Missä treenaat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Erkka80
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Espoon kunnalliset kuntosalit. Leppävaara, Laaksolahti, Kannunsillanmäki.....
Opiskelijoilta ja muilta persaukisilta 35e/6kk ja normijengiltä 65e/6kk.

Lhw sanoi:
Hyvä paikka? Muutin tossa vuoden alussa vuosaareen ja oon käyttäny tota Vuosaaren Urheilutalon salia. Jotenki Baraksesta tuli heti sellanen kuva että siellä katotaan kieroon tosissaan treenaavia :D Ja vissiinki oli jonkun verran hintavampi kun tuo urheilutalo...

Nononosaatana! Muakin rupes kiinnostaan. Itellä ois helmikuussa muutto tampereen seudulta vuosaareen, ja täytyis kattella sali sieltä valmiiks. Kumpaa suosittelisitte? Mitä koveempaa porukka reenaa sen parempi. Ton baraksen nettisivut ei oiken lupaillu mun tyylistä salia, mutta eihän sitä ikinä tiedä ennen kuin käy katsomassa..

Majori sanoi:
Nononosaatana! Muakin rupes kiinnostaan. Itellä ois helmikuussa muutto tampereen seudulta vuosaareen, ja täytyis kattella sali sieltä valmiiks. Kumpaa suosittelisitte? Mitä koveempaa porukka reenaa sen parempi. Ton baraksen nettisivut ei oiken lupaillu mun tyylistä salia, mutta eihän sitä ikinä tiedä ennen kuin käy katsomassa..

Itse treenasin Baraksessa vuoden verran ja personal trainerin hankkimisen jälkeen siirryin Mayorsille, joka oli huomattavasti parempi kuin em. paikka. Baraksessa käy vain muutamia ns. täysillä treenaavia miehiä, muutama naispuolinenkin sellainen, mutta muuten paikka on täynnä enemmänkin ns. sunnuntaikuntoilijoita. Musiikki eikä ihmiset motivoi kunnon treenisession vetämiseen. En suosittele, jos haluaa ympäristön(kin) motivoimana saada potkua saliharjoitteluun.

Minä treenaan nykyisin kotona, kun on niin hyvät vehkeetkin täällä. (mm. Vatsapenkki, vinopenkki, käsipanot.) Niin, ja onhan se hyvä kun voi valita ajatkin milloin mitäkin tekee.

Espoon kaupungin Laaksolahden jäähallin sali..Ei maksa käytännössä mitäään :lol2: Ite käyny nyt kaks vuotta ilmaseks siellä :thumbs:

Desert sanoi:
Järvenpään uimahallin salillla, ihan sopiva ainakin minulle mutta se musa onkin sitten tyyliin Arja Korisevaa :rock:

Ei sinne musaa kai mennä kuuntelemaan, vaan treenaamaan?

Paikka on ihan ok muuten, mutta laitteiden kunnosta ei oikein välitetä pitää huolta. Saa aina pelätä, että koska milloin mistäkin käsipainosta tippuu toinen punnus päähän tai varpaille... Luulisi, että jollain terveysviranomaisella tai vastaavalla olisi sanottavansa puhki ruostuneiden käsipainojen osalta ainakin.

Esbån otaniemen blue fitness, kuten muutama muukin täällä. Melko hintava vaikka tkk:n opiskelijoille onkin erikoishinnat (55€/3kk arkipäivisin ennen klo 14). Yliopiston salilla sentään saisi treenata (ja naiset jumpata) lähes ilmaiseksi, mutta sinne on matkaa. Toivottavasti tuo Tapiolan hallin remontti valmistuu pian, siellä on kai kunnallinen sali?

Se on muuten jännä juttu, että mitä pienempi -ja yleensä köyhempi- pitäjä, sitä paremmin on liikuntaa tuettu kunnan toimesta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ostin juuri kuukausikortin Hämeenlinnan Kunnon Salille. Mukava ilmapiiri ja kaikki tarpeellinen löytyy ja hintaa vain 27€ kuukaudessa.

Viime vuonna ostin Rovaniemen Kuntokaruselliin kortin. Tosi tyytyväinen oon ollu ja salilla käy aika paljon tosissaan treenaavia (joski myöski sunnuntaikuntoilijoita välil), mutta hyvä meininki! :rock:

Itse käyn tässäkin threadissa muutamaan kertaan mainitulla TKK:n työntekijöiden salilla. Onhan se aika karu, mutta mun mielestäni se on kuitenkin helvetin hyvä hintaansa nähden (ilmainen). Kaiken tarpeellisen pystyy tekemään, eikä ruuhkia juuri esiinny (paitsi maanantaisin, jolloin kaikilla vakikävijöillä tuntuu olevan penkkipäivä, ja salillahan on tasan yksi penkki :) ).

Turussa Kupittaan urheiluhallissa ja Keravalla City-salilla (kesäisin PowerCenterissä). Riippuen aina onko kotona vai vanhemmilla.

Tässä nyt vuoden vaihteesta lähtien olen treenannut Gym 99:llä, Kuopiossa. Aikaisemmin olin Kuntostudion asiakas, mutta erinäisten syiden takia vaihdoin Gymille. Pakko sanoa etten ole katunut vaihtoa ollenkaan, sai ihan uutta treenausintoa ja salin tunnelma on selvästi treenaukseen kannustavampaa kuin studiolla. Miinuksena salin pienuus korkeintaan. Hyvää palvelua ja hyvää porukkaa :kippis1:

Treenaan viellä muutaman viikon Töölön kisahallilla, ennen kuin vaihdan Töölön gymmille ainakin yhdeksi kuukaudeksi...kaverit ovat suositelleet paikkaa ja kehuneet.

Tätä ennen olen treenannut CityGymmillä ja Silver Gymmillä joka oli ihan jees paikka.

Itse kuulun niihin ihmisiin jotka mielellään kiertävät hieman eri kuntosaleja jolloin treeniinkin saa uutta potkua, uuden tuntua, sekä hieman erillaisia kuvakulmia.

Desert sanoi:
Järvenpään uimahallin salillla, ihan sopiva ainakin minulle mutta se musa onkin sitten tyyliin Arja Korisevaa :rock:

Tuollakin tulee käytyä about kerran 2 viikossa, kun tyttöystäväni asuu järvenpäässä, ja joskus sitten vääntäydyn tonne välillä treenaamaan kun ei jaksa muijaa katella. ;) (no ei... :haart: )

Painot liian pieniä, porukka lähes 99% yli 60vuotiaita, ja laitteet kyllä aika skeidaa...musiikista puhumattakaan. :lol2:
Positiivisena puolena tuolla peremmällä puolella on aika hauska tunnelma valaistus, jossa kroppa näyttää kauniimmalta :lol2: ( :david: )

Chd sanoi:
Porvoon Kuntoklubilla treenaillaan. Loistopaikka muuten mut se musa alkaa häiritsee välillä... koita nyt sit keskittyy kovaan nostoon samalla ku joku backstreet boys rääkyy radio novassa :)
Itse käyn sekä Kuntoklubilla että Bodytonicissa. Kumpaankin on kortti joita sitten hiukan vuorotellen täyttelen (samat hinnat kun on). Kuntoklubin hyvä puoli on tilan määrä ja omistaja-Make on hyvä tyyppi. Bodytonicin hyvä puoli on se että siellä voi treenata läpi yön ja mä oon aika lailla yökukkuja.

Back
Ylös Bottom