- Ikä
- 39
B.O.S.S. sanoi:Sanokaa mitä sanotte, mutta mä sanon, että osa noista ei edes kääntäis päätä kaupungilla. :(
huh,onneksi joku on sentään mun kanssa samaa mieltä..ei säväyttäny yksikään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
B.O.S.S. sanoi:Sanokaa mitä sanotte, mutta mä sanon, että osa noista ei edes kääntäis päätä kaupungilla. :(
fitnesspimu sanoi:Aika tasainen joukko tänä vuonna. Ei mitään super hyvää kandidaattia, eikä huonoakaan. Kaikki kauniita nuoria naisia. Hankala kyllä vielä mennä sanomaan omaa suosikkiaan.
Juzzi87 sanoi:tosta numero 3. on galleriassa kuvia, siis irc-galleriassa. linkkiä en laita koska se ei kait ole kovinkaan kohteliasta?
Linkki tänne ja äkäseen!!!!!Juzzi87 sanoi:tosta numero 3. on galleriassa kuvia, siis irc-galleriassa. linkkiä en laita koska se ei kait ole kovinkaan kohteliasta?
Hagakure sanoi:Onpa taas taviksia oikein urakalla.
Tuo on aina kummastuttanut, että miten nuo voi näyttää suht löysiltä huolimatta siitä, että niillä on pituus/paino 175/55 kun oma tyttöystävä näyttää hoikemmalta ja on kuitenkin 175/65-70 vuodenajasta riippuen
Juzzi87 sanoi:
Miiasta voin sanoa, että hänet nimenomaan PYYDETTIIN tuohon kisaan...joten taitaa olla aika vahva voittajasuosikki...on lisäksi Miss Bikini 2004...ym. Tässä vielä kuvat Ritasta, Julitasta ja Miiasta.fitnesspimu sanoi:Aika tasainen joukko tänä vuonna. Ei mitään super hyvää kandidaattia, eikä huonoakaan. Kaikki kauniita nuoria naisia. Hankala kyllä vielä mennä sanomaan omaa suosikkiaan. Sellainen kyllä varmasti löytyy, kun missimittari alkaa tv:ssä pyörimään.
Sitä minä en kyllä ymmärrä, että miksi samojen naamojen pitää tunkea kisaan useana vuonna. Miia Lakkisto oli Miss Suomi finaalissa jo vuonna 2000 (http://www.misssuomi.fi/2000.html) Kilpaili numerolla 5. Noista ajoista hän on kyllä muuttunut oikein edukseen, mutta IMO toistakertaa ei saisi osallistua! En käsitä mitenkä se Eino Makunenkin jaksaa katsella samoja tyttöjä vuodesta toiseen, kuten esim. Anttilan sisarukset.
Mulla on tuttuja missi- ja mallipiireissä...;)tokkopaisto sanoi:Tyttelillähän tuntuu löytyvän tietoo finalisteista, seuraatko missimaailmaa läheltäkin?