Minusta penkkikisoihin?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kevyestihän toi näytti tulevan. tässä vielä ipf:n raw varuste ohjeet(linkki pdf tiedostoon) jos et ole vielä tutustunut. http://www.suomenvoimanostoliitto.fi/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=2929
jotenki nauratti noist jotkuu, mut joo kiitoksia. :))

- - - Updated - - -

komian näkösiä nostoja ja vaikuttais muutenkin olevan lahjoja lajiin

Heh joo kevyttä olikin. :) Noh kyllä tuota penkkiä on treenattu vissiin vuodesta 2009 lähtien ;)

Kyllä nyt ottaa päähän!! Kipeenä oon :( Maanantaista lähtien, mut onneks parempaa päin.. Silti vähä masentavaa! Ehkä se on ihan hyvä et nyt vähä kipeilee, koska nyt voin pitää sen levon mistä oon puhunnu jo pari viikkoo.. :D Mut viimeks ku olin kipeä olkapään takia nii silloin enkat nousi ja penkki suju entistä paremmin.. :)

Ei kai kisoissa saa mitään korokkeita pitää jalkojen alla? Kannattaa varmaan äkkiä opetella niistä pois.
svnl säännöissä:
Saavuttaakseen tukevan jalka-asennon voi nostaja käyttää jalkojen alla pinnaltaan tasaisia, vähintään 40 x 60 cm kokoisia levyjä tai korokkeita. Korokkeiden yhteenlaskettu korkeus lavan pinnasta mitattuna ei saa ylittää 30 cm. Kaikissa kansainvälisissä kilpailuissa tulee olla käytettävissä 5 cm, 10 cm, 20 cm ja 30 cm korkeat korokkeet.

svnl säännöissä:
Saavuttaakseen tukevan jalka-asennon voi nostaja käyttää jalkojen alla pinnaltaan tasaisia, vähintään 40 x 60 cm kokoisia levyjä tai korokkeita. Korokkeiden yhteenlaskettu korkeus lavan pinnasta mitattuna ei saa ylittää 30 cm. Kaikissa kansainvälisissä kilpailuissa tulee olla käytettävissä 5 cm, 10 cm, 20 cm ja 30 cm korkeat korokkeet.

Juuri näin. Kaikilla on niin eripituiset jalat nii tottakai tollaset pitää olla mahdollisia :) Itse otan kyllä korokkeen, koska oon lyhyt :D

Ilmoitusluontoista asiaa.. ;) Eli harjoteltii salilla kisanostoi. Mun valkku anto sen tangon siihen niiku kisoissa ja yks toinen anto käskyt ja katto et perse ja kantapäät ei nouse. ;) Eli kisatyylillä nostin 72,5kg, oli aika tiukka nosto. :D Mut 70kg tulee helpommin. et kisoissa varmaanki tuo 70kg. :D

Ilmoitusluontoista asiaa.. ;) Eli harjoteltii salilla kisanostoi. Mun valkku anto sen tangon siihen niiku kisoissa ja yks toinen anto käskyt ja katto et perse ja kantapäät ei nouse. ;) Eli kisatyylillä nostin 72,5kg, oli aika tiukka nosto. :D Mut 70kg tulee helpommin. et kisoissa varmaanki tuo 70kg. :D
Cool!! Tosi hyvältä näytti sun touhus tuolla blogissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kisat meni helvetin hyvin! Suomen ennätys tuli otettua ekoissa kisoissani N20 (57kg) tuloksella 70kg!
Kisapaino vaa'alla oli kyllä aika vähän 55,7kg.. ehkä siksi ei tullut 72,5kg vaikka se on salilla tullut kisatyylillä, mutta iloinen olen! Myöhemmin teen tästä päivityksen blogiin videon kera. ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom