Hey hou! Back to basic... Homma jatkuu. Syömiset ennallaan. On se vaan tuo aamusali mun juttu. Nyt on nimittäion koko kesä mennyt silleen että sali avautuu klo 12 niin ei ole oikein fiilistä ollu vaikka siellä toki olen käynytkin. Lisäksi mainittakoon että salilla ei ole tällä ilmalla oikein fiilistä olla muutenkaan kun siellä ei ole ilmastointia ollenkaan. Tai on mutta ei ole viilentävää vaan ilma mikä sinne tulee otetaan pihalta suodatuksen kautta. Mummot pikkasen hiessä ollu. No minä olen nyt esim toissaviikolla ottanut ihan pelkästään aerobista eli rossiranella jokapäivä yli 1000kcal. Ja tällä viikolla sama mutta vielä lisäksi puntit päälle. TOIMII!!! ja toissaviikon paino oli 103,5 eli on tullut massaa lisää joo. Mut tänään sitten kävin kelluskelemassa ja venyttelemässä niin oli 99,7kg. Toisinsanoen kiinteytystä kahteen viikkoon -3,7kg. Palkitsin itseni itseni 2 päivän ryyppyputkella ja yhtenä iltana vedin litran mansikkajäätelön yhdeltä istumalta. Meinas pää ja perse mennä vähän jumiin... Mutta ens viikolla alkaa aamusalit. HELL YEAH! Edelleen myös tuntuu mukavalta käydä salilla.