Missäs päin treenaatte ?

Lapuan urheilutalolla. Hinta on 2,50€ opiskelijoilta johon sisältyy sali, uiminen, saunominen+suihkut. Porukkaa aina vähän ja kaikki tunnetaan toisemme :) Laitteita on tarpeeksi ja myös painoja, HC-Meininki :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyzenthlay sanoi:
ei kato kun ei yliopisto-opiskelijat kesällä treenaa, ne lähtee äidin luo jonnekin suomen lääniin

Kumpulan punttiksella tulee kanssa väänneltyä näin kesällä, koska olen pihi mies (13 eur/koko kesä) ja opiskelijaedut pitää toki ulosmitata aina kuin vain mahdollista, vaikka iltakoulufiilistelijäsatunnaisopiskelija olenkin.

Sali on periaatteessa ihan OK hilavitkutinsali.

Miinukset:
-penkkejä ja kyykky/vetopaikkoja on liian vähän (2 molempia)
-käsipainoissa on ärsyttävän paksut irtopyöryläkahvat - puntti pyörii ikävästi ja ote herpaantuu helpommin kuin normikahvoilla.
-ei hc treenaajia, yleistunnelma siis kallistuu jumppailun puolelle
-joissakin taljavehkeissä on aika pienet painopakat

Plussat:
-ikäraja 16 tai 18 vuotta, puuhelmipenkkipoikaporukoita ei siis paikassa näy
-uudet ja hyvät tilat
-halpaa kuin saippua

Aikasemmin kuopion tekun salilla :thumbs: ja sillon tällön kuntostudiolla...kuopiohallia unohtamatta, missä tuli kyllä käytyä lähinnä juoksemassa. Nykyään tossa finnbodyllä pitskussa...

Pori: UK tai Atlas
Turku: Gym2000

Turku, Muskelimasat. ihan kiva pikkusali. huonona puolena ehkä juuri tuo ahtaus. Kaikki tarvittava löytyy.

Gym 99 Kuopio. Loistava paikka! Kaikki tuntee toisensa ;)

RSF California USA. Muuten hyva paikka mutta magneusiumin kaytto kielletty. Haittaa lahinna selkapaivana mavessa.
Ja saatte uskoa etta taalla riittaa naita rinta-hauispelleja.

Oulussa(heinäpää). Meillä on oma sali ison porukan kans(n 40henkeä). Eräs sali yrittäjä aikanaan lopetti salin pitämisen ja kasattiin iso porukka ja ostettiin laitteet siltä pois ja hommattiin omat tilat missä treenataan. Maksetaan vaan kuukausi vuokraa tiloista ja tietty säästöönkin jää joka kuukausi ylimääräistä millä katetaan salin muita kuluja. Jokaisella on tietysti salille avain, treenata voi milloin haluaa ja laittaa mitkä biisit vaan itse haluaa soimaan. Laitteisiin ei tarvitse ikinä jonottaa(tai siis minun ei ole tarvinnut koska käyn päivällä klo 14 aikoihin treenaan ja eipä siellä juuri ketään silloin ole) ja laitteet on hyviä ja niitä on tarpeeksi. Onneksi on niin hyvä porukka että kk(joilla siis katetaan vuokra ja siivous kulut ja muilla säästöillä on hommattu myös uusia laitteita) maksutkin on hoitunut jo usean vuoden ajan ilman suurempia ongelmia.

Oulun wellness kuntosali ketjun kertamaksu on 12e :eek: , että silleen.
Ainahan nuo kerta maksut on tietenkin liioiteltuja, mutta tuo menee jo yli ymmärryksen.

Hyzenthlay sanoi:
Antzu sanoi:
Nykyään käyn tuolla Yliopiston hallintorakennuksen puntilla Helsingissä. Parissa muussakin paikassa on tullut käytyä, ja toi on kyllä ylivoimasesti hinta/laatu suhteeltaan paras (plussana nätit neidit ;) Harmi kun on nyt heinäkuun kiinni (vissiin remontissa tjs.?). QUOTE]

ei kato kun ei yliopisto-opiskelijat kesällä treenaa, ne lähtee äidin luo jonnekin suomen lääniin :rolleyes:

Heinäkuussa kiinni? Katos. No, onneksi en ole sinne yrittänyt. Käynkin nykyisin hiukan vähemmän kansoitetulla Yliopiston Kumpulan kuntosalilla. Sinne on meiltä kiva kävelymatka, mutta siihen ne hyvät puolet loppuvatkin...

neutraali sanoi:
Oulussa(heinäpää). Meillä on oma sali ison porukan kans(n 40henkeä). Eräs sali yrittäjä aikanaan lopetti salin pitämisen ja kasattiin iso porukka ja ostettiin laitteet siltä pois ja hommattiin omat tilat missä treenataan. Maksetaan vaan kuukausi vuokraa tiloista ja tietty säästöönkin jää joka kuukausi ylimääräistä millä katetaan salin muita kuluja. Jokaisella on tietysti salille avain, treenata voi milloin haluaa ja laittaa mitkä biisit vaan itse haluaa soimaan. Laitteisiin ei tarvitse ikinä jonottaa(tai siis minun ei ole tarvinnut koska käyn päivällä klo 14 aikoihin treenaan ja eipä siellä juuri ketään silloin ole) ja laitteet on hyviä ja niitä on tarpeeksi. Onneksi on niin hyvä porukka että kk(joilla siis katetaan vuokra ja siivous kulut ja muilla säästöillä on hommattu myös uusia laitteita) maksutkin on hoitunut jo usean vuoden ajan ilman suurempia ongelmia.

Paljonko tuo maksaa kuukaudessa per lärvi? Minkätyyppistä porukkaa tähän n. 40 henkeen kuuluu(minkä ikäisiä, alottelijoita/pitempään treenanneita ym.)? Otatteko tuohon porukkaan ollenkaan lisää väkeä?

andor sanoi:
Paljonko tuo maksaa kuukaudessa per lärvi? Minkätyyppistä porukkaa tähän n. 40 henkeen kuuluu(minkä ikäisiä, alottelijoita/pitempään treenanneita ym.)? Otatteko tuohon porukkaan ollenkaan lisää väkeä?
Joskus on uusia "osakkaita" otettu mukaan jos joku on lähtenyt pois. Suurin osa porukasta on pidempään treenanneita, ikä haarukka suurin piirtein 20-60v.
16e maksetaan per kuukausi/lärvi ja vuokran ylijäävä raha menee säästöön/muihin kuluihin.

Sukulaku sanoi:
Turku, Muskelimasat. ihan kiva pikkusali. huonona puolena ehkä juuri tuo ahtaus. Kaikki tarvittava löytyy.
Sama sali, samat aatokset.

Sali 82:lla, Turku

Tosi kiva paikka, paljon laitteita ja motivoiva ilmapiiri. Vielä sekin, että auki 24h jäsenille ja edullinen vuosikortti. Salin muutettua vuodenvaihteessa isompiin tiloihin myös plussaa. Mikä parasta siellä ei ole jumppia joten pukuhuoneessakin on tilaa naisille.

neutraali sanoi:

Ohhoh, siinäpä asiallista toimintaa. Tämä oli minulle uutinen että tuollainen paikka on olemassa, vaikka olen sentään asunut Heinäpäässä kohta 10 vuotta.

Itse treenaan PT-Gymillä. Kotoisa ja siisti paikka jossa kaikki treenavat tosissaan. Pelkästään mukavia ihmisiä olen siellä tavannut. Eipä ole tuollakaan tarvinnut jonotella, koska käyn aamulla/aamupäivällä.

:5:

Treenaan Tampereella treenailen TTY:n salilla. Kesällä on tullut käytyä alakerran salilla, syksyllä varmaan myös yläsalilla, kun ilmanvaihto on niin paljon parempi. Alasalilla on kiva käydä, kun saa soittaa omia levyjä. Levy- ja käsipainoja on ihan myös ihan kiitettävästi. Yläsalilla taas on turhia laitteita liikaa, mutta kyllä siellä perustreeniä pystyy ihan hyvin tekemään. Hintakaan ei päätä huimaa, n. 50e/vuosi ja treenata voi vaikka keskellä yötä, jos siltä tuntuu.

neutraali sanoi:
Joskus on uusia "osakkaita" otettu mukaan jos joku on lähtenyt pois. Suurin osa porukasta on pidempään treenanneita, ikä haarukka suurin piirtein 20-60v.
16e maksetaan per kuukausi/lärvi ja vuokran ylijäävä raha menee säästöön/muihin kuluihin.

Jeps. Pitäkäähän paikaa vielä ainakin pari vuotta pystyssä, niin voin sitten Ouluun muuttaessani pyrkiä sinne treenaamaan. ;) Kuulostaisi nimittäin todella mukavalta treenipaikalta!

Miten on Porin Muscle Factory auki kesällä viikonloppuisin, olis reissu Poriin edessä ensi viikonloppuna... :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom