Miss Tampere Open 2007

nelonen :kuola:
vaikka kolmosella vaikuttaisi olevan aika hillittömät keuhkot,nelonen saa soitella mulle anytime

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sarita sano että se tykkää pitää tukkansa punasena, koska se erottuu sillä tavoin joukosta. Jessicalla on muuten ruskeet silmät ;)

Joo no sano sille että erottuu paljon muutenkin..:kuola::D Niin ja kerro toki terveisiä ;)

edit. niin ja jos ei tullu vielä selväks niin Jess..Saritalle ääni

I like them all!! Kaikki on nättejä!

Edit. Mullekkin saa soitella,mutta ainoastaan silloin kun emäntä ei ole lähellä! ;D

Vitonen aivan selkeesti naapurintyttö minun makuuni, kakkoseksi voisi sijoittua nelonen tai ykkönen.

Olin paikalla noissa kuvauksissa ja voin rehellisesti sanoa että Reta oli kaunein. Reta on luonteeltaan todella avoin ja ystävällinen kaikille. Erittäin säteilevä persoona ja niihin suklaasilmiin ja siihen hymyynhän nyt sulaa joka poika. (Ja tyttö) :)

Nyt on pakko sanoa, että kyllä on tässä tapauksessa kauneus vain katsojan silmässä. On aika "erikoisen" näköinen tuo Reta. Varmaan mallina pärjäisi paremmin kuin kauneuskisoissa.

Mielipiteitä on monia, ite en pidä Retaa yhtään kauniina tai nättinä. Lähinnä erikoisen näköinen, kuten Mikakinlie sanoi.
Sarita parturin kautta kisoihin ja sit saa mun äänen. :D

Katoin kans että ei niin hyvää laveria mulla olekaan, että kaveruuden nimissä antaisin Retalle ääneni.
Noin kun katto tota muuta talenttia...

Nyt on pakko sanoa, että kyllä on tässä tapauksessa kauneus vain katsojan silmässä. On aika "erikoisen" näköinen tuo Reta. Varmaan mallina pärjäisi paremmin kuin kauneuskisoissa.

Onko tuolla Retalla jotain slaavilaista taustaa? Minusta hän muistuttaa hiukan tämän hetkistä Miss Suomea.

Joo-o. Kaikenlaisii ne tonnekin päästää.

Parhaat on Sarita, Katariina ja Pauliina.. ja nekään nyt ei mitään niin mun makuun oo mutta jos pitäs päättää paras niin se on kyl selkeesti Katariina. Sinne meni ääni.

heh ... toi nelonen on mun työkaveri ;)

Ai perskeles, vaikka mä tässä tapailenkin jo maailman ihaninta tyttöö niin nyt sitä puhelinnumeroo tännepäin kaiken varalta :D

Nättejä tyttöjä kaikki...mun ex-pomon tytärkin näytti siellä olevan...itse tykkäsin eniten Linneasta, söpö tyttö.:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom