Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tylerd sanoi:Treenipaikka vaihtui Wolffista Herwood Gymiin sijainnin takia. Eikä kyllä Herwood Gym Wolffille häpeä, ainoa miinus on, että hiukka kylmä siellä on, mutta lämmintä päälle ja menox Voisin jopa sanoa, että laitevalikoima on yksi Tampereen parhaista ellei paras.
No sekainenhan se hiukka on, liikaakin romua ehkä, mutta mulle tulee todella suuri säästö kuluissa ja etenkin ajassa kun Herwoodin suhaa ruuhkista huolimatta viidessä minutissa ja Wolffille meni parkipaikan etsimisineen reilu puolituntia/sivu :urjo: Onhan Wolf aivan loistava sali, ei siinä mitään, jos keskustassa asuisin niin ei olisi paljon miettimistä, että missä treenaisiJusushi sanoi:Itse just Tampereelle muuttaneena valitsin noista kahdesta Wolffin, vaikka toi Herwood Gym oisikin tossa aika vieressä ollut. Ei jotenkin iskenyt, aika sekanen paikka... Wolf sen sijaan on aivan loistava paikka!!!
Gillyanne sanoi:En tiedä, käykö Pakkiksella, mutta tämän syksyn Body Fitness SM-line upista ainakin löytyy.
On kyllä TODELLA upea mimmi, ei voi muuta sanoa!
Hulkki sanoi:Olen ihan tyytyväinen nykyiseen saliini, mutta on kyllä helpommin sanottu kuin tehty päästä meidän lafkalle töihin.
Hulkki sanoi:Olen ihan tyytyväinen nykyiseen saliini, mutta on kyllä helpommin sanottu kuin tehty päästä meidän lafkalle töihin.
InZane sanoi:Baras kuntokeskuksessa Vuosaaressa.
Löytyy hyvin rautaa ja hyvät laitteet.
Ainoa miinus on musa.
Tylerd sanoi:... ja Wolffille meni parkipaikan etsimisineen reilu puolituntia/sivu :urjo:
S225T sanoi:Juuri vaihdoin pitkin hampain salia logististen ongelmien minimoimiseksi (lue:ajansäästö, uusi sali työmatkan varrella - n.20-30min säästö aamulla): CMS-sali Forever Matinkylä, Espoo.