Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää on just mun käsitykseni siitä mikä on "laihaläski".Bricktop sanoi:Tässä missikauneutta takaapäin...hmm..:jahas:
Ei näy.Tytteli sanoi:Tässä lisää kuvia missikiertueelta...
MerZi sanoi:Tää on just mun käsitykseni siitä mikä on "laihaläski".
Ps. :urjo:
Grotesk sanoi:Hyyyyiiiiiii!!! Parikymppinen tyttö... :urjo:
enpä vois enään enempää samaa mieltä olla kanssasi, sanoisin jopa että raivostuttavaa:wall:Battle sanoi:Mua vituttaa porukan oksennushymiöt täällä.
:
En voisi olla enää enempää samaa mieltä kanssasi, on täällä näköjään niin perkeleen täydellistä porukkaa:jahas:Battle sanoi:Mua vituttaa porukan oksennushymiöt täällä.
Toivottavasti te täydelliset pystytte pitämään vatsan sisältönne kurissa uimarannoilla ja yleisissä saunoissa.![]()
![]()
Jos tytöt osallistuu missikisaan, jossa valitaan Suomen kaunein, niin kyllä niitä silloin saa kommentoida vähän rajummalla kädellä mielestäni kuin naapurin pirkkoa saunassa tai uimarannalla. Jos tuolla oikeasti olisi Suomen parhaimman näköiset niin voisi jäädä :urjo: kritiikki vähän vaisummaksi. Sattuu vaan nyt olemaan niin että tuolla on n. 9 naapurin pirkkoa ja Ninnineiti sanoi:En voisi olla enää enempää samaa mieltä kanssasi, on täällä näköjään niin perkeleen täydellistä porukkaa:jahas:

Samaa mieltä. Yrjöhymiö ehkä vähän kärjistettyä, mutta kumminkin.NoPain sanoi:Jos tytöt osallistuu missikisaan, jossa valitaan Suomen kaunein, niin kyllä niitä silloin saa kommentoida vähän rajummalla kädellä mielestäni kuin naapurin pirkkoa saunassa tai uimarannalla
Ja totta tääkin. Mutta erot pysy samana. Ninni "luonnossa"P.S.
Täytyy tosin myöntää, että noi tilannekuvat on paaljon parempia kuin noi poset joita lehdissä on. Kaikki tytöt näyttää paremmilta.
Anteeks kuolahymiö, oon kaamee sovinistisika. Ja se joku toinen, minkä nimeä en muista, ni sekin oli aika
Anteeks taas.
Grotesk sanoi:Hyyyyiiiiiii!!! Parikymppinen tyttö... :urjo:

ZweCCo sanoi:Musta tuntuu että sä et oo paljon naisia nähny. Kohtuullisen useilla parikymppisilläkin tuota selluliittia jo on vaikka ovatkin laihoja. Tuossakin vaan on sattunu sellanen asento just että se näkyy ja valokin iskee vielä sopivasta suunnasta tuohon.![]()