Miss Suomi 2006-finalistit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tytteli
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan näpsäkän näkösiä tyttöjä kaikki :thumbs: Kyllähän tuolta ennakkosuosikit heleposti tunnistaa.
Toivottavasti pojilta ei kohta taas ala tulla sitä huonokroppalaihaläski juttua, kun tosiassa kuitenkin oisitte ihan jumissa jos joku ton näkösistä tulis baarissa juttelee ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onpas taas ehdokkaat... Tuntuu kaikki panostus olevan kasvoissa, kroppa on monella aika "ala-arvoinen" IMO.

6. Ninni Laaksonen paras mun makuun.

Kasvoista kaunein mielestäni Rita Aaltolahti ja Elisa Joki-Anttila. Paras kroppa taas minun silmään Julita Airaksisella.

Ihmetyttää vähän muutamat kommentit noissa haastatteluissa. Siis pois lihasta? Ja että missin kroppa olisi treenattu - no, ei se ainakaan näy juuri mitenkään. Ovathan nuo vartalot hyvännäköisiä, mutta tarkoitan, että ei niissä nyt lihaksia tai treenaamista erityisesti näy ainakaan minun silmään, enkä ymmärrä, miksi vähät pienet lihakset olisi missille pahasta.

Se on positiivista ettei ole ihan hirmu laihoja mukana:)

Isompia tissejä ja perseitä kyllä haluaisin nähdä noissa missimittelöissä, ei mitään älyttömiä mutta kun kaikilla on jotain 85 cm rinnan- ja vyötärönympärys.

Ei oikein osaa päättää... kukaan ei oikeastaan erotu edukseen minun maun mukaan.
RRKalle:n kanssa hieman samalla linjalla että hieman enempi muotoja voisi olla.

Ninni on toki kasvoiltaan kaunis, mutta ei mitään perinteistä missityyppiä, joten tuskin pärjää. Rita Aaltolahden kasvoista pidän eniten ainakin noiden kuvien perusteella.

Ihmettelen vaan, minkä takia missit on aina puettu noin epäedustaviin bikineihin... Yläosa ei imartele kenenkään rintoja, ja alaosa puskee lähes jokaisella jenkkakahvat esiin. Ehkä missiorganisaatiolla on yhteistyösopimus Finnwearin tai vastaavan kanssa, mutta on se kumma jos mallistosta ei löydy tuon parempi asuja.

Tytteli sanoi:
Joo ton Malvalehdon sisko Mona-Liisa on se hiihtäjä.

Kyllä ne molemmat ovat hiihtäjiä, mulla on sellanen käsitys että tuo vanhempi "missi-sisko" on menestynyt enemmän hiihdossa?

Molemmat tosiaan on hiihtäjiä, mutta mun käsittääkseni Mona-Liisa on "menestyneempi" kuin siskonsa.

Miia Lakkisto (julkkikset.fi):haart:

Liitteet

• normal_ml3.jpg
    normal_ml3.jpg
    147,9 KB · Katsottu: 4 704
Kaikki hyvän näköisiä, sekaisin menisi jos tulisi joku noista juttelemaan.
Naiset on välillä erittäin ihastuttavia;).

Mitä kasvon piirteitä katsoisi niin Miia Lakkisto saattaisi olla sellainen klassisen kauneuden perikuva. Tytteli heitti hyvän kuvan, kannattajia tuli pirusti taas lisää;).

edit: noi kuvat on aivan norjassa, jotenkin tollasissa kuvissa ei kannata kuvata alhaalta päin että sieraimet näkyy:D.

Jos olisin rahamiehiä, ostaisin Miss Suomi - kilpailut ja ennen sitä puhuisin paskaa siitä, kuinka aion uudistaa kilpailun ja tullaan näkemään jotain uutta - ja sitten lopettaisin koko kisaperinteen! Helvetti, reikäpäisiä ja langanlaihoja wannabe-malleja ja sitten luetaan taas vuosi kuinka Miss Suomi kertoo pääsiäisen, vapun, juhannuksen, syyskuun whatevö -päivän ja joulunvietostaan. :zzzz: :down:

Hmmm....liikkuu huhu, että Rosa-Mariasta olisi jossain alastonkuvia...:D skandaaleja ehkä tiedossa lisää...

Kauniita typyjä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom