Minulla on ongelma...

Originally posted by Wilu

Tommoset hallitsemattoma agressiot heijastuu aina jonnekin. Nyt sun täytyy selvittää, että mistä ne juontuu. Parhaiten siihen ehkä sopis psykiatri tai vast., jos koet ton ongelmaksi. Paras ehkä tehdä asialle jotain ennenkun sulta lähtee kontrolli.

Tiedän että geenit ei kelpaa oikeudessa. Tilapäistä mielenhäiriötä voi kokeilla.

Isyys hermoilukin varmaan totta, mutta asiasta on vaimoni pari kertaa sanonut kun on tämän kaltaista tapahtunut. Siis että mikä suhun menee ja sun pitäs hakee ehkä apua.

Psykiatri sanoi että ihan normaalia puolustautumisreaktiota.

Laitan tähän vielä viimeisen kerran etten hakkaa vaimoani vaan se kohdistuu nimen omaan väkivallan uhkaan johon kuuluu joku pienikin fyysinen teko. Tönäisy, rinnuksista tarttuminen´jne.

Mitään pimeää menneisyyttä ei ole. Ei mitään tekoja, uhrina tai tekijänä.

Siksi en tätä ymmärrä. Psykiatri yritti samaa että joku syy ja totesi ettei kaikkeen tarvitse olla työtä.

-------------------------------

Muistin menetys tai muuttuminen pätkiksi on asia joka saa yleensä hiljaisuuden kun yritän puhua.

Ajattelin että jos joku pystyy myöntämään olevansa samanlainen ja päässeen vielä eroon olisi se helpottanut fiiliksiä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by maximillian
Laitan tähän vielä viimeisen kerran etten hakkaa vaimoani vaan se kohdistuu nimen omaan väkivallan uhkaan johon kuuluu joku pienikin fyysinen teko. Tönäisy, rinnuksista tarttuminen´jne.
Toivottavasti/ilmeisesti tämä nyt ei sitten tarkoita mitään sellaista, että joku jannu kävelee sinua baarissa vastaan ja olkapäänne ottavat epähuomiossa yhteen ---> "vittuuks tönit?" ---> ydintuho?

Originally posted by Jimmy
No minusta ei vaikuta siltä että maximillian on vaan vittumainen ihminen ja tarvitsee sen takia pari selkäsaunaa opiksi.

Eiköhän tommosessa "filmin katkeamisessa" ole jo kyse jostain aivojen aineenvaihdunnallisesta häiriöstä, hetkellisestä hallitsemattomasta "magneettimyrskystä" aivosolujen välillä. Jotain välittäjäainetta liian vähän? En tiedä, eipä kaikesta aivoissa tapahtuvasta kukaan taida tietää läheskään kaikkea.

Farmakologia on kohtuu tuttua ja uskon että serotoniinitasoni on kohdallaan.

En ole masentunut vaan iloinen, heitän jatkuvasti läppää, avoin, positiivinen, tosi rento tyyppi.

Tilaa voin kuvata vaan sen verran että "tuntuu että minä en tee sitä vaan se on elokuvaa".

Tiedän että tää kuullostaa tosi pahalle mutta jos en tätä ottaisi puheeksi ei sitä uskoisi ellei näe.

En itsekään. Uskonut ennekuin näin vaimoni pelokkaat kasvot kahdesti ja "mikä suhun meni" , "sun kasvotkin muuttu toisen näköiseksi".

Koskaan se ei ole kohdistunut vaimooni. Tai mihinkään elävään.

Puhun aina kaikesta avoimesti. Tämä on ainoa asia josta en ole voinut puhua kunnolla reaktioiden vuoksi.

Uhkaa väkivalla joko minua tai vaimoani ja tulee sen jälkeen liian lähelle.
Miksi? Jos joku uhkailee useinkin, niin se voi olla omista vallinnoistasi kiinni.

Minä olen ollut tappelussa ehkä 10 kertaa, ja se on sen takia että olen hengaillut stadilla myöhään - mutta se on myös lähtenyt siitä että olen ollut enemmän tai vähemmän jääräpäinen - eli nekin tilanteet olisi olleet vältettävissä.

Jos taas tekee esim. laitonta bisnestä tai hengailee aktiivisesti alamaailmassa niin pitää hyväksyä että siihen kuluu tietyt uhraukset ja vaarat.. Minä en tiedä sun elämästä, mtään oikeastaan - mutta uskon että pystyt vaikuttamaan siihen omilla valinnoilla.

Originally posted by Tomi
Toivottavasti/ilmeisesti tämä nyt ei sitten tarkoita mitään sellaista, että joku jannu kävelee sinua baarissa vastaan ja olkapäänne ottavat epähuomiossa yhteen ---> "vittuuks tönit?" ---> ydintuho?

Ei missään nimessä. Saat kaataa mulle bisset vaikka päähän enkä hermostu.

Ei vaan sitä että 3 somalia/suomalaisurpoa tulee "lainaamaan kännyä" "pummaamaan röökiä" .

Kun ei mitään tipu niin tilanne kiristyy ja etenee valitettavaan suuntaan jossa "turpaan tulee jos ei irtoo röökiä".

Tässä vaiheessa viimeisiä ajatuksia on että tässä sitä mennään...ja filmi katkee.

Originally posted by Ämmbee
Miksi? Jos joku uhkailee useinkin, niin se voi olla omista vallinnoistasi kiinni.

En ole missään tekemisissä alamaailman kanssa. EN hengaile edes baarissa. Sattumaa ja huonoa onnea on ollut monesti pelissä.

Varmaan tiedostan ongelman vahvemmin elämän tilanteen muutoksen takia.

Mutta eräänlainen "synkkäpuoli" se on ollut pienestä lähtien.

Noin Klo 22.30 hakemassa leffaa vuokraamosta jolloin röökin/kännynpummaus sessio tapahtuu. Sattumaa. Huonoa sellaista.

Tämä on myös syy miksi ei huvita mennä baariin vaan istumaan, jos joku keikko jne. silloin ihan jees muuten en käy ollenkaan.

Viesteistä saa tosi skitson kuvan...tai voi saada mutta se on puoli jota ei normaalisti ole.

Farmakologia on kohtuu tuttua ja uskon että serotoniinitasoni on kohdallaan.

En ole masentunut vaan iloinen, heitän jatkuvasti läppää, avoin, positiivinen, tosi rento tyyppi.

Jep, vaikuttaa oudolta yhdistelmältä rento tyyppi joka saattaa saada hallitsemattoman raivokohtauksen. Pääkopastahan kaikki silti aina lähtee, jos joku pystyy selvittämään mistä tuollainen johtuu, ja vielä keksimään siihen parannuskeinon, hänellä ei tule olemaan pikkurahan puutetta.

Ja voihan se olla niinkin että tuollainen reaktio ei ole mikään fiba aivoissa, vaan ominaisuus joka on ehkä joskus "kivikaudella" ollut hyvinkin hyödyllinen. Nykyään on vaan keksitty tuo perhanan laki joka kieltää uhkaajan tappamisen.

"Koskaan se ei ole kohdistunut vaimooni. Tai mihinkään elävään."

"Ei vaan sitä että 3 somalia/suomalaisurpoa tulee "lainaamaan kännyä" "pummaamaan röökiä" .

Kun ei mitään tipu niin tilanne kiristyy ja etenee valitettavaan suuntaan jossa "turpaan tulee jos ei irtoo röökiä".

Tässä vaiheessa viimeisiä ajatuksia on että tässä sitä mennään...ja filmi katkee."

"Kun tilanne on jo käsitelty ja painittu en muista mitään kuin että jotain tapahtui. Ja olen yrittänyt tappaa kaveria...välissä oli ollut kuulemma ihmisiä. "

Eli mihin se nyt kohdistuukaan? Ovatko somalit blasmaa?

Originally posted by Kynis
"Koskaan se ei ole kohdistunut vaimooni. Tai mihinkään elävään."

"Ei vaan sitä että 3 somalia/suomalaisurpoa tulee "lainaamaan kännyä" "pummaamaan röökiä" .

Tässä vaiheessa viimeisiä ajatuksia on että tässä sitä mennään...ja filmi katkee."

"Kun tilanne on jo käsitelty ja painittu en muista mitään kuin että jotain tapahtui. Ja olen yrittänyt tappaa kaveria...välissä oli ollut kuulemma ihmisiä. "

Eli mihin se nyt kohdistuukaan? Ovatko somalit blasmaa?

Kyllä kyllä. Tarkoitin sillä sitä etten ole kohdistanut sitä sivullisiin tai vaimooni. Itse olen antirasisti jos sille linjalle lähdetään.

Rasismiin tätä et saa vedettyä sitten millään vaikka kalju olenkin :)

Ekaks se terapia ja sen jälkeen-->Suosittelen lämpimästi jonkun itsepuolustus lajin aloittamista... Sitä kautta voisit saada itsevarmutta, itsehillintää ja mahdollisuuden totutella tuollaisiin tilanteisiin ja näin nostaa kykyä hillitä itteäs.

Tietysti riskinä on että jos sen jälkeen teet Hulkit (ei ku se hulkki josta tehtiin leffa ja jolla on huonommat jalat :D) niin voi tuho olla vielä pahempaa....

Jep, vaikuttaa oudolta yhdistelmältä rento tyyppi joka saattaa saada hallitsemattoman raivokohtauksen.

Tämä siitä tekee pelottavaa. Koska se myöskään tunnu minulta. Se henkilö on niin kaukana siitä.

Mitään muita mielenterveydellisiä ongelmia ei ole.

En tiennyt edes sitä että äitini veljillä oli ollut saman tapaisia ongelmia kun vasta muutamia vuosia sitten.

Olen huomannut että tyypit jotka sanoo olevansa niin rauhallisia mutta menettävänsä joskus itsehillintänsä, ovat usein sisäänpäin kääntyneitä "sitten kun mitta tulee täyteen"-tyyppejä.

Heidän minäkuvansa on hieman vääristynyt. He luulevat olevansa kovia tyyppejä, vaikka todellisuudessa he ovat todella epävarmoja ja henkisesti pikkupoikia. Mielessään he kuvittelevat kuinka kaikki saa turpaan kun hyppivät silmille jne.

Arkielämässään he pyrkivät välttämään kaikkia tilanteita jossa joutuu sosiaalisesti hankalaan tilanteeseen. He eivät nimittäin osaa epävarmuutensa vuoksi toimia paineen alaisena. Ainoa ulospääsy näