Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on kortti Wolffille, jokusia kertoja Powerin kävin testaamassa eikä tehnyt vaikutusta muulla kun hyvällä musalla. Kyllä Wolffi on mun mielestä selkeesti paras treenimesta Tampereella, reilu pari vuotta Gogolla treenasin ja viimeiset puolivuotta työn takia uudella Fressillä ja kyllä Wolffissa on munaaKride sanoi:Tässä olisi minullakin tarkoitus muuttaa GoGolta Wolffille. Kävin katselemassa, ja on se pirun kova sali. Jotenkin Powerhouse ei vain iskenyt. On jotenkin syrjässä, joten sinne on todella paska minun mennä huonoilla liikenneyhteyksillä.
Tylerd sanoi:Nyt on kortti Wolffille, jokusia kertoja Powerin kävin testaamassa eikä tehnyt vaikutusta muulla kun hyvällä musalla. Kyllä Wolffi on mun mielestä selkeesti paras treenimesta Tampereella, reilu pari vuotta Gogolla treenasin ja viimeiset puolivuotta työn takia uudella Fressillä ja kyllä Wolffissa on munaa
Tota noin niin. Lähdin meneen sieltä maaliskuussa 04. Ollaan varmaan törmätty siellä joskus, no Wolffilla törmäillään sit tulevaisuudessa ainakin.Kride sanoi:Mihis asti treenasit GoGolla? Nimittäin minusta tuntuu, että olen sinut joskus jonkun sinunnäköisesi siellä nähnyt. Voi olla, että oli lyhyempi kyllä...
Edit: Vähän offtopic, mutta profiilista kun tarkistin, niin jumalauta, ollaan synnytty samana päivänä, mutta eri vuonna. :thumbs:
SledgeHammer82 sanoi:Itsekin Kumpulassa treenaillut ja on pakko lisätä yksi erittäin merkittävä miinus ko. salille : salilta löytyy vain yksi Penkki. Kaiken lisäksi kyseessä on surkein penkki, jolla olen punnerrellut : esim. telineissä ei säätöä, vaan "koukut" todella harvalla porrastuksella eli ainakin minulla tanko on joko liian ylhäällä tai sitten liian alhaalla. :curs:
number_one sanoi:Pirkkolan hikihelvetti! Siis se jäähallin äijien sali... ainoo oikee!
Pari kertaa käynyt nyt tuolla ja saman huomannu. Olipas muuten kiva ylläri, ku koitin tehdä maastavetoa. Ei pitäny sormet kyllä yhtään. Tangot on paksuja ja lisäksi helvetin liukkaita. Täytyy kokeilla remmeillä seuraavalla kerralla. Ja minkä helvetin takia kaikki levyt on eri kokosia. Voi sitten itse päätellä miltä korkeudelta vetää vai? Täytyy varmaan vielä muutaman kerran kokeilla, jos sais tuolla treenit tehtyä. Jos ei onnistu niin täytyy yrittää jollekin muulle salille. :curs:Antzu sanoi:Sama juttu, paska pena, ja myös vinopenassa samat koukut =yhtä paska. Ja miksi siellä on ne tangot niin helvetin paksuja? Eihän tämmönen kynis saa siitä minkäänlaista otetta. Hirveesti on kaikkia hilavitkuttimia, mutta peruskamat kusee. Käsipainot on mun mielestä myös jotenkin oudot, mutta niillä kyllä pärjää. Enää en kyllä juurikaan käy siellä.