Mistä hieno lompakko?

Nostellaanpas vanha ketju :)

Itselläni ollut nyt jonku aikaa käytössä, ulkomailta ostettu magic flip wallet. Ostin sen Australiasta kun olin siellä kiertelemässä. Nyt kuitenkin korttien vähentymisen takia, korttitaskut ovat käynneet vähän turhan väljäiksi, ja olisi kiva saada hankittua uusi tilalle. Jos jollakin olisi heittää linkkiä mistä vastaavia löytyisi niin otan ilomielin vastaan.

Kiitos Janne linkistä, löysin ainakin melkein vastaavan :) http://www.lompakkoshop.com/magic-wallet.html
Tuossa ei näytä olevan läpinäkyvää taskua ajokortille, niin kuin nykyisessä, mutta se ei ole niin iso ongelma kuitenkaan, taidan laittaa tuollaisen tilaukseen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noissa maailman- ja ekokaupoissa on myös jonkin verran nahkaisia/uusiomateriaaleista käsintehtyjä korttikoteloita ja lompakoita. Isoveljellä on ollut jo vuosikausia joku tyyliin Globe Hope nahkainen korttikotelo ja on ollut erittäin tyytyväinen siihen. Itellä on joku perus teräskorttikotelo, joka vetää just sopivasti muutaman kortin ja pari seteliä taiteltuna (ja hajottaa housun taskut kulmillaan, mutten ole jaksanut ettiä uutta) ja ukolle oontilannu ton jo aiemminkin mainitun Exentrin, lienee ollut tyytyväinen :) Henkkoht. inhoon erityisesti kaikkia marimekkopussukoita kun niissä pusseissa on kaikki miljoona korttia, leffaliput, kuitit, rypistyneet setelit ja kolikot pohjalla niin että maksamiseen menee sata vuotta.. Yäk.
 
Mikä filosofia näissä kolikkotaskuttomissa lompakoissa on, kun niin moni ilman taskua tuntuu olevan? Voihan niitä ylijääneitä kolikoita tietysti köyhille heitellä, mutta ei sitä pihinä miehenä kaikkia sentään kehtaa lahjoittaa. Ja vaikka miten haluaisi, niin kolikoiden käyttöä ei aina pysty välttämään.

En mä ainakaan about ikinä maksa käteisellä. Onhan se nyt vähän ysäriä. Jos sattuu kolikoita tulemaan niin laitan taskuun ja taskusta autoon, olkoot siellä. Maksaa jotain parkkimittareita sitten niillä rahoilla.
 
täältäkin ääni exentrille.. kokeiltu on vaikka mitä muita, nyt löyty se viiminen..
plussaa tosissaan siitä et setelit menee suorana, pari "pikakorttipaikkaa" jne

edti: reilun vuoden ollu käytössä, ei mitään hajoamisen merkkejä
 
En mä ainakaan about ikinä maksa käteisellä. Onhan se nyt vähän ysäriä. Jos sattuu kolikoita tulemaan niin laitan taskuun ja taskusta autoon, olkoot siellä. Maksaa jotain parkkimittareita sitten niillä rahoilla.

Kysymykseni lienee johtui siitä, että lompakkoa ei ole tullut osteltua varmaan kymmeneen vuoteen, mutta nyt kun sellainen hakusessa on, niin koko toimiala on mullistunut. Olen vain puskenut eteenpäin vanhalla nahkaläpyskällä, josta se kolikkotasku löytyy ja josta ne aina pitkin poikin tippuu, kun sieltä jotain kaivelee. Sen enempää ei ole tuohon ajatustyötä tullut uhrattua, mutta ehkä minäkin siirryn nyt tähän päivään ja muutan toimintamalliani kolikkojen osalta. Käteistä vältän aina, kun se vain mahdollista on.
 
Pulju ownaa kaikki muut mestat mitä tulee lompakoihin: http://www.pulju.net/tuotteet/lompakot-korttikotelot
Toi edellisen postauksen rävellys josta Mike ihmetteli korttien ulostautumista.. tässä teille kunnon hitech ratkaisu:

http://www.pulju.net/tuotteet/lompakot-korttikotelot/acm-korttikotelo

acm2_2.jpg
 
Millä tuolta nappaa yhden kortin keskeltä? Kaikki pois, kortti käteen, muut takas?

Mulla on yleensä eniten käytetyt kortit edessä ja takana, mistä ne on helppo ottaa. Jos esim. tokana, niin eka pois ja toka handuun. Joskus joutuu ottamaan kaikki pois, mutta eipä se juurikaan haittaa, kun niin näppärästi tulevat ulos.
 
Millä tuolta nappaa yhden kortin keskeltä? Kaikki pois, kortti käteen, muut takas?

4 korttia tuonne mahtuu, niin luulis että aika kätevästi saa otettua sieltä. Oli niin kivan ja kätevän näköinen lompakko että pistin tilaukseen :)
 
http://www.costo.fi/costo-gadgets/po1015-4548.html#.UaSZ3ZXqBE4
Itsellä nyt 1,5 vuotta ollut käytössä tällainen Coston nahkaläpyskä. Paksuutta nahalla on sen verran, että tuskin heti kuluu puhki. Electronia pidän tossa ulommaisessa erillisessä lokerossa ja sisällä toisella puolella muut tarpeelliset kortit (4 kpl) ja toisella puolella pankin avainlukulista ja setelit taiteltuna. En oo kokeillut, mutta kyllä noihin sisätaskuihin ainakin 7 tai 8 korttia menee per puoli, jos tykkää kaikkia kanta-asiakaskortteja mukana kuljettaa.

Tajunnut vasta tällaisen korttilompakon oston jälkeen kuinka hyvä ja kätevä se farkkujen kolikkotaskukin on.
 
Mikä on farkkujen kolikkotasku? Se pikkutasku siinä normitaskun keskellä? Ei oo käyny mielessäkään laittaa sinne oikeastaan ikinä mitään kun eihän sieltä varmaa saa pois mitään? :D
 
Mikä on farkkujen kolikkotasku? Se pikkutasku siinä normitaskun keskellä? Ei oo käyny mielessäkään laittaa sinne oikeastaan ikinä mitään kun eihän sieltä varmaa saa pois mitään? :D

Mä ainakin heitän toiseen taskuun kolikot, ei niille nyt mitään varsinaista omaa taskua tartte.
 
Mikä on farkkujen kolikkotasku? Se pikkutasku siinä normitaskun keskellä? Ei oo käyny mielessäkään laittaa sinne oikeastaan ikinä mitään kun eihän sieltä varmaa saa pois mitään? :D
Juurikin se pieni tiukka tasku, joka löytyy vaan oikealta puolelta! Niin en tosiaan tiedä onko se virallisesti kolikkotasku, mutta näin oon siitä lähtien olettanut, kun sitä aloin käyttään. :D En koskaan ota kolikoita mukaan eli jos meikäläiseltä kolikoita löytyy, niin sillon ollaan jo paluumatkalla. Eikä sinne muutamaa kolikkoo enempää edes mahdu, joten pelikoneiden ystävät ei sillä taskulla mitään tee. Yhdellä sormella oon sieltä kolikoita kalastellut ja arvuutellut, minkä kokoista rahaa sattuu käteen osuun. Isommilla sormilla ongittaessa eurot pyörii varmaan aika helposti pitkin katuja.
 
Back
Ylös Bottom