Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
S-T sanoi:Aika tavallisia. Paljon parannusta tosin saataisiin aikaan, jos tytöille olisi vaivauduttu etsimään istuvat bikinit, jos meikki ja hiustyyli ei vanhentaisi jokaista kymmentä vuotta ja valokuvat olisivat siedettävän laatuisia.
:1:
B.O.S.S. sanoi:tää ilme on hyvä:
Kait tossa mitään ristiriitaa ole..?Mike sanoi:Can you say RISTIRIITA?
Minkä kohdan muuttaisit vartalossasi, jos voisit?
- En mitään.
(toim. huom. harrastukset: Uinti, lenkkeily, kuntosaliharjoittelu)
MerZi sanoi:Nro. 5 on kyllä ehdokkaista huonoin... Noissa kuvissa ainakin niin täti-look kun vaan olla voi.
QUOTE]
HÖH, ja minä kun katoin omia silmiä miellyttäviksi juuri 5, 9 ja 10. -->Johtopäätös: tykkään tädeistä. Tosin minun maku nyt ei ikinä ole ollut lähelläkään mitään missiä, eli toisin sanoen noista vois muista tulla missi paitsi ei 5, 9 ja 10. :lol2:
Seiskan sivuilta katsottuna: 8. Miia Lakkisto ois aika potentiaalinen, eikä paha omaankaan silmään.
B.O.S.S. sanoi:Täällä lisää (parempia?) kuvia. http://www.iltasanomat.fi/viihde/missi.asp
Siis v*ttu mä sanon, leidiis and getsemaanes:
:itku:
edit
:itku::itku::itku::itku::itku::itku::itku:
dear_a sanoi:Itketkö sä B.O.S.S. onnesta vai siksi, että noi ei ole kovin kummoisen näköisiä?
B.O.S.S. sanoi:
No nätisti sanottuna siksi, että noi ei ole kovin kummoisen näköisiä.
Työskenteleekö tämä Julita bulevardilla HAMOK:in kahvilassa? Siellä on ihan saman näköinen tyttö töissä.bearr sanoi:Tunnen kyseisen ihmisen henkilökohtaisesti, ja voisin epäille k.o
henkilön olevan varma tuleva kohumissi.
Olisi niiiiin hyviä juttuja paljastettavana
lähinnä hymyilytti tuo:
Mitkä ovat kolme tärkeintä syytä, miksi juuri Sinut pitäisi valita Miss Suomeksi 2006?
"Olen luotettava, sosiaalinen. Hoidan loppuun sen, minkä lähden tekemään. Olisin erittäin hyvä roolimalli pienemmille."