Missäs päin treenaatte ?

Originally posted by Ban
Ite kun niin harvon salilla käyn, en ole monesti nähnyt koko sälliä.
Armeijan pyörällä ajaa niska köyryssä :D

Onko suomussalmelaisista kukaan kirjoilla SUOVO:ssa?
Ite en ole...

Eikös se oo se Joutilaitten Bodi Suomussalmen kovin reenaaja?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by PF-boi
Porissa Muscle Factoryllä!!!! Ite pidän salia aikast lailla parhaimpana täällä päin kun noi muut salit on semmosii ettei siellä saa pitää edes ääntä puhumattakaan et sais käyttää magnesiumia! Kerran tässä yhdellä paikallisella salilla tultiin kaveilta kysyy et käytätkö jotain aineita kaveri totes et en ja sai portti kiellon siihen paikkaan!!! :confused:
No ei ne näköjään kaikkea tajuu noi salin pitäjätkään...

reenaan itte kans musclessa ja pidän sitä porin parhaana ylivoimaisesti. taidat puhua paskaa tossa väittämässäs, oon käyny reenaas tääl joka paikas ja tiedän ettei saa porttikieltoa jos ei rokota.:lol1:

Originally posted by ]abe
aikasemmin oli vielä Mikkelin Sport-club kunnes se siirty siihen ihan p*skaan neiti cms systeemiin. Liiiian kallis.
Mikkeli on kaikenlisäks niin rupunen paikka ettei oo noita pikkusaleja kunnollisia oikeastaan kun yks missä viittii käydä, eli foorumi. Siellä reenaillaan...

Samassa paikassa tulee reenattua, ihan jees paikka päivisin kun ei ole liikaa treenajia.Laitteita saisi kyllä vähän uusia.

Porihallilla tulee ite treenailtua...
Ikävä puoli salilla on että "tosi"treenaajia ei oikeen tahdo löytyä:mad2:
Muuten ihan ok sali, huolimatta "magnesiumin ja painojen pudottelukiellossta" :hmmm:
Taitaa olla niin ,että isot miehet on keskittynyt treenailemaan oikeestaan kahdelle salille Porissa.
:D

Mä oon treenaillu Vantaan Tikkurilassa. Vantaan kuntosali ja liikunta keskus. Paras sali täällä. Sitten käyn potkunyrkkeilyssä Vantaan Kamppailukeskuksessa.

hei suomussalmen treenaajat meinaatteko osallistua/tulla kahtomaan niitä penkkikisoja jotka on kiannon kuohuilla muistaakseni tammikuun alussa? siellä ilmotustaululla on joku lappu siitä... ite saatan tulla kahtoon jos sinne saa tulla.

Vaasa - Sport Center, pienehkö paikka, mutta ihan jees. Lupailevat lisää laitteita, tosin ei ole kuulunut. Entiset tosin häipyi, mutta tuli takaisin ainoastaan erivärisinä. Samaten kesäloman aikana olivat poistaneet yhden kyykkypaikan ja toiseenkin vaihtaneet sellaisen hankalan kulmatelineen josta ei paljoa maximi1 oteta... Loppukaudesta treenasin sossun salilla hetken.

Oulussa olen treenannut siinä stockmannin vieressä, se jänispaikka, mikälie powerhouse. Viime kesän treenasin Linnanmaan palloiluhallilla.

Vantaal tikkurilan Finn bodyssa on tullu käytyy. Iha hyvä sali. Ei yleensä paljoo porukkaa, iso, paljo laitteit/käsipainoi 2 kyykkypaikkaa 2 penkkii 2 vinopenkkii. :kippis1:

porihalli-----)jumppahalli

Originally posted by morko
Porihallilla tulee ite treenailtua...
Ikävä puoli salilla on että "tosi"treenaajia ei oikeen tahdo löytyä:mad2:
Muuten ihan ok sali, huolimatta "magnesiumin ja painojen pudottelukiellossta" :hmmm:
Taitaa olla niin ,että isot miehet on keskittynyt treenailemaan oikeestaan kahdelle salille Porissa.
:D
olet oikeassa. itse asiassa noi säännöt tuli mun ja pari kamun ansiosta, itse otin kerran vetoa siellä ja tultiin sanomaan että älä pudota niitä painoja noin lujaa...laske ne hitaammin ja siitä kului 5min. kun olin eronnut jäsenyydestä. muscleen vaa jos haluaa reenata (oikeasti).. nii joo ne vitun porihallin tangot, niihin ku löi 200kg ni melkee katkes ja ne paskat jäi viä siihe vinoasentoon ku otti kiekot pois, kai jotai wrange huippu tankoja

Itse treenaan "patujen taivaassa" eli porin stadionin punttiksella,:p
vaikka itse en olekkaan patu!

Aikaisemmin jossain pain Ita-Suomea kolmella eri salilla reilu pari vuotta ja nyt oon treenannu yhdella YMCA:lla USA:ssa (Seattle) sellasen pari kuukautta. Ihan ok paikka, painonnostohuoneesta loytyy kaikki tarvittavat laitteet ja saa osallistua jasenmaksun hinnalla vaikka kaikille tunneille (kickbox, spinning, step aerobic jne.) jos silta tuntuu ja todellakin riittavasti on kaiken maailman rasvanpolttolaitteitakin -- mutta ei ole ainakaan viela kovin montaa 'tosissaan' treenaavaa (ja myos silta nayttavaa) tullu salilla vastaan ja koska suurin osa tyypeista on ns. keskivertotapauksia alkaa vahan itseakin "ahdistaa" ne painot mita liikuttelee :rolleyes: [esim. penkki: 70.5kg (155lbs) x 9 on viimeisin tulos (lisays: olen punttimimmi, joten alkaa heti revetko luullessanne, etta olen vastakkaita sukupuolta ja silti ylpeilisin tuolla tuloksella :p)]... Joten voi olla paikanvaihdos edessa lahiaikoina, vois kayda katsastamassa ainakin lahimman Gold's Gymin :).

Originally posted by Dbol
Samassa paikassa tulee reenattua, ihan jees paikka päivisin kun ei ole liikaa treenajia.Laitteita saisi kyllä vähän uusia.
Ei välttämättä vähän vaan vaikka enemmänkin. Joitain perustankojakin puuttuu ja esim. käsipainojen luona tila on suhteellisen ahdas.

Ehdottomasti plussaa tuo sauna mikä on joka päivä lämmin!
Vielä ku tuo reeni maittais satn. niin kaikki olis hyvin.

Kauppis@Espoonlahti

arkipyhinä Olarium@Olari

satunnnaisesti Espoonlahden uimis

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom