Missä treenaat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Erkka80
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuntokaruselli(ent. piukat paikat&kovat kundit), Rovaniemi

Paikka parantunut paljon, omistajanvaihdoksen myötä.

Helsingin ylioopiston sali

Kotona autokatoksessa (siis ulkona). Pitäisi vähitellen siirtää kamat sisälle, kun +7 astetta ja kostea tuuli alkaa vaatia jo melkoista vaatemäärää.

Hämeenlinna PP&KK.
Eli Powerhousu, Ungo ja Rookie87 käy kanssa samalla salilla. Nyt kun vaan osais yhdistää nikit ja naamat.. Mut mun sarjoja pääsee aina varmistamaan, oon se paikan DJ..

Naiseni duunipaikan salilla. Tarvittava välineistö löytyy eikä maksa mittään. Kunnon pummi olen siis, heh.

Ei tosiaan oo pakkislaisia näkyny eikä paljon muitakaan. Vähä niinkuin privaattisali. :kippis1:

Työpaikan salilla. Ihan ok paikka, riittävästi eri treenausmahdollisuuksia, rauhallinen paikka ja omilla avaimilla pääsee sisään 24h/vrk. Niin ja ei maksa mitään ja saunakin löytyy :)

Koskenkorvan urheilutalon "salilla"... "Laitteita" ja rautaa on just sen verran et 2 tai 3 heppua saa reenattua siellä yhtäaikaa, sujuvasti siis. :down:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lieksassa pääasiassa treenailen, satunnaisesti Nurmeksessa ja vielä harvemmin omilla painoilla kotona autotallissa.

IISALMI ja uimahallin punttis saa kelvata...ei vielä rohkeus/keho riitä tosimiesten salille :D tietääkseni uimahallin punttiksel ei käy itseni mukaan lukien ku 3 pakkiksen jätkää..eli meiä punttirinki :rolleyes:

olarium, espoo. toimii nyt kun alkaa taas viiletä senverran, että pystyy olemaan siellä. suurin osa treeneistä tapahtuu kuitenkin satulassa..

Suositut

Back
Ylös Bottom