Minun tarinani (isompi laihdutus näköjään)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fff666
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tänään salilla empä tehnytkään muuta kuin juoksin yhtäkyytiä tasan 10km joista 200m oli lämmittelyä. 65min meni. Ei se nyt niin kaukana se puolimaraton ole. Olisi mennyt vielä jos en olisi mitään loppukiriä täysjuoksua vetäny. Ens viikolla juostaan lisää. Huomenna punttis, uinti, punnitus, ryyppy päivä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Dodiin. Taas tuli tuloksia ja rikottiin ennätyksiä. Tällekkin päivälle on juostu matolla sen 10km eikä tuntunu pahalta. Tänään on myös se päivä jona olen tiputtanut painoa yli 15kg eli 102.1kg näytti vaaka tänään. Huikea on myös mielikin. Vyötärön olen navan kohdalta mitannut jonka alotin liian myöhään.... Silloin se näytti 124 ja nyt se on 116cm. Tänään syön ählypizzan taas tiukan dieetti viikon jälkeen. Huomenna vedän nupin turvoksiin viinaa. tulkoon vaikka satakiloo lisää mut näin on vissi.

Kumma kyllä ei vituta yhtään. Viikonlopun ryyppäykset ja syömiset duunattu. Tulos on +2,5kg. Nyt taas jaksaa pari kolme viikkoo olla selvinpäin.

5 päivän reenaaminen tuotti taas tulosta. Käytännössä viimeviikonlopun viinabuffetkebabeläinsokerimättökarnevaali toi sen vajaa 2,5kg. Nyt on uudet lukemat taas eli 101,7kg. näin alhaalla ei ole paino ollu sitten armeijan -98. Viikon tulos -2,5kg =) 5 kertaa sali. 2 kertaa uinti 1km. 1kertaa pyörä lenkki 11km. Salilla juoksua yhteensä 28km plus alku ja loppu kävelyt päälle. Lisäksi puntit vähän satunnaisesti kaksijakoisesti. Katellaan maanantaina. Nyt en ryyppää ennen ku on alle 100 kilonen. Viinaa kyllä tekis mieli.

Varo ettei tuu seinä äkkiä vastaan noin paljolla liikunna, siis pään loppuminen kesken. Mättöpäiviä ei kannata pitää joka viikko. Itse syön joko joka lauantai "vapaan aterian" TAI kunnon mättöpäivä joka toinen lauantai.

Pääasia että homma sujuu ja mieli on virkeä :thumbs:

No oon minä jo aika paljo vähentänykkin... Mutta en lopeta sitä. Kännissä nyt vaan on niin mukava olla =) Kyllä nyt vähän paheita pitää olla kun en tupangia tai huumehia käytä. (huomenna 4 vuotta ilma tupankia) Mättöpäivä meillä on aina ollu tämä Perjantai. Vaimokkeen kanssa ollaan rasvapitsa vedetty puoliksi jo pidemmän aikaa. Sen takia ettei tarvitse kotona tehdä. Aikasemmin siihen kuului vielä sipsit, karkkipussi, limppari ja dippi. Nykyään vain tuo pizza. Viinaksia menee se ehkä 2 kertaa kuukaudessa ja joskus jopa 1 kerran. Emäntäkin on abso (on 2 kertaa elämässään maistanut siideriä ja minulta kerran olutta). Baareissa ei tule notkuttua. Varsinkaan kesäsin kun on mökki missä ryypeksiä ja touhuta. Mutta baarireissulla tulee aina haettua sen kuran lisäksi pitsaa tai kebulaattia. Saattaa se vielä rapulassakin haetuttaa. Eli siitähän se löllö muodostuneekin. Niin kuin nyt teki... Mutta aika helposti lähtee.
p.s. Pää on kunnossa edelleen ja salilla on mukava käydä. =)

Kerrompa tähän väliin "viikon" ruokavaliostani joka ainakin minulla on toiminut moitteetta.

MA klo 0600 2 Kuppia kahvia jossa maitoa ja makeutusaine + 2kpl möllerin tupla kapselia.
klo 0800 Kuntosali treeni 1-2h jossa 1-1.5ltr vettä. (ma ja pe on myös uinti 1km salin lisäksi)
klo 1000 2 Paistettua kananmunaa + herska palkkari + monivitaporejuoma + omena
klo 1200 1kpl ruisleipä + voita + paistettu kananmuna - Lämminkuppi ateriajjuoma.
klo 1700 1 kuppi kahvia jossa maitoa ja makeutusaine
klo 1900 Wokkivihanneksia + jauhenliha + sipulia + maissia + soija ja muut mausteet + tuoresalaatti + 1-2 lasia vettä tai kevytmaitoa.
klo 2100 Maustamaton rahka/raejuusto johon pistän makeutukseksi pikkusen herskaa.

