Miss Suomi 2006-finalistit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tytteli
  • Aloitettu Aloitettu
B.O.S.S. sanoi:
Sanokaa mitä sanotte, mutta mä sanon, että osa noista ei edes kääntäis päätä kaupungilla. :(

huh,onneksi joku on sentään mun kanssa samaa mieltä..ei säväyttäny yksikään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika tasainen joukko tänä vuonna. Ei mitään super hyvää kandidaattia, eikä huonoakaan. Kaikki kauniita nuoria naisia. Hankala kyllä vielä mennä sanomaan omaa suosikkiaan. Sellainen kyllä varmasti löytyy, kun missimittari alkaa tv:ssä pyörimään.

Sitä minä en kyllä ymmärrä, että miksi samojen naamojen pitää tunkea kisaan useana vuonna. Miia Lakkisto oli Miss Suomi finaalissa jo vuonna 2000 (http://www.misssuomi.fi/2000.html) Kilpaili numerolla 5. Noista ajoista hän on kyllä muuttunut oikein edukseen, mutta IMO toistakertaa ei saisi osallistua! En käsitä mitenkä se Eino Makunenkin jaksaa katsella samoja tyttöjä vuodesta toiseen, kuten esim. Anttilan sisarukset.

fitnesspimu sanoi:
Aika tasainen joukko tänä vuonna. Ei mitään super hyvää kandidaattia, eikä huonoakaan. Kaikki kauniita nuoria naisia. Hankala kyllä vielä mennä sanomaan omaa suosikkiaan.

Kauniita?!?! Huh huh! Väittäisin, että mikä tahansa lauantai-iltapäivä Rovaniemen tai Kuopion keskustasta kerää 10 kauniinpaa naista helposti kasaan!

Joukko on kyllä tasainen, enkä kyllä rumiksikaan mitenkään voi neitokaisia väittää (etenkään kun en itsekään mitään missiainesta ole, sanan varsinaisessa merkityksessä ;) ), mutta ainakaan nuo meikit päällä ei yksikään kilpailijoista ollut kaunis. Jos kauneutta on, se on kätketty meikillä aika hyvin. :(

Onpa taas taviksia oikein urakalla.

Tuo on aina kummastuttanut, että miten nuo voi näyttää suht löysiltä huolimatta siitä, että niillä on pituus/paino 175/55 kun oma tyttöystävä näyttää hoikemmalta ja on kuitenkin 175/65-70 vuodenajasta riippuen

Juzzi87 sanoi:
tosta numero 3. on galleriassa kuvia, siis irc-galleriassa. linkkiä en laita koska se ei kait ole kovinkaan kohteliasta?

HEI jumatsuk... toi se vasta onkin epäkohteliasta :curs: !

Oot tosi kiva kun laitat sen linkin jooko pliis :) ...

Hagakure sanoi:
Onpa taas taviksia oikein urakalla.

Tuo on aina kummastuttanut, että miten nuo voi näyttää suht löysiltä huolimatta siitä, että niillä on pituus/paino 175/55 kun oma tyttöystävä näyttää hoikemmalta ja on kuitenkin 175/65-70 vuodenajasta riippuen

Ollakseen tollasissa painoissa noilla pituuksilla ilman että näyttää auschwitzilta, pitää painon olla lähteny lihaksista kuitenkin niin että läskiä on vielä jääny pintaan. Laihaläskejä siis.

^ ja Julitan yhteisölista paljastaa hänen olevan myös syvällinen ja ajatteleva nuori nainen eikä mikään stereotyypinen hattarapäämissi. Ääneni menee Julitalle.:kuola:

Joo. Noissa^ irkki-kuvissa yms kiteyty kyllä kaikki mitä mä naisessa arvostan.

NOT.

fitnesspimu sanoi:
Aika tasainen joukko tänä vuonna. Ei mitään super hyvää kandidaattia, eikä huonoakaan. Kaikki kauniita nuoria naisia. Hankala kyllä vielä mennä sanomaan omaa suosikkiaan. Sellainen kyllä varmasti löytyy, kun missimittari alkaa tv:ssä pyörimään.

Sitä minä en kyllä ymmärrä, että miksi samojen naamojen pitää tunkea kisaan useana vuonna. Miia Lakkisto oli Miss Suomi finaalissa jo vuonna 2000 (http://www.misssuomi.fi/2000.html) Kilpaili numerolla 5. Noista ajoista hän on kyllä muuttunut oikein edukseen, mutta IMO toistakertaa ei saisi osallistua! En käsitä mitenkä se Eino Makunenkin jaksaa katsella samoja tyttöjä vuodesta toiseen, kuten esim. Anttilan sisarukset.
Miiasta voin sanoa, että hänet nimenomaan PYYDETTIIN tuohon kisaan...joten taitaa olla aika vahva voittajasuosikki...on lisäksi Miss Bikini 2004...ym. Tässä vielä kuvat Ritasta, Julitasta ja Miiasta.

Liitteet

• missearthfinland2005ritaaa1.jpg
    missearthfinland2005ritaaa1.jpg
    66,9 KB · Katsottu: 1 682
  • ARI_5530.jpg
    ARI_5530.jpg
    187,1 KB · Katsottu: 2 609
  • miiaespanja3.jpg
    miiaespanja3.jpg
    128,6 KB · Katsottu: 2 104
Tärkeää :) Onko tää Julita sen BB-Antti Aan salarakas, joka keikisteli studioyleisössä? Härski nimi, anyway.

Tyttelillähän tuntuu löytyvän tietoo finalisteista, seuraatko missimaailmaa läheltäkin?

Minun mielestäni nämä turhat missikisat voitaisiin lopettaa. Eihän tossa ole edes mitään katsottavaa ja suomalaiset perusmissit joita nämäkin kaikki naiset edustavat eivät tule ikinä menestymään kansainvälisesti. Missivuotenaan kuitenkin vain eroavat poikaystävistään/miehistään, hankkivat tatuoinnin, vetävät kännit julkisesti, joutuvat Vesa Keskisen salarakkaiksi ja pääsevät lukuisiin otsikoihin seiskassa, etc.
Suomalainen missi on aina hoikka, pienitissinen, blondi, puhuu englantia sujuvasti, on kihloissa, on pyrkinyt kisoihin aikaisemminkin, opiskelee ahkerasti, omaa puhtaan rekisterin makusen tiedostoissa.
:offtopic: En ole katsonut missikisoja sen jälkeen kun Neiti naapuri sen voitti. Suomalainen missikisa edustaa suomalaisia naisia ei mitään tuontineekereitä.

tokkopaisto sanoi:
Tyttelillähän tuntuu löytyvän tietoo finalisteista, seuraatko missimaailmaa läheltäkin?
Mulla on tuttuja missi- ja mallipiireissä...;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom