Miss Suomi 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tomi sanoi:
Ei mitään vittuilua kyseisen missin Pakkis-poikaystävälle, mutta Anna-Kristiina menetti mahdollisuutensa Miss Suomi -titteliin avattuaan suunsa. Nyt en puhu hammashygieniasta, vaan ihan juttujen tasosta. :jahas:
en tiedä vaikuttaako mutta äänikin oli melko erikoinen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
A-K on kasvoiltaan ihan nätti ja vartalokin on timmi, mutta valitettavasti missiksi liian lihaksikas...ainakin mitä missipiireissä puhutaan.. :rolleyes: Puhetyyli taas on jotenkin kummallinen (jätkämäinen?)ainakin näin kaupunkilaisen korvaan...melkeinpä veikkaan, että Elina tai Susanna voittaa.

Just nimenomaan noissa missiasioissa korkeintaan. Ei noista arpajaisista ota poliisikaan selvää..

Viimesen 5 vuotta olen osannut ennustaa vähintään kaksi kärkikolmikosta. Tänäänkin meni voittajaa vaille molemmat muut oikein. Että ihan hyvin on mennyt yksiin tuomareiden kanssa mielipiteet. Vaikka missit eivät kauneusihannettani edustakaan.

Miks se 7 ei voittanu :curs: :(

Kärki kolmikon arvasin, järjestys oli väärä.

detox666 sanoi:
Kaunein tyttö voitti :haart:

Kauneus on katsojan silmissä, joka vuos melkeen missi on samanlainen, eihän noista ota enää selvää kuka on kukin.

Kaunishan voittaja on, mutta niin naapurintyttömäinen... :D eli tuskimpa saadaan skandaalimissiä hänestä...oli kai tarkoituskin...

Tulipa sittenki katottua kisat. Tosiaan 7 ja 9 oli munki suosikit se punapääki oli kyl ihan nätti. Mutta se ed. vuoden missi Mira Salo oli kaikista paras, ois voinu mun puolesta jatkaa....

7 oli kyllä aika runsas muotoinen 18vuotiaaksi :eek:
Ois ansainnu tittelin, oon ihan down ku se ei voittanu ;)

hmm aika tavis-blondi voitti, olin ihan varma että se Kankaanpää voittais...noh ei yhtään brunettea kolmikossa...whatta shame.

18-vuotias on liian nuori kantamaan Miss Suomen vastuun aikuismaisesti, esimerkkiä näyttäen. Muuten toki olisi no.7 kilpailun voittanut, eli vääränä vuonna oli neitokainen lähtenyt mukaan.
:love:

neutraali sanoi:
7 oli kyllä aika runsas muotoinen 18vuotiaaksi :eek:
Ois ansainnu tittelin, oon ihan down ku se ei voittanu ;)

silikonit.

Fabien sanoi:
18-vuotias on liian nuori kantamaan Miss Suomen vastuun aikuismaisesti, esimerkkiä näyttäen. Muuten toki olisi no.7 kilpailun voittanut, eli vääränä vuonna oli neitokainen lähtenyt mukaan.
:love:

Hm, eikös Lola ollut 18v kun voitti noi kisat. Ja taisipa maailmallakin pärjätä...iästään huolimatta. Mutta kyllähän 18v aika nuori on noihin juttuihin...riippuu tietysti ihan henkilöstä kuinka kypsä on.

Ilecules sanoi:
silikonit.

Olin yläasteen samassa koulussa Elinan kanssa, ja voin todeta ettei oo Elinalla silikoneja. En ainakaan näe et hänellä olis ollu tarvetta lisätä varustuksen tasoa. ;)
Toivoin kyl et olis Elina voittanu, olis juttuu seiskal riittäny ja mun lompakko kasvanu.

dfg sanoi:
Olin yläasteen samassa koulussa Elinan kanssa, ja voin todeta ettei oo Elinalla silikoneja. En ainakaan näe et hänellä olis ollu tarvetta lisätä varustuksen tasoa. ;) ...

Onks sulla sitten joku näppituntuma asiasta? :D

Musta noi taas oli kaikki treenaamattoman löysiä raskausarpi-selluliittiperseitä... Mun mutsikin näyttää paremmalta bikineissä. Lähikuvissa kaikilla oli ihan järkyttävän huono ihokin. :urjo:

On se kumma kun kauneuden asiantuntijat Sievinen/Nurkse eivät tehneet Elinasta voittajaa. Elinallahan on kaikki mahdolliset avut: iso povi ja blondatut hiukset!! :D
Ihan vakavissaan: hän oli oma suosikkini, kaunis hymy ja itsevarma haastatteluissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom