Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lhw sanoi:Hyvä paikka? Muutin tossa vuoden alussa vuosaareen ja oon käyttäny tota Vuosaaren Urheilutalon salia. Jotenki Baraksesta tuli heti sellanen kuva että siellä katotaan kieroon tosissaan treenaavia :D Ja vissiinki oli jonkun verran hintavampi kun tuo urheilutalo...
Majori sanoi:Nononosaatana! Muakin rupes kiinnostaan. Itellä ois helmikuussa muutto tampereen seudulta vuosaareen, ja täytyis kattella sali sieltä valmiiks. Kumpaa suosittelisitte? Mitä koveempaa porukka reenaa sen parempi. Ton baraksen nettisivut ei oiken lupaillu mun tyylistä salia, mutta eihän sitä ikinä tiedä ennen kuin käy katsomassa..
Desert sanoi:Järvenpään uimahallin salillla, ihan sopiva ainakin minulle mutta se musa onkin sitten tyyliin Arja Korisevaa
Desert sanoi:Järvenpään uimahallin salillla, ihan sopiva ainakin minulle mutta se musa onkin sitten tyyliin Arja Korisevaa
Itse käyn sekä Kuntoklubilla että Bodytonicissa. Kumpaankin on kortti joita sitten hiukan vuorotellen täyttelen (samat hinnat kun on). Kuntoklubin hyvä puoli on tilan määrä ja omistaja-Make on hyvä tyyppi. Bodytonicin hyvä puoli on se että siellä voi treenata läpi yön ja mä oon aika lailla yökukkuja.Chd sanoi:Porvoon Kuntoklubilla treenaillaan. Loistopaikka muuten mut se musa alkaa häiritsee välillä... koita nyt sit keskittyy kovaan nostoon samalla ku joku backstreet boys rääkyy radio novassa