T.K. sanoi:Musta noi taas oli kaikki treenaamattoman löysiä raskausarpi-selluliittiperseitä... Mun mutsikin näyttää paremmalta bikineissä. Lähikuvissa kaikilla oli ihan järkyttävän huono ihokin. :urjo:
Mä EN myönnä katsoneeni kisoja, mut jotenkin satuin tv:n ääreen perjantai-iltana siinä "missit saunanraikkaana"-katsauksen aikaan... Joillakin työistä oli oikeesti todella huono iho, kun ei ollut sitä normaalia kerrosta pakkelia.
Ja jos tässä nyt on vuosien punttailuhistoriaan vedoten vara arvostella, niin "kivasti" ne pikku löysäperseet siellä uikkarikierroksella heilahtelivat suuntaan jos toiseen.. :urjo:
Ja Anna Aallon kommentti meni jotenkin tyyliin: "Mun mielestä ihminen on kauneimmillaan luonnollisena." - Hyvähän se on päästellä suustaan kliseitä samaan aikaan kun itellä on naama pakkeloitu kun posliininukella, mun mielestä sillä oli aika yliampuvat meikit, vahvemmat kun vertasi muiden tyttöjen naamoihin.
Mut henk.koht. loppujen lopuksi aivan sama kuka kantaa miss Suomen titteliä, parempi mun pysytellä vaan fitness-kilpailujen parissa, missä eivät pyllyt heilahtele.. :thumbs:
Ja kohta varmaan joku missifanaatikko loukkaantuu mulle, joten muistutan: KULLAKIN OMA MAKUNSA. Mut rehellisesti sanottuna, jos olisin mies ja täytyisi valita välillä missi/fitness-vartalo, kallistuisin epäilyksettä jälkimmäiseen!