TI IHAN SAMANLAINEN KUIN MAANANTAI

KE Ihan samanlainen mutta on sauna ilta. Joko maxia tai zeroa menee emännän kans 1,5ltr.

TO IHAN SAMANLAINEN KUIN MAANANTAI

PE klo 0600 2 Kuppia kahvia jossa maitoa ja makeutusaine + 2kpl möllerin tupla kapselia.
klo 0800 Kuntosali treeni 1-2h jossa 1-1.5ltr vettä (ma ja pe on myös uinti 1km salin lisäksi)
klo 1000 2 Paistettua kananmunaa + herska palkkari + monivitaporejuoma + omena
klo 1200 1kpl ruisleipä + voita + paistettu kananmuna - Lämminkuppi ateriajjuoma.
klo 1700 Ähly pizza + salaattia
klo 1730 1 Kuppi kahvia + makeutusaine + maito.
klo 2100 Maustamaton rahka/raejuusto johon pistän makeutukseksi pikkusen herskaa.

LA klo 0800 2 Kuppia kahvia jossa maitoa ja makeutusaine + 2kpl möllerin tupla kapselia.
klo 1200 Ruisleipä johon voita + paistettu kananmuna + ehkä pekoniviipale
Iltapäivä Pari kuppia kahvia jossa maitoa ja makeutusaine
Ilta 2kpl Pihviä + wokkivihannesta + maissia + mausteet + sipuli. (pihvi yleensä vaihtelee mikä on ollu tarjouksessa) Voi olla Koipireisikin tai jokin kaalilaatikko. Nyt tehtiin tummastamakaronista makaronilaatikko pitkästä aikaa.
Ilta 21-22 Rahka

SU Aamu suunnilleen samallatapaa kuin muutoinkin ja myös päivä.
Yleensä Lauantaina teemme sen verran safkaa että sitä jää myös sunnuntai illaksi.
Ilta rahka myös.

Makaronia olen nyt helmikuusta lähtien syönyt kerran. Riisiä kerran. Perunaa en kertaakaan enkä vaaleeta leipää. Grillimakkaraa pari kolme kertaa. Leivänpäälle menee oikeeta voita ja joskus jos on niin kinkku tai makkarasiivu. Wokkiruokaan saatan joskus laittaa herkkusienisienikuutioita kaiken lisäksi. Joka lämminruokailulla on reilusti myös salaattia. Liha on aina joko sikanauta jauhenlihaa, possun kinkkusuikaleita, tai kanaa. Pihvit on yleensä nautaa. Vuoroviikoin vaihdellaan aina. Vettä menee 3-4ltr päivässä ja yleensä ennen klo 1300 on mennyt jo se 3ltr. Teemme ruoan aina siis kahdelle. Sokereita en käytä tietoisesti. Mehuja en lipitä. Enkä limppareita. Ainut makeutettu juoma on saskia+ mitä saa lidlistä. Joskus saatamme tehdä illalla smoothiet. Tällä syömisellä ja treenillä on minulta nyt lähteny helmikuun 19 alkaen 16kg. Eli noin 5kg per kuukausi. Viinasta olen tuolla puhunut että 1-2ker/kk menee. Sillo vedän yleensä aina kännit. Tissuttelua en ole koskaan harrastanut. Reeneistä on alun sulkapallo nyt jääny pois mutta tilalle on tullut satunainen pyöräily. On siellä korjattavaa. Tiedän sen. Kokoajan on periaatteessa maha jokseenkin täynnä kun tuo vesi on se joka pitää sitä välitunnit täynnä. Olo on pirteä aikalailla kokopäivän. Emäntä syö suunnilleen saman. Mutta ei liiku. Tai liikkuu eli käy lenkillä kerran kaksi per viikko. Hänellä ei paino putoa. Mutta hän ei olekkaan "lihava" niin kuin minä. Oliks tämä nyt tässä. Oli se. Kommentoikaa.

Edit: Hedelmiä myös menee jonkinverran. EI paljoa mutta omenoiden lisäksi pöydälle ilmestyy banaania tai appelsiineja/mandariineja.

Päivitys. Ens keskiviikkona tulee tasan 3kk täyteen. Nyt ei olisi enää paljoa... Vaaka näytti kuseskelun jälkeen 101.6kg. Nyt syön hyvin ja reenaan joka päivä tonne keskiviikkoon asti. Tavoite olla keskiviikkon alle sata kilonen tai tasan. Ei harmita vaikka jäisi vähän päällekkin. Mutta yritetään. Eli nyt pistetään vielä vkl reenit tähän päälle. Tänään taas pizzalle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Päivitys. Ens keskiviikkona tulee tasan 3kk täyteen. Nyt ei olisi enää paljoa... Vaaka näytti kuseskelun jälkeen 101.6kg. Nyt syön hyvin ja reenaan joka päivä tonne keskiviikkoon asti. Tavoite olla keskiviikkon alle sata kilonen tai tasan. Ei harmita vaikka jäisi vähän päällekkin. Mutta yritetään. Eli nyt pistetään vielä vkl reenit tähän päälle. Tänään taas pizzalle.

Hää hää, oon sua kevyempi, (- 1,8kg) :fuckyeah:

Tänään meni alle kolmen numeron tuo oma paino. Mulla oli personal trainerin mittauspäivä. Multa on lähtenyt vuoden alusta tähän asti, n.7 prosenttiyksikköä alas toi rasvaprosentti.

sä oot mua sentin pidempi :( LOL

Mulla on oma tavoite päästä vielä tämän vuoden aikana tuonne 75-80kg. Tiukkaa tekee, tiukkaa tekee... Mutta mahdollista vielä kun jaksaa treenata nousujohtoisesti.

Mitä treeniä teet viikossa, aerobic ja kuntosali? Paljon syöt nyt päivittäin?

5krt salia. Aerobinen lämmittely 30min. Joko crossaria tai ihan mattojuoksua. Parhaimmillani olen juossut sen 10km. Joka viikko tulee, tai tähän mennessä on tullut juoksua 15-20km. Sitten vaihtelevalla menestyksellä punteilla kädet ja jalat. Pääosin massaliikkeitä. Fiilis pohjalta. Joka kerta myös keskivartaloa. Nyt on pari viikkoa noussut tosi mukavasti. 2 kertaa viikossa vielä uinti. Mä alotin ihan nollasta ilman rainereita. Mikäli ei "mustalaisia" lasketa. Nekin oikeasti nostelee puntteja tuolla salilla ja ovat siinä jopa aika hyviä mielestäni. Yllä on toi viikko ruokailuni. Tää seuraava tavoite mulla onkin päästä alle sadan kilon ja siihenhän ei mene enää kauaa. Tavoite siihen on ensiviikon keskiviikko. =) Toi tsemppausten määrä on yllättynyt ja se että muutkin on huomannut tämän mun juttuni josta saan palautetta.

- - - Updated - - -

Lisäystä. Vyötärönympäryys 114cm navan kohdalta.

Kyllä ja ei. Heh. Joskus pöljyyksissä ostanu esim farkut valmiiksi pienenä ku on muka halavalla saanu ku ollu "hyvän näköset". En oo raskinu hävittää koskaan. Nytten ne mahtuvat. Tai vyön kanssa pitää käyttää. xxl paidasta mentiin ensiksi xl kokoon ja nyttemmin esim L koon hupparit menee päälle. Osan vaatteista oon lahjottanu jo kierrätykseen ja roskiksiin. =)

Hienoa! Vaatii kovaa itsekuria muuttaa noin radikaalisti elämän tapoja ja pitää uusista tavoista kiinni!
Tsemppiä!

Ei muutakun tsemppiä ja jatka samalla linjalla! Muutoksista: ehdit viilata syömisiä ja juomisia myöhemmin ja säätää palautusjuoman kanssa. Ei ole niin justiin. Nyt sulla on muutama kuukausi takana ja homma edennyt jo hyvän matkaa parempaan suuntaan. Tuommoinen kombo onkin kuntoilumielessä, läskimäärän vähentämiseen ja lihasmassan ylläpitämiseen tai ehkä jopa lisäämiseen suhteen hyvä, että yksi- tai kaksijakoisella fiilispohjalta punttireeniä niin, että joka reenissä tekee erilaisia juttuja kuin edellisessä. Siihen oheen sopivan monipuolisesti pari tuntia aerooppista viikossa, niin kunto kohenee ja läski hupenee. :thumbs: Sulis on kyllä muuten ihan mahtava laji, mutta vaatii sopivia pelikavereita. Jos niitä löytyy, niin se on paitsi kivaa, niin myös tehokasta.

