Minun tarinani (isompi laihdutus näköjään)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fff666
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hey hou! Back to basic... Homma jatkuu. Syömiset ennallaan. On se vaan tuo aamusali mun juttu. Nyt on nimittäion koko kesä mennyt silleen että sali avautuu klo 12 niin ei ole oikein fiilistä ollu vaikka siellä toki olen käynytkin. Lisäksi mainittakoon että salilla ei ole tällä ilmalla oikein fiilistä olla muutenkaan kun siellä ei ole ilmastointia ollenkaan. Tai on mutta ei ole viilentävää vaan ilma mikä sinne tulee otetaan pihalta suodatuksen kautta. Mummot pikkasen hiessä ollu. No minä olen nyt esim toissaviikolla ottanut ihan pelkästään aerobista eli rossiranella jokapäivä yli 1000kcal. Ja tällä viikolla sama mutta vielä lisäksi puntit päälle. TOIMII!!! ja toissaviikon paino oli 103,5 eli on tullut massaa lisää joo. Mut tänään sitten kävin kelluskelemassa ja venyttelemässä niin oli 99,7kg. Toisinsanoen kiinteytystä kahteen viikkoon -3,7kg. Palkitsin itseni itseni 2 päivän ryyppyputkella ja yhtenä iltana vedin litran mansikkajäätelön yhdeltä istumalta. Meinas pää ja perse mennä vähän jumiin... Mutta ens viikolla alkaa aamusalit. HELL YEAH! Edelleen myös tuntuu mukavalta käydä salilla.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kunhan muistaa kiskoa viinansa raakana, eikä drinkkien tai mietojen muodossa, niin ei tule liikaa kaloreita :D jokainen dieettaa tyylillään, ja mikäs sen parempaa kuin kesällä kiskoa Koskista ;)

Joo. Ei ehkä fiksuin veto loppupelissä toi jäätelö överit. Mutta ei kiinnosta pätkääkään =) niin kuin johnny knoxvillekin sanoi. "honestly, you just take a deep breath and say fuck it". Yleensä menee juopottelut olut osastolla aika pitkälti. Yhdentähden jallu on kans mun juttu mutta sitä harvemmin. Silloin kun mä juon niin mä en syö muuta kuin aamusta vähäsen. Juurikin näiden kaloreiden takia. Ainakin toistaiseksi. Nyt kesällä ei ole niin nälkäkään näissä mökkihommissa nääs. Baareissa tuli nyt käytyä vkl yhdellä ja rupesi se väenpaljous ahistamaan sitä luokkaa että voipi olla lumi maassa ennen kuin seuraavan kerran sinne menen. Ellei lasketa omia musakeikkoja jos niitä on tullakseen.

Zone-sarja -42%
dodiin. jatkoa seuraa. homma jatkuu edelleen ilman ongelmia. 5krt olen käynyt salilla viikottain ja sen lisäksi 2 krt uintia ja 500m tai 1km. pikkuhiljaa taas juoksukin alkoi kulkemaan matolla. tänään kesän jälkeen ensimäistä kertaa 10km. olo on aivan huikea. ruokailut ja ryypyt on samalla mallillaan. paino on karvan alle sata. eli ei ole noussut. vatta on pienentynyt.

Tsemppiä sulle prokkikseen. itekki tiputtanu tässä 117--->87 ja vielä pitäs 5kiloa niistää pihalle. tai sitte pitää paino samassa mutta vaihtaa läski lihakseksi...:puntti: semmosen pikku vinkin voisin antaa mikä toimi mulla ja yhellä toisellaki tutulla niin ala juomaan semmosta ihme lientä ku valmarin. poistaa vähän paskaa kropasta ja kiihdyttää aineenvaihduntaa. ja kannattaa syödä kuituja lisänä esim rahkassa. ite sotkenu vehnäleseitä rahka-mehukeitto sotkuun. menee siinä sivussa ja pakki pelaa paremmin. mutta jatka samaan malliin (ehkä vähemmällä koskenantinkorvalääkkeellä ehkä) ja esitellään enskesänä sitte sikspäkkejä piitsillä. :rock:

dodiin. jatkoa seuraa. homma jatkuu edelleen ilman ongelmia. 5krt olen käynyt salilla viikottain ja sen lisäksi 2 krt uintia ja 500m tai 1km. pikkuhiljaa taas juoksukin alkoi kulkemaan matolla. tänään kesän jälkeen ensimäistä kertaa 10km. olo on aivan huikea. ruokailut ja ryypyt on samalla mallillaan. paino on karvan alle sata. eli ei ole noussut. vatta on pienentynyt.

Jätä marttoilu vähemmälle ja juokse ulkona, niin kauan kuin kelit sallii. Noihin juoksumattojen ilmoittamiin matkoihin kannattaa suhtautua varauksella verrattuna luontoon.

Kyllä ei noissa pro luokan laitteissa ole suuria eroja. Ja jos onkin niin en minä jaksa siitä välittää. Jos on 100 metrin heitto niin sitten on. Pystyy juoksemaan nyt 10km toistaiseksi en pidä pihajuoksuista paitsi ehkä naisten perässä ja yöllä. Mut se on toinen juttu se. lisäksi talvi tulee ja sataa vettä ja räntää. Lisäravinteista sen verran että palkkarit on tällähetkellä ollu banaania, maitoo kananmunia. joskus vielä rahkaa. pussi pääsi loppumaan enkä ole muistanut ostaa uutta. +krea. vatta pienenee ja lihas kasvaa tai ainakin tulee näkyviin.

kyllä se matto varmaan pyörii matkassa sen 10km, mutta matolla juostessa tarvii vain pysyä matkassa mukana, eli ei tarvi aktiivisesti työntää itteään eteenpäin. Oon kokeillu matolla laittaa kulmaa vaikka vaan ykköseen niin jo huomaa eron rankkuudessa. Mattojuoksu on ihan ok, mutta saatat yllättyä, jos yrität samaan aikaan juosta saman matkan ulkona.

Past
No niin. Piiiiitkästä aikaa. Juoksu kulkee matolla edelleen. se on parasta. Juoksin minä muutaman pidemmän lenkin ulkonakin sykevyön kanssa. Mattojuoksu on tehokkaampaa, stabiilimpaa, mukavampaa, turvallisempaa ja kaikinpuolin mielekkäämpää matolla. Se on siis edelleen mun juttu. Saan kulutettua kaloreita jonkinverran enemän siten. Kesällä sitten katsellaan piha juoksua uudemman kerran. 18 päivä tulee muuten tasan vuosi täyteen tästä kuntoilusta. Siitä asti olen joka ikinen arkipäivä käynyt salilla. Toisin sanoen 5 kertaa viikossa. Edelleen tuntuu aamulla ja joskus illalla että olisipa jo se hetki kun pääsisi takaisin. Maailman paras tunne edelleen.

Present
Oli loppuvuosi jonkinverran sekaisin vuoroin juoksua ja puntteja. fiiliksen mukaan. Sitten taas päätin että aerobinen saa alkaa vuoden vaihteen jälkeen. Heti kun vuodenvaihteen jälkeen avautui kuntosali se alkoi. Joka arki siitä asti olen 1000 kaloria sykejuoksulla vetänyt per treenikerta. Noin +-10km lenkkejä joka arkipäivä. Vuorotellen ala, tasa ylämäki. tätä kirjottaessani tavoitteesta on enää 2,4kg ottamatta. Vuoden alusta on reilut kilo per viikko siis lähtenyt. Pitkään se oli satasen kieppeillä ennen vuoden vaihdetta. Nyt se on 92,4kg. Vuoden alusta noin 8kg siis tiputusta. Kun paino on elle 90kg niin yhteensä tiputusta on -30kg. se on paljon se. Virallisen mittauksen aloitin siis 117,8kg muistaakseni mutta olin aloittanut jo kuntoilun (mutta en mitannut). Ruokailut on myös aika minimissään tällähetkellä (dieetti). Eli vajakkina tässä vedellään ja se on tosiaan auttanut. Senkoommin en ala erittelemään eväitäni. viina maistuu sikäli kun on tarvis. kerran pari kuussa. Joskin nyt talvella sitä on tullut ehkä jopa harvemmin otettua. Kilometrejä tähän mennessä vuoden alusta laskettuna 287 juoksukilometriä. Tämä ja ensi viikko vielä ja ollaan tavoitteessa. Sitten pidän huilia ehkä noin viikon. Jalat alkavat prakata aina loppuviikosta. Alkuviikosta pystyisi vetämään puolimaratoneja aika helposti mutta on täytynyt kovasti höllätä että pystyy läpi viikon vetämään. keskiviikon jälkeen tuntuu että ei jaksaisi jalkojen puolesta vaan niin ne on aina kumminkin kantaneet koko treenin ajan. Fläsä siis palaa ja toki jonkinverran lihastakin. Tosin ne ei jaloista lähde... =) Tässä kunnossa en ole ollut eläessäni siis ikinä ja koskaan. Nytten olen myöskin juossut enemmän kuin suurella todenäköisyydellä koko elämässäni yhteenlaskettuna.

future
Jatkuu pienen leputtelutauon jälkeen normaalilla saliohjelmalla painottuen yläroppaan ja keskivartaloon. Palkinnoksi tästä koko hommasta ostanut itselleni hieman häävimmän menopelin kesäksi. Kona Jaken 2015 eli cyclocross polkupyörän. Sillekkin olen tavoitteita jo laittanut... Suhteellisen kepeitä toistaiseksi vielä. Kesällä jää salihommat vähemmälle jokatapauksessa. yritän päästä kuitenkin minimissään 3 kertaa viikkoon sinnekkin. Let see...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täälläkin on laitettu elämä remonttiin. 2013 loppupuolella olin terveystarkastuksessa ja kun vaaka silloin pysähtyi lukemaan 164,4kg niin ajattelin 'ei s****na, nyt tähän on tultava muutos'. Tänään olin jälleen yhdellä kontrollikäynnillä terveydenhoitajalla ja nyt vaaka näytti 105,7kg, eli pudotusta on tullut tähän mennessä n. 59kg. Ensimmäiset reilut 40kg meni oikeastaan pelkällä ruokavalion muutoksella ja nyt olen muutaman kuukauden salilla rehkimisen jälkeen saanut lisää potkua tuohon pudotukseen, viimeisen reilun parin kuukauden aikana on 12kg lähtenyt.

Vielä kun tuosta painosta sellaiset 10kg saisi pois niin tavoitteet olisi sen suhteen aikalailla täytetty. Sitten voisikin keskittyä sen massan takaisin hankkimiseen mutta lihasten muodossa :)

Nyt on tilanne täällä edennyt siihen pisteeseen, että paino on tällä hetkellä 95,0kg, eli pudotusta 69,4kg lähtöpainosta. Tänään kävin myös lääkärillä, joka lupasi laittaa lähetteen plastiikkakirurgille josko sitä pääsisi leikkaukseen jossa tuon ylimääräisen ihon saisi poisi. Varmasti hän ei vielä pystynyt luvata että leikkaukseen pääsen, mutta kuulemma ainakin lihavuusleikkauksen läpikäyneet henkilöt tuohonkin leikkaukseen pääsevät ja minun tilanne on käytännössä sama vaikka painon olen pudottanut ihan omin avuin.

Muutenkin on tässä viimeisen neljän kuukauden aikana tapahtunut isoja positiivisia muutoksia, esim. viskeraalirasva oli tippunut 116,5 -> 68,0 ja rasvaprosentti 21,9 - > 13,8.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom