Missäs päin treenaatte ?

Originally posted by Odu
Laittakaa ihmeessä voorumin paidat päälle niin tunnistatte lajitoverinne, tai ainakin ne tunnistaa sinut.

mä treenaan aika usein voorumin paita päällä koska se on hyvä päällä,yhtä usein oon havainnu kuiskimista paidasta mut empä oo viittiny mennä kyselemään et miks e voi tulla suoraan kyselemään:rolleyes:
antaa lasten leikkiä rauhassa omalla hiekkalaatikollaan en mee häiritsee

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kampin Motivuksessa - työnantaja tarjoaa kuntoilut, mikä on iloinen asia. :)

Wolfilla, aamuvuorossa. Lomareissuilla Kuopion uimahallilla.

Mulla oli oma threadikin tästä aiheesta mutta paha Tomi meni jumittamaan sen! :D

Otahallin Blue Fitnessillä tästä lähtien ainakin kesään saakka.

Originally posted by Jii
Muistot ihan tulee mieleen. Aloitin nimittäin aikoinani treenaamisen Kuntosumpussa... Onko edelleen hyvä
paikka treenata? :)

Joo, on se..

Originally posted by Mike
Elä helvetissä mene sinne, muualla saa vuosikortin niitten palautumisjuoman hinnalla.

OK, tarvii käydä katsastaan muitakin paikkoja... Pääasia on että rupeisin kuitenkin nyt ees pitkästä aikaa pääseen treenin makuun (on päässy vaihtuun vähätkin lihat tuohon läskiin :mad2: )

Imatralla stora enson salilla, niin pien paikka että muutama henkilö riittää pilaamaan koko treenipäivän.:D Siks sinne pitääkin mennä iltasin, tänäänkin klo 20.45

Originally posted by spektro
OK, tarvii käydä katsastaan muitakin paikkoja... Pääasia on että rupeisin kuitenkin nyt ees pitkästä aikaa pääseen treenin makuun (on päässy vaihtuun vähätkin lihat tuohon läskiin :mad2: )

Treenin makuun pääsemiseen sopisi esim Steel Body, jossa vastaavasti helvetin halpaa, jos raha on joku kriteeri :)

Originally posted by Mike
Elä helvetissä mene sinne, muualla saa vuosikortin niitten palautumisjuoman hinnalla.

Ite muutin Wolfilta ticolle, ei ticossa mitään muuta vikaa ole kuin tuo CMS:hässäkkä mutta aina sitä yhden vuoden jaksaa tuolla pumppailla. Ei wolfikaan enää mikään halpa sali ole...

OK, tarvii käydä katsastaan muitakin paikkoja... )

Oletko tulllut tulokseen mihin päädyt?

Originally posted by lepex
Oletko tulllut tulokseen mihin päädyt?

Juu, kävin toissapäivänä kirjoittamassa sopimuksen tuonne Atleticolle. Työnantaja maksaa osan tuosta hinnasta, joten ajattelin katsella sitten ainakin vuoden päivät tuota paikkaa. Voi sitten sen jälkeen taas miettiä vaihtaako salia vai ei.

Juu, kävin toissapäivänä kirjoittamassa sopimuksen tuonne Atleticolle. Työnantaja maksaa osan tuosta hinnasta, joten

no juuri näin... onnekas bastard! Hohoo, mutta mulla säily vielä se viimevuoden kk-maksu kun liityin joulukuussa ja maksoin 25e liittymismaksua. noilla ehdoilla oli pakko liittyä, ei muuten olis kyllä kärsiny. ja kyllä siellä sen vuoden kärvistelee, ei oikein viitsi poiskaan lähtee(tulee halvaks...)

noh, läpsytellään siellä kun nähdään. jos sulla on toi avataris viitta päällä niin ainakin sut tunnistaa melko varmasti, ei siellä käy kun kaks muuta supersankaria, Superhessu ja Mustakaapu!:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom