli jos vaikka tonne laittaa vaan kolme korttia niin pysyykö noi enää paikallaan?
Meinaatko että se on ruma se klipsu vai että toimii huonosti? Jos jälkimmäistä niin olet väärässä
Exentrin korttilompakko, jossa seteleille oma tasku.
Itse tykännyt, kätevä varsinkin tuo että kahdelle eniten käytetylle kortille on nuo helposti käytettävät paikat.
Exentri
EXENTRI Lompakot / Korttikotelot & Lompakot / Erikoistukku.fi - Suomen Erikoistukun verkkokauppa
Siis hyi jumalauta miten mummon näköinen, älä nyt mene ostamaan.Minun on ehkä pakko ostaa tämä: Orchid printed matinee purse - EZMORA by Ted Baker
aivan ihana
No ei ehkä päivittäisessä, mutta on sellaisiakin kortteja, jotka pitää olla mukana, koska niiden käyttö on ihan randomia. En itse ainakaan aamuisin mieti, mitä kortteja tarvitsen mukana, vaan kaikki kulkee tarvi tai ei.Exentrissä on itellä 10 korttia, ne mahtuu siihen kätevästi, ja niistäkin parista voisi vielä luopua. Aika harva tarvitsee päivittäisessä käytössä enempää. Jos tarvitsee niin minkäs teet.
No ei ehkä päivittäisessä, mutta on sellaisiakin kortteja, jotka pitää olla mukana, koska niiden käyttö on ihan randomia. En itse ainakaan aamuisin mieti, mitä kortteja tarvitsen mukana, vaan kaikki kulkee tarvi tai ei.
Mahtuuko noihin Exentrin lokeroihin useampi kortti per korttipaikka?
Tuo Exentri vakuutti meikäläisen ja lähti tilaukseen.