Re: Re: Minulla on ongelma...
Originally posted by sterpuska
Originally posted by maximillian
Minulla on ongelma...
-------------------------------------------------------------------------
oletkos miettinyt koskaan mistä ongelma on peräisin?
Kysymys sen takia koska toi sun teksti sopisi ihan täysin minuun,
nuorempana.
Mulla käytöksen syy löytyi 8 vuotta kestäneestä koulukiusaamisesta ja nolaamisesta.
Ps: ja psykiatrit ovat
Niin ja olis kiva kuulla se Maximillianin juttu?
Olen miettinyt niin perhanasti ja puhunut psykiatrin/muiden ihmisten kanssa. Ratkaisua ei vaan ole oikein löytynyt.
Eihän kaikelle ole syytä. Asioita vaan tapahtuu.
Mua ei ole koulukiusattu tai muuta olen aina tullut juttuun lähes kaikkien kanssa ja olen pidetty henkilö töissä/siviilissä.
Se juttu:
Tajusin eilen jonkun viestistä jossa kysyttiin että "olisitko päättänyt että sun läheisille ei vittuilla sitten millään" että olin unohtanut täysin sarjan tapahtumia jotka olivat lapsuudessani helvetin iso juttu.
olin noin 9-12 vuotias kun mun perhettä ahdisteltiin, sana on vähän tyhmä mutta kuvaa parhaiten tilannetta.
Tapahtumat sijoittuvat itäsuomeen erääseen helvetin "sisäsiittolaan". Noin 30000 asukkaan kaupunki.
Oliivinvihreet pilotit, raitaverkkarit, amisviikset, teini-DX ja 13-vuotias tyttöystävä 25-v hepulla on varmaan vieläkin "in" kyseisessä paikassa.
Eräs mieshenkilö jonka henkilöllisyyttä en tiedä vielä tänä päivänäkään piiritti mun perhettä.
Alko kännisoitoilla ja uhkauksilla humalassa. ´Soitot tuli aina kolikkopuhelimesta ja poliisit jäljittivät puhelut aina paikalliseen "junttijuottolaan".
"Emme voi auttaa" sanoi poliisi,
Homma jatku alkoi tulla kirjeitä joissa mun isän käskettiin painua vittuun, hän tulisi ja ottaisi vaimon ja lapset itselleen. Aikaa kului taas, homma alkoi kiristyä.
Oli talvi aika ja joka pe ilta/yö ikkunan takana oli kytätty. Lähes aina. Tupakan natsoja ikkunan alus täynnä ja jalanjäljet aina samat. Oli kytännyt mun systerin ikkunasta ja vanhempien makkarin ikkunasta. Seisonu siinä ja polttanut aski kaupalla röökiä.
Asuttiin maatasossa joten siksi näkösuojaa ei aina ollut jos verhot ei oltu aseteltu juuri oikein.
Kirjeissä alettiin uhkailla väkivallalla jos ei isäni suosiolla lähtisi.
Muistan että pelkäsin ihan vitusti koska oli aika vainoharha fiilikset kun ei tiennyt kuka ja miksi. Mutta mikäs siinä, kyllähän isä suojelee perhettään.
Eräänä pe iltana tulin kaverilta illalla ja heppu oli käynyt sillä aikaa. Mun isä oli mennyt hakemaan postia tullut valoista sisältä pimeään, silmät ei tottunut pimeään, joku pahoinpiteli sen.
Hakkasi. Tämä tyyppi jota ei kasvoista kasvoihin oltu nähty koskaan...
Hän tuli rohkeammaksi oli ottanut eräänä perjantaina kaverin mukaan. Punainen perustoyota. Isäni ihmetteli miksi auto on ollut ikkunan alla käynnissä jo puolituntia.
Ja näin vanhempieni makuuhuoneen ikkunassa hahmon. Sama kusipää taas. Isäni lähti juoksemaan ulos, tyyppi hyppäsi autoon repsikan paikalle ja auto kaasutti pois.
...............................
Tämän tyyppistä vitun pallottelua oli pari vuotta jonka aikana koko elämä oli yhtä vittua. Olin tyrmistynyt että isäni ei voinut suojella meitä, oli helvetin pelottavaa.
Ei uskaltanut avata ovea illalla kun ovikello soi, eräs perhetuttava oli käväissyt soittamassa kerran ovikelloa kun oltiin systerin kanssa kaksin. Ilta aikaa...olisiko vielä viikonloppua. Pelättiin niin vitusti että hakattiin pesäpallomailalla oveen ja huudettiin ihan pirusti.
Tuntu että kukaan ei voi suojella tai tehdä mitään. Tunsin olevani niin vitun pieni ja heikko, mitä mä voin tehdä?!
Perkele kun ottaa koville vieläkin. Vannoin että kun kasvan isoksi kyseinen henkilö maksaa siitä mitä on tehnyt.
Voi tuntua pikkupojan puhkumiselle. Mutta vakio fantasia iltaisin kun itkien pelosta menin nukkumaan oli se että "tapan sen kun kasvan isoksi" ,"tapan aivan varmasti".
Ensin piti polttaa se auto ja sen jälkeen ampua silmään ilmakiväärillä.(ainoa ase minkä silloin olisin käsiin saanut).
Sen jälkeen hakata pesäpallomailalla hengiltä...
Vittu mitä tekstiä. Silmään ampuminen oli ainoa tapa jolla uskoin saavani tasoitusta jotta pesäpallomailalla viimeistely onnistuisi.
-------------------------
Mulla on ollut tapana huutaa ja kiroilla yöllä unissani. Näin paljon unta tappamisesta.
Noin 1,5 vuotta sitten ylläolevat asiat loppuivat.
Piti aina sanoa frendeille kun meni yökylään että "pidän vähän meteliä öisin" Puhun unissa tai jotain...
-----------------------
Koko tämä tarina oli painunut johonkin tosi syvälle, ihmettelin sitä eilen koska se oli koko mun elämä. Tai siltä se pikkupojasta tuntui...
Kukaan ei voi auttaa, isä tai äiti ei pysty suojelemaan. Itse olet niin pieni/heikko/voimaton tehdäksesi mitään. Kyllä se pieni ja vilkas mieli keksi sairaita juttuja...
------------------------------
Luulen että äitini tietää kuka henkilö on nykyään kun tapahtuneesta on yli 10 vuo