Mitä juopotteluun tulee, niin suosittelen lämpimästi kossuvissyä ja ehkä grillatun kesäruoan kera kuivaa valkkaria (jos kanaa tai kalaa) tai punkkua. Noilla pääsee hönöön, mutta jäävät turhat mallassokerit ja glukoosifruktoosisiirapit pois lihottamasta. Niitä tulee siis oluesta, siideristä ja lonkuista. Itellä on kesän harvoina juopotteluhetkinä (lähinnä Tuskassa :rock: ) ollut kossuvissy aika vakiojuotavaa. Saa samalla nestettä ja mineraalejakin, jonka takia väitän, että kossuvissyllä jää darrakin heikommaksi. Lisäksi se on saman makuista kylmänä ja lämpimänä. :D

Ei muutakun tsemppiä ja jatka samalla linjalla! Muutoksista: ehdit viilata syömisiä ja juomisia myöhemmin ja säätää palautusjuoman kanssa. Ei ole niin justiin. Nyt sulla on muutama kuukausi takana ja homma edennyt jo hyvän matkaa parempaan suuntaan. Tuommoinen kombo onkin kuntoilumielessä, läskimäärän vähentämiseen ja lihasmassan ylläpitämiseen tai ehkä jopa lisäämiseen suhteen hyvä, että yksi- tai kaksijakoisella fiilispohjalta punttireeniä niin, että joka reenissä tekee erilaisia juttuja kuin edellisessä. Siihen oheen sopivan monipuolisesti pari tuntia aerooppista viikossa, niin kunto kohenee ja läski hupenee. :thumbs: Sulis on kyllä muuten ihan mahtava laji, mutta vaatii sopivia pelikavereita. Jos niitä löytyy, niin se on paitsi kivaa, niin myös tehokasta.

Mitä juopotteluun tulee, niin suosittelen lämpimästi kossuvissyä ja ehkä grillatun kesäruoan kera kuivaa valkkaria (jos kanaa tai kalaa) tai punkkua. Noilla pääsee hönöön, mutta jäävät turhat mallassokerit ja glukoosifruktoosisiirapit pois lihottamasta. Niitä tulee siis oluesta, siideristä ja lonkuista. Itellä on kesän harvoina juopotteluhetkinä (lähinnä Tuskassa :rock: ) ollut kossuvissy aika vakiojuotavaa. Saa samalla nestettä ja mineraalejakin, jonka takia väitän, että kossuvissyllä jää darrakin heikommaksi. Lisäksi se on saman makuista kylmänä ja lämpimänä. :D

Hyvät pointit. Kiitosta. Ite kyllä juon ihan kaikkee viinaksia mitä tarjotaan. Mutta kaupasta useimmiten haen olutta ja jos reissuun niin kirkasta. Viineistä en erityisemmin pidä. Paitsi eräästä kuivasta valkoviinistä. (dry vodka). se on tarpeeksi kuiva minun makuuni. Sulkkiksessa olen sellanen perus rähmäkäpälä ja pelikaverit ovat juurikin samanlaisia. ei me tiietä ees sääntöjä. kunhan juoksennellaan laidasta laitaan ja lyödään täysillä. Tämä homma on siis tauolla nyt syksyyn asti.

Dodiin. Ekat 3kk oon tasan käyny punttiksella joka arkipäivä. Välietapin paikka. Juoksussa on tullu takapakkia niin paljon että en juokse enää yhtään... Lonkkiin sattuu. Mutta luulempa että se on rasitusvamma kun on tätä painoa vielä jonkinverran tiputtamatta. Juoksi liian paljon liian vähässä ajassa siis. Painoa tippunut 16,6kg eli en päässyt tavoitteeseen maagiseen 100kg nyt tänään keskiviikkona. Mutta eipä haittaa. Maanantaina oli vielä 2,5kg tiputettavaa. Nyt vain 1,2kg. Mutta pikku hiljaa... Nyt muuttuu pikkasen ääni kellossa. Nyt oon rehkiny niin vitusti niin pidänkin tässä n. viikon tauon salikäynneiltä, ja uimiselta. Keskityn veneilyyn, musiikkiin ja ryyppäämiseen. Pitäs tässä ehtiä vähän yhtä jos toista muutakin asiaa tekemään... Syömiset jatkuu samalla mallilla kuin mitä ne nyt on. Sali hommat vähennän n.3 kertaan viikossa eli ma, ke, pe. Ma ja pe käyn myös uimassa. Pyöräilyä on tullut harrastettua nyt jo jonkinverran.

Aerobinen ei ole pakollista. Lenkkeilin aikanaan itsekin, mutta vihasin ja vihaan sitä touhua sen verran että korvasin kaiken salilla. Eipä ole vielä itselle ilmaantunut yhtäkään syytä palata lenkkipolulle.

Tsemppiä! :thumbs:

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom