Missä treenaat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Erkka80
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hafanafa sanoi:
Rovaniemen kuntokarusellissa. Nimi kuulostaa joltai lelukaupalta, mut salina ihan jees

Onko kyseessä ex-"piukat paikat, kovat kundit" -sali keskustan tuntumassa? Pitää tulla ensi viikolla sinnepäin treenaamaan ja tarkastamaan minkälaisia karpaaseja sekä fitnesskissoja siellä pohjolassa on.

fidi sanoi:
Silver Gym.

Tietääkö kukaa silverillä käyvä, että onko se tummaihonen nainen kenties pakkotoistolla? On muuten hyvässä kuosissa...

En tiedä, käykö Pakkiksella, mutta tämän syksyn Body Fitness SM-line upista ainakin löytyy.

On kyllä TODELLA upea mimmi, ei voi muuta sanoa! :worship:

TomBombadil sanoi:
Olariumin jätkät... tai naiset, pistäkää tuntomerkkejä jos joku päivä bongais teidät.
Mua ei oo vaikee löytää sielt.. Eti vaa pahin kynis joka häröilee enite, ni se on sitte minä.. :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mut ne pirjot (muijjat) o kyll iha söpöi.. mut se yks söpö o lopettanu tai jotai.. tais pelkää liikaa.. :(
ja niit olariumist kyll löytyy..

Treenipaikka vaihtui Wolffista Herwood Gymiin sijainnin takia. Eikä kyllä Herwood Gym Wolffille häpeä, ainoa miinus on, että hiukka kylmä siellä on, mutta lämmintä päälle ja menox:rock: Voisin jopa sanoa, että laitevalikoima on yksi Tampereen parhaista ellei paras.

Tänään kokeilin huvikseni käydä TKK:n työntekijöiden salilla. Oli sopiva rako kahden laskarin välissä jotka pidin, joten ajattelin, että voisi tuossa välissä vetää treenin, jotta ei tarttisi illalla myöhemmin mennä kotimatkalla leppävaarassa danafitnesiin. TKK:n sali on varmaan askeettisin jolla olen ikinä käynyt. Saa kävellä ensinnäkin työntekijöiden pommisuojassa olevan fillarisäilytyksen ja roinaläjän ohi ja sitä luulisi kävelevän sisään johonkin siivouskomeroon kun menee sille salille. Mitään turhaa säätöä siellä ei ollut ja seinällä oli vanhoja bodyjulisteita 70- ja 80-luvulta luomassa vielä askeettisempaa fiilistä. :)

Miinukset tosin olivat seuraavat:

- Kyykkyteline on perseestä, mutta siellä on kyllä yksi powerracki, mutta siinä ei selvästi oletettu kenenkään tekevän kyykkyä, koska sen lähellä oli painoja niin vähän, että sain kasattua vaan 90kg tankoon ja loput kiekot piti hakea viereisestä huoneesta.
- Pohjelaitteessa loppui painopakka 100kg:aan...
- Suurin käsipaino oli 30kg
- Reisikoukistuskoneessa olisi voinut olla hiukan enemmän öljyä... Viimeinen supistus oli mahdoton tehdä sillä painolla, jolla alkuosa oli riittävän raskas.
- Reisiojennuskoneessa olisi myös voinut olla enemmän öljyä.
- Ei smith-telinettä.
- Salilta löytyi reisilähentäjäkone
- Ei hack-kyykkyä

Muuten salilta löytyi taljat, sekä riittävästi kiekkoja, joten jos ei turhaan tartte kikkailla jollain takaolkapääkoneella tai 1-käden ylätaljakoneella, niin saa kyllä kaiken tehtyä. Salilla oli myös hyvä prässi ja dippiteline. Scott-penkki hauiskäännöille voisi myös olla ihan ok lisä, mutta toisaalta keskitetty hauiskääntö on keksitty. En myöskään nähnyt missään (kun sivusilmällä etin) vyötä, johon voisi leuanvedoissa ja dipeissä laittaa lisäpainoja, mutta tein jalkatreenin tänään, joten en jaksanut sellaista etsiä.

Salilla ei myöskään ollut mitään ryysistä kun kävin siellä. Olin siis koko salin ainoa treenaaja. :) Eli nyt vaan lisää pakkislaisia duuniin TKK:n labroihin ja paljon vaatimuksia eteenpäin salin varustelusta, niin sieltä saisi ehkä nuo pari asiaa korjattua. :D

Hulkki: Sä kun aina etsit askeettista salia, niin tossa on sulle varmasti riittävän askeettinen. Eli raahaudut vaan sinne tutan labralle vääntämään powerpointeja, niin säki saat kulkuluvan tonne. ;)

naksu sanoi:
Hulkki: Sä kun aina etsit askeettista salia, niin tossa on sulle varmasti riittävän askeettinen. Eli raahaudut vaan sinne tutan labralle vääntämään powerpointeja, niin säki saat kulkuluvan tonne. ;)
Olen ihan tyytyväinen nykyiseen saliini, mutta on kyllä helpommin sanottu kuin tehty päästä meidän lafkalle töihin. :rolleyes:

naksu sanoi:
Tänään kokeilin huvikseni käydä TKK:n työntekijöiden salilla.
Eli nyt vaan lisää pakkislaisia duuniin TKK:n labroihin ja paljon vaatimuksia eteenpäin salin varustelusta, niin sieltä saisi ehkä nuo pari asiaa korjattua. :D

Oon käynyt pari kertaa siellä kääntymässä, mutta tällä hetkellä varustelun ja laitteiden taso on sellainen, ettei siellä kyllä kunnon treeniä saa tehtyä. Mutta voihan sitä pumppailla menemään. Ja aina saa kyllä olla yksin.

Niin kauan kun paalua riittää ja jalat liikkuu, niin suunnistan kyllä Meijerille, jossa on nyt tullu käytyä n. vuoden verran. :rock:

Etupäässä työpaikan salilla, joskus Olariumissa.

Työpaikan sali olisi muuten ok, mutta
- painoja on liian vähän (yht. n. 320 kg vapaita painoja kaikille treenaajille)
- kyykkytelineessä on kiinteät turvakaaret, jotka ovat liian ylhäällä (= etukyykyssä kolisee)
- katto on matalalla: jos seistessä nostaa kädet ylös, katto on siinä ranteen korkeudella. Haittaa hiukka treeniä...

Penkki on tosin ok, turvakaaret löytyy ja tanko on hyvä.

Olen ollut neljässä eri työpisteessä tällä vuosituhannella; kaikissa taloissa on ollut punttisalit, mutta kerta kerralta heikommat. Ensimmäisessä oli sentään yli 500 kiloa kumitettuja vapaita painoja eikä mitään turhia hilavitkuttimia. Nyt ei saa edes yli 30 kg:n käsipainoja, kun ei niitä kuulemma kukaan tarvitse...

Latest posts

Back
Ylös Bottom