Missäs päin treenaatte ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kotkassa, eipä meitäkään taida montaa olla :rolleyes:

Originally posted by ronjeremy
Kotkassa, eipä meitäkään taida montaa olla :rolleyes:

\o missäpäin Kotkaa/millä salilla?

Originally posted by Hyuen
\o missäpäin Kotkaa/millä salilla?

Hyväntuulen kuntoklubilla.. :worship:

Tietääkö kukaan hyvää perus-salia kallio,hakaniemi,sörkkä akselilla? Hakusessa paikka, jossa reilusti käsipainoja, taljat yms. perus jutskat.

Originally posted by Kinnunen
Tietääkö kukaan hyvää perus-salia kallio,hakaniemi,sörkkä akselilla? Hakusessa paikka, jossa reilusti käsipainoja, taljat yms. perus jutskat.

Käyppä tutustumassa Silver Gymiin.
Se löytyy siitä Hämeentien ja lintulahdenkuja(?) risteyksestä, eli siitä samasta talosta missä on Kelan toimisto.

Siellä on hyvät vehkeet ja muutenkin aito meininki, ainoa miinus puoli on kesällä hieman tunkkanen ilma.

Vaimokkeen työpaikan salilla... ilmasta lystiä ja saa huhkia melkein aina itekseen. :thumbs:

Treenaan

Tapanilan Erällä. Hyvä mesta ja lähellä kotia. Muutamia kertoja oon käyny kaverin kaa BBC:llä.

itse tykkään treenata kisahallissa körmyjen kanssa. Siellä ainakin oppii tekniikat muita katselemalla. On iltaisin tosin välillä aika tukossa, että pitäisi penkkiinkin jonottaa n.30min. Toisaalta melkein kisiksen vieressä on upea sali, Töölön Yhteiskoulun oma Gym, jossa käyn tietysti kun TYK:ssa olen koulussa :)

Haukipudas,Jatulin voimailusali. Viereen valmistuu uimahalli kesällä ja sitten pääsee aina reenin jälkee uiskenteleen.

Re: Treenaan

Originally posted by Tanko
Tapanilan Erällä. Hyvä mesta ja lähellä kotia. Muutamia kertoja oon käyny kaverin kaa BBC:llä.

Löytyyhän täältä muitakin Eräläisiä :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom