Missäs päin treenaatte ?

Itse käyn treenaamassa myllypurossa, siihen uuteen
salibandykeskukseen avattiin uusi ihan bueno sali.
Sen nimi on blue fitness club, ja sitä ei pidä mennä sekoittamaan
blue oyster clubiin....
BTW, ihan asiallinen sali, tilava, valoisa, hyvin ilmastoitu, hyviä kissoja, ja melkein aina pirun vähän porukkaa.
Ainiin, ja yleensä siellä soi Rock.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kohta reenaan tampereella powerhousella se on ihan hyvä paikka musakin on helevetin hyvää. Wolf on kans hyvä mutta ei siinä lähellä oo mitään parkkipaikkaa.

Helsingissä, Liikuntaviraston saleilla. Paragon, Kontula jne.

Itsekin käväisin Blue Oysterissa silloin kun siellä oli avoimetovet-päivä. Ihan siistiltä mestalta näytti, ehkä liian juppi mun makuun. Kauhe meteli siellä ainakin oli, kun samaan aikaan oli joku sählyturnaus.

Nim. treenaa paskaset bätmän-kalsarit jalassa.

:p

Originally posted by IR0N.
Helsingissä, Liikuntaviraston saleilla. Paragon, Kontula jne.

Itsekin käväisin Blue Oysterissa silloin kun siellä oli avoimetovet-päivä. Ihan siistiltä mestalta näytti, ehkä liian juppi mun makuun. Kauhe meteli siellä ainakin oli, kun samaan aikaan oli joku sählyturnaus.

Nim. treenaa paskaset bätmän-kalsarit jalassa.

:p

Kyllä siellä käy muutamia vanhan hyvän goldsin treenaajiakin.
Suurin osa siitä harvasta joukosta, jotka siellä treenaavat, ovat
aika aloittelijoita, ei haittaa.
Vastaan ei ole tullut vielä kuin 1-ihvi.
Semmoinen hämärä jooga-mutantti, joka katseli meitä kuin halpaa
alepan koiranmakkaraa, kun kyykättiin ja kai sen mielestä
öristiin aiva liian kovaa.

Mutta ei jengi sentään jumppaa silkkihousut jalassa.
Sinne oli, ja on kai vieläkin aika kova tarjous 3kk tsetti kahdelle
120euroa.

Ei toki lähelläkään hc-paikkaa, mutta onko niitä ylipäätään enää
olemassakaan ?.

:cool:

Oli

pakko taipua, ainakin tilapäisesti, treenikaverit pakottivat näes.
Toisaalta mun kortti loppuu n.2.kk päästä, ja saatanpa vaihtaa
hyvinkin salia.

Kisahalli on välillä hieno paikka reenata.
Usein mä treenaan myös tämmösessä kerhohuoneessa yhden läskin jätkän kanssa.Semmonen kellari.

Helsinki - Tapanilan Erä.

Maan alla. Nousen maan päälle sitten 10 vuoden päästä kun ei enää tarvitse hävetä itseään isompien äijien vieressä.

Auto skuum

Kolme kertaa käyny erällä kisoissa, hyvä salihan se on,Mut ite tulee käytyä täällä espoon perällä... ja silloin tällöin vantaalla

Kisahalli, Stadika, Töölö gym, Finnbody Tixi, pari hämärää loukkoa joilla ei ole edes nimeä ja nyt joku yrittää vielä houkutella Kontulaan. Aion käydä vilkaisemassa, sais treenata ilmaiseksi.

AutoScum: Erä rules ;) Reenailin siellä joskus "nuorena tyttönä" ja viihdyin mainiosti.

Naiskovis: ollaankohan joskus törmätty Töölössä? Nykyään toinen kotini sijaitsee siellä :D

Laittakaa ihmeessä voorumin paidat päälle niin tunnistatte lajitoverinne, tai ainakin ne tunnistaa sinut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom