Miss Suomi 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
T.K. sanoi:
Musta noi taas oli kaikki treenaamattoman löysiä raskausarpi-selluliittiperseitä... Mun mutsikin näyttää paremmalta bikineissä. Lähikuvissa kaikilla oli ihan järkyttävän huono ihokin. :urjo:

Mä EN myönnä katsoneeni kisoja, mut jotenkin satuin tv:n ääreen perjantai-iltana siinä "missit saunanraikkaana"-katsauksen aikaan... Joillakin työistä oli oikeesti todella huono iho, kun ei ollut sitä normaalia kerrosta pakkelia.

Ja jos tässä nyt on vuosien punttailuhistoriaan vedoten vara arvostella, niin "kivasti" ne pikku löysäperseet siellä uikkarikierroksella heilahtelivat suuntaan jos toiseen.. :urjo:

Ja Anna Aallon kommentti meni jotenkin tyyliin: "Mun mielestä ihminen on kauneimmillaan luonnollisena." - Hyvähän se on päästellä suustaan kliseitä samaan aikaan kun itellä on naama pakkeloitu kun posliininukella, mun mielestä sillä oli aika yliampuvat meikit, vahvemmat kun vertasi muiden tyttöjen naamoihin.

Mut henk.koht. loppujen lopuksi aivan sama kuka kantaa miss Suomen titteliä, parempi mun pysytellä vaan fitness-kilpailujen parissa, missä eivät pyllyt heilahtele.. :thumbs:

Ja kohta varmaan joku missifanaatikko loukkaantuu mulle, joten muistutan: KULLAKIN OMA MAKUNSA. Mut rehellisesti sanottuna, jos olisin mies ja täytyisi valita välillä missi/fitness-vartalo, kallistuisin epäilyksettä jälkimmäiseen!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
n00kie sanoi:
vartalo on fitness naisilla tosi hyvä mutta yleensä se naama ei ole sitä kastia mitä misseillä on.

Jep. Moni fitness-nainen on nimittäin huomattavasti kauniimpi.

Muuten noi missikisat on kyllä järjetöntä tavaraa, valitettavasti voittajakolmikko ei ollut mun mieleen.

Oikea tyttö voitti mielestäni, oli näet nätti tyttö tuo voittaja kunhan vain pesee turhat meikit pois. Perjantai-iltana näytettiin bussissa näet haastattelussa suht vähin meikein ja hyvältähän se näytti. Ja tulee kyllä näyttämään kunhan vain saa siviilimmät kamppeet päällensä.

Mutta illan paras oli kyllä tuo Mira Salo, olisi kyllä saanut puolestani jatkaa toisenkin vuoden.

Hanna Ek oli hyvä valinta Miss Suomeksi. Oikein kaunis nainen ja tuntui ihan fiksultakin. Tuntuu ainakin siltä, ettei hänestä tule mitään skandaalimissiä, hyvä niin!

Nyt vain jäämme odottamaan seuraavaa 7-lehteä, jonka kannessa hymyilee Mr.Nobody Porvoosta ja teksti "Minä olen se muukalainen, joka kehoitti Hannaa osallistumaan Miss Suomi skaboihin. Näin hänessä heti ainesta missiksi!"

MomentuM sanoi:
Mutta illan paras oli kyllä tuo Mira Salo, olisi kyllä saanut puolestani jatkaa toisenkin vuoden.
Niinhän se on joka vuosi. Siis en tarkoita sitä että Mira olisi paras joka vuosi, vaan se kruunusta luopuva missi pesee mennen tullen nämä uudet ehdokkaat.

Joo nro 7 oli paras, mutta tuli vain toiseksi. Omisti jopa rinnat, mikä pitäisi olla jonkinlainen vaatimus kauneuskisoissa, aika ihme, että ei ainakaan suomessa ole, vaan kaikki muut edustivat kiltisti a-kokoa. Sitten kun joku noilla rasvoilla omistaa rinnat...silikoonia! Paskat, joillain on ehkä enemmän lahjoja tai sitten ei. Kyseessä on siis oma näkemys, enkä kaipaa esim. toisen tyyppisiltä naisilta omaa katsontakantaa.

Eihän pelikillä rinnoilla pitkälle pötkitä, mutta entä ilman niitä....tulee ihan pikkupojat mieleen...pthyi!!!! On se vaan ameriikassa jotain hyvääkin.....

:D

Sumu sanoi:
Jep. Moni fitness-nainen on nimittäin huomattavasti kauniimpi.

Aivan.. Fitness-tytsyistä usein sanotaan että vaikka vartalo on kaunis, on naama kui petolinnun perse.. Onhan näitä tapauksia, mutta samalla tavalla on rumia missikandidaattejakin. Meillä Suomessakin on todella kauniita naisia fitness-lavoilla, kyllä heistä moni on kasvoistaankin varsin vertailukelpoinen. Toisaalta missi-fitnesspimu-vastakkainasettelu ei ole kovinkaan järkevä, sillä ovathan nämä naistyypit kovin erilaisia, ja on huomattava, että tavoitteet sekä ulkoiset ihanteetkin ovat täysin toisistaan poikkeavat näissä kisoissa.

GynoTissi sanoi:
Niinhän se on joka vuosi. Siis en tarkoita sitä että Mira olisi paras joka vuosi, vaan se kruunusta luopuva missi pesee mennen tullen nämä uudet ehdokkaat.

Jos suunta on tämä, mikä on miss Suomi-kisojen taso kymmenen vuoden päästä? :) Ellei ole jo mennyttä kansanperinnettä silloin.

Jospa ne missit vaan kaunistuu sen missivuotensa aikana? ;)

Mikä pointti on lähteä vertaamaan missejä ja fitness-tyttöjä keskenään? Molemmat ovat hyviä omalla alallaan. Missin tulee olla aivan eri mitoissa kuin fitness-kilpailija ja samaa pätee myös toisinpäin. On päivän selvää ettei fitness-tyttö pärjää missikisoissa. Mutta eipä pärjää missikään fitneksessä. Missin voi tietysti perustellusti väittää olevan kauniimpi keskimäärin lajin omien mittareiden mukaan, koska missi-kisoissa kilpailu on kovempaa. Mutta sekään ei tarkoita yhtään mitään, koska jokaisen omat mieltymykset lopulta ratkaisevat.

EDIT: Aivan sama kuin väittäisi 400 metrin juoksijan olevan parempi urheilija kuin vaikkapa 800 metrin juoksijan.

NHB sanoi:
Mikä pointti on lähteä vertaamaan missejä ja fitness-tyttöjä keskenään? Molemmat ovat hyviä omalla alallaan. Missin tulee olla aivan eri mitoissa kuin fitness-kilpailija ja samaa pätee myös toisinpäin. On päivän selvää ettei fitness-tyttö pärjää missikisoissa. Mutta eipä pärjää missikään fitneksessä. Missin voi tietysti perustellusti väittää olevan kauniimpi keskimäärin lajin omien mittareiden mukaan, koska missi-kisoissa kilpailu on kovempaa. Mutta sekään ei tarkoita yhtään mitään, koska jokaisen omat mieltymykset lopulta ratkaisevat.

EDIT: Aivan sama kuin väittäisi 400 metrin juoksijan olevan parempi urheilija kuin vaikkapa 800 metrin juoksijan.

Mitä mä tuossa aiemmassa postissani sanoin?
Toisaalta missi-fitnesspimu-vastakkainasettelu ei ole kovinkaan järkevä, sillä ovathan nämä naistyypit kovin erilaisia, ja on huomattava, että tavoitteet sekä ulkoiset ihanteetkin ovat täysin toisistaan poikkeavat näissä kisoissa.

Mutta se tästä, eipä nuo misseilyt paljon meikäläisen elämää heilauta, palaan aiheeseen seuraavan kerran vuoden päästä... :)

GynoTissi sanoi:
Hyi, ei kyl aina. Se Miraa edellinen...YAK! Mira on todella kaunis, todella kaunis.

Mun mielestä 7 oli ehdottomasti paras. Kuitenkin kaikki oli kauniita tänä vuonna. Olis kyllä joskus kiva kun joku persoonalliset kasvot omaava voittaisi kisat. Sitä jaksais katellakin.:)

Jos olisin mies, valitsisin ehdottomasti kyllä missin mallin sijasta, jos ne noin kauniita on ja yhtä kauniita luonnossa ku ystäväni, finalisti nro 3 Johanna Rinne. Kauniimpia ne on kun pumpatut naiset. Kauniimpi sitä on itekin ollut sillon kun en vielä salia treenannu. Nii.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom