Miss Tampere Open 2007

Käykäähän äänestämässä ystävääni Retaa tuolla numerolla 6.
http://www.tampereopen.fi/index.php?id=94

Varsinainen kisa käydään Tampereella 3.8. Tämä on siis vain nettiäänestys.

Olin paikalla noissa kuvauksissa ja voin rehellisesti sanoa että Reta oli kaunein. Reta on luonteeltaan todella avoin ja ystävällinen kaikille. Erittäin säteilevä persoona ja niihin suklaasilmiin ja siihen hymyynhän nyt sulaa joka poika. (Ja tyttö) :)

Kuva ei ole ihan edustavimmista päästä mitä Retasta on otettu, mutta puusilmälläkin näkee millaisesta tytöstä on kyse. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jeps, ääni meni sinne.

Viime kisan jälkipuinti oli kyllä parhaita vähään aikaan. 17v voittaja kertoi lempiravintolakseen Onnelan, joka on aina vähintään k18 :lol2:

Nättejä tyttöjä, mutta tuo Sarita Blomqvisthan on ihan ykkönen. Tukassa nyt olis vähän petraamisen varaa, mutta muutenhan tuo neitokainen on kuin joku Jessica Alba tyyppinen mega beibe. 10+.

Nättejä tyttöjä, mutta tuo Sarita Blomqvisthan on ihan ykkönen. Tukassa nyt olis vähän petraamisen varaa, mutta muutenhan tuo neitokainen on kuin joku Jessica Alba tyyppinen mega beibe. 10+.
Samaa mieltä, että tuo Sarita on noista selkeästi parhaan näköinen ja sinne suuntaan lähti kyllä oma ääneni.

Sarita sano että se tykkää pitää tukkansa punasena, koska se erottuu sillä tavoin joukosta. Jessicalla on muuten ruskeet silmät ;)

Laita mulle joskus SMS:aa niin katellaan tarkemmin kuvausta.. mulla onkin ollu tässä tarkoitus laittaa itteni kuntoon, joten jos voit antaa vinkkiä :)

Joo, mä kysäsen Retalta kun oon seuraavaks yhteydessä että oisko se halukas kuvauksiin. Toki voin antaa vinkkejä, jos vaan osaan. Ollaan täs yhteyksissä :)

Ykkönen on ykkönen ja kakkonen on kakkonen. Nättejähän noi kaikki on, mut kyllä ykköselle menee ääni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom