Minulla on ongelma...

Originally posted by sterpuska
Originally posted by maximillian
Terveisiä vaan mikkelin poliiseille.

------------------------------------------------------
Olisi taas pitänyt arvata että Mikkelissä tälläinen on mahdollista.
Ja varmasti toi teidän perheen vainoaminen on syyllinen sun käytökseen.
Olet varmasti päättänyt että kukaan ei koskaan pysty
vainoamaan/ vahingoittamaan perhettäsi.

Mulla ne 2 kertaa mitä on tullut hallitsemattomia vihan purkauksia
Johtuu ihan vaan siitä että kuvittelen edelleen olevani se sama
puolustuskyvytön pikkupoika joka ei saa kiusaamista loppumaan,
ainut vaan että enään ei olla pikkupoikia ja jälki voi olla pahaa.

Terveisiä vaan kaikille kalevankankaan oppilaille.

Minkä ikäinen olet? Meinaan itsekin olin kalevankankaan yläasteella...tapahtumat sijoittuvat myös samaan ympäristöön.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minkä ikäinen olet? Meinaan itsekin olin kalevankankaan yläasteella...tapahtumat sijoittuvat myös samaan ympäristöön.

-------------------------------------------------------
Mä oon 28 eli ei olla samaan aikaan siellä oltu.
Tosta Mikkelin poliisista vielä sen verran ettei sieltä todellakaan saa apua. ennen kun on myöhäistä.

Ja on onneksi jo päässyt kauas pois vitun sisäsiittoisesta kylästa.-

No niin no niin, nyt alkaa pikku hiljaa palstalaisten psykologintaidot nousta esille, kun ongelmaa lähdetään repimään auki oikein porukalla. Onhan puhumisella todistettavasti saatu ongelmia selviämään, mutta - - -

Tulee joo pakollisia naurun purskahduksia kesken työpäivän ainakun joku käy nusaisemaan tai viilaamaan jotain toosi tärkeää sivuseikkaa...viittaamatta nyt tarkemmin mihinkään tiettyyn viestiin ettei vauhti kiihdy.

Kaikille tiedoks, että aggressiivinen kirjotetaan kahella g:llä. Hyviä nauruja :kippis1:

Kuulosti kyllä ikävältä tuo lapsuuden aikainen ahdistelu.
Ei mikään ihme, jos sen jälkeen agressiot ovat sitä luokaa, että meinaa pää räjähtää.

Kun sanoit, että hakkasit pesäpallomaillalla ovea ja huusit, niin sellainen mahtaa olla pelottava kokemus. Ja jos et ole pystynyt käsittelemään niitä asioita (niinkuin usein on) ei ole mikään ihme, että elät niitä vielä uudelleen ja uudelleen.
Terapia olisi varmaan erittäin järkevä vaihtoehto.

"Ja neljäs tyyppi: ihmiset, jotka toimivat harkitusti ajatellen, tämä tyyppi on se HARVINAISIN...!! "

Tämä tyyppi on henkisesti terve. Mutta usein on niin, että ihminen ei ole henkisesti täysin terve, vaan useasti on jonkinlaisia traumoja, ihan vaikka varhaislapsuudesta tai sitten juuri niinkuin maximilianilla.

"Maximillianin käytös on täysin normaali puolustautumisreaktio."

Ei se mielestäni ole täysin normaali, mutta täysin ymmärrettävä tuon kertomuksen jälkeen.

"Yleisesti ottaen täydellisiä pimenemisiä ei "terveillä" normaalioloissa tapahdu joten jostakin syystä aivosi kuvittelevat tilanteet kuolemanvakaviksi, etsi tähän syytä varhaislapsuudestasi tai aivojesi kemiasta."

Näinhän se asia minunkin mielestäni on.

Tuli ihan mieleen Twin Peaksin Bob...

bob.jpg

Buahaha Cartman sulla o iha päällikkö allekirjoitus! EN pysty vieläkään kattoon tota Veskun ruonoa nauhalta nauramatta vaikka oon nähny sen abaut sata kertaa!

Originally posted by Lord
Olen huomannut että tyypit jotka sanoo olevansa niin rauhallisia mutta menettävänsä joskus itsehillintänsä, ovat usein sisäänpäin kääntyneitä "sitten kun mitta tulee täyteen"-tyyppejä.

Heidän minäkuvansa on hieman vääristynyt. He luulevat olevansa kovia tyyppejä, vaikka todellisuudessa he ovat todella epävarmoja ja henkisesti pikkupoikia. Mielessään he kuvittelevat kuinka kaikki saa turpaan kun hyppivät silmille jne.

Arkielämässään he pyrkivät välttämään kaikkia tilanteita jossa joutuu sosiaalisesti hankalaan tilanteeseen. He eivät nimittäin osaa epävarmuutensa vuoksi toimia paineen alaisena. Ainoa ulospääsy näistä tilanteista on heille ääretön agressio jonka avulla he taistelevat kasvojensa menettämisen puolesta.
Pakokauhun vallassa, aivot sumeana pakokauhusta he saattavat jopa tappaa vain ja ainoastaan päästäkseen pois heille hankalasta tilanteesta.

Terveen rakenteen omaava mieli pystyy pääsemään vastaavista tilanteista eroon vaikka vain muutamalla lauseella.

Mun mielestä asia on just noin ku Lord sen ilmasi...riidanhalu johtuu myös heikosta itsetunnosta ja epävarmuudesta!!
tulee vielä mieleen et "pikkukoirat ne yleensä räksyttää ja isommat on ihan tyynenä" ;)

menee vähän off-topicin mut...kyl ne poliisit o yhtä voimattomia tollasissa vainoomis jutuis ollaa missä päin suomea tahansa.

varsinki jos sellane ääliö "osaa käyttää päätään" ja soittelee just yleisöpuhelimista eikä henkilöllisyydestä ole tietoa jne.

et turha pistää kaupungin tai poliisin syyksi noita asioita.varsinkin nykyään kun poliiseilla on resurssi pulaa joka pitäjässä.

suomi o täynnä vastaavanlaisia tapauksia missä hyypiötä ei ole saatu kiinni...

Mikkeli o ihan jees paikka vaikka siellä ei asukkaa niin paljon ihmisiä kun helsingissä ja on niitä juntteja siel helsingissäkin...

Originally posted by penkkipena
Mun mielestä asia on just noin ku Lord sen ilmasi...riidanhalu johtuu myös heikosta itsetunnosta ja epävarmuudesta!!
tulee vielä mieleen et "pikkukoirat ne yleensä räksyttää ja isommat on ihan tyynenä" ;)

Usein monella riidanhalun syynä on alkoholi. Harvemmin sitä aletaan järjestelmällisesti hakemaan tappelua. Paitsi jonkun päihteen vaikutuksen alaisena.

Originally posted by ryökäle

Mikkeli o ihan jees paikka vaikka siellä ei asukkaa niin paljon ihmisiä kun helsingissä ja on niitä juntteja siel helsingissäkin...

Voi olla jollekin toiselle. Mulle se edustaa kaikkea paskaa. Siis MINULLE. Se ei ole välttämättä sellainen paikka jokaiselle.

Täällä niitä juntteja vasta onkin. Ehkä edellä mainitut kärjistykset antoi vähän liian karun kuvan...

Mli on tosi kaunista kesämökkiseutua.:)

Originally posted by onion
Maximillian kärsii ihan selvästä Jekyl & Hyde kompleksista.

Siitähän minä. Tulee kato kyttyrä selkään ja kaikkee...rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom