Miss Suomi 2006-finalistit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tytteli
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
S-T sanoi:
Aika tavallisia. Paljon parannusta tosin saataisiin aikaan, jos tytöille olisi vaivauduttu etsimään istuvat bikinit, jos meikki ja hiustyyli ei vanhentaisi jokaista kymmentä vuotta ja valokuvat olisivat siedettävän laatuisia.

:1:

Tämä on todellakin totta. Nuoret tytöt stailataan näyttämään vanhoilta niin lopputulos on todella huono.

Toinen juttu on todellakin nuo valokuvat, ihmetyttää välillä niiden todella heikko taso. Todennäköisesti kaikki näyttäisivät livenä paljon paremmilta oman tyylinsä mukaisissa vaatteissa. Eri lehdissä tytöt näyttävät täysin erilaisilta ja sekaan mahtuu joitain todella huonoja kuvia. Ihmetyttää miten tuollaisten kuvien päästäminen lehtiin on edes mahdollista?

Totta, stailauksella voi tehdä paljon. Yleensähän kandidaatit "paranevat" sen parin viikon pyörityksen aikana, kun se oma tyyli alkaa jo vähän löytyä. Silti on monta esimerkkiä, että kestää piiiiitkään ennen kuin se on kokonaan hallussa, katsokaa vaikka Karita Tuomolan missivuosien kuvia vrt. nykyisyys. :)

Olin odottanut hienompaa tasoa missikandidaateilta, mutta toisaalta, ko. instituutio on niin pohjamudissa tällä hetkellä, että luulisi ainoastaan skandaalimisseiksi haluavia kiinnostavan - tai sitten niitä, jotka ovat puhdassydämisiä ja aitoja pohjoisen tyttöjä. :rock:

E: Itse en siis ole pohjoisesta.

B.O.S.S. sanoi:
tää ilme on hyvä:

361913.jpg

Näyttää muuten ihan Nikki Tyleriltä. Asiaan enemmän vihkiytyneet voisivat kaivaa jotain lisäspeksejä ko. neitokaisesta. :D

Tasapaksua höttöä koko porukka... Ei kiinnosta kun ei oo taaskaan ketään oikeesti todella kaunista naista mukana...
Jos joku pitäsi valita niin kyl se olis 6. Ninni Laaksonen... Ainut vähän etes persoonallisen näkönen

Mike sanoi:
Can you say RISTIRIITA?

Minkä kohdan muuttaisit vartalossasi, jos voisit?
- En mitään.

(toim. huom. harrastukset: Uinti, lenkkeily, kuntosaliharjoittelu)
Kait tossa mitään ristiriitaa ole..?

Asiaan.... kyl se Ninni noide kuvien perusteella eniten mieleen oli. Oli kyydissä pari muutakin ihan hyvää, mut kyl noiden varret vaan omaan makuun liika hinteliä on.

Nro. 5 on kyllä ehdokkaista huonoin... Noissa kuvissa ainakin niin täti-look kun vaan olla voi.

Noi kuvatkin on kyllä aika huonoja. Huonosta kuvakulmasta ainakin noi kasvokuvat, tosi läheltä ja muutenkin jotenkin oudosti... Sen vähän mitä minä valokuvauksesta tiedän, niin valaistuskin on jostain sieltä ja syvältä, saa ihon kiiltämään, näyttämään rasvaiselta. Ei hyvä. :jahas:

MerZi sanoi:
Nro. 5 on kyllä ehdokkaista huonoin... Noissa kuvissa ainakin niin täti-look kun vaan olla voi.
QUOTE]

HÖH, ja minä kun katoin omia silmiä miellyttäviksi juuri 5, 9 ja 10. -->Johtopäätös: tykkään tädeistä. Tosin minun maku nyt ei ikinä ole ollut lähelläkään mitään missiä, eli toisin sanoen noista vois muista tulla missi paitsi ei 5, 9 ja 10. :lol2:

Seiskan sivuilta katsottuna: 8. Miia Lakkisto ois aika potentiaalinen, eikä paha omaankaan silmään.

B.O.S.S. sanoi:
Täällä lisää (parempia?) kuvia. http://www.iltasanomat.fi/viihde/missi.asp

Siis v*ttu mä sanon, leidiis and getsemaanes:
:itku:

edit
:itku::itku::itku::itku::itku::itku::itku:

Itketkö sä B.O.S.S. onnesta vai siksi, että noi ei ole kovin kummoisen näköisiä?

dear_a sanoi:
Itketkö sä B.O.S.S. onnesta vai siksi, että noi ei ole kovin kummoisen näköisiä?

:eek:

No nätisti sanottuna siksi, että noi ei ole kovin kummoisen näköisiä
.

B.O.S.S. sanoi:
:eek:

No nätisti sanottuna siksi, että noi ei ole kovin kummoisen näköisiä.

Joskus pitää vääntää rautalangasta.... ja joskus isompi fontti ja selkeät sanat auttavat. ;)

bearr sanoi:
Tunnen kyseisen ihmisen henkilökohtaisesti, ja voisin epäille k.o
henkilön olevan varma tuleva kohumissi.

Olisi niiiiin hyviä juttuja paljastettavana :)

lähinnä hymyilytti tuo:

Mitkä ovat kolme tärkeintä syytä, miksi juuri Sinut pitäisi valita Miss Suomeksi 2006?
"Olen luotettava, sosiaalinen. Hoidan loppuun sen, minkä lähden tekemään. Olisin erittäin hyvä roolimalli pienemmille."
Työskenteleekö tämä Julita bulevardilla HAMOK:in kahvilassa? Siellä on ihan saman näköinen tyttö töissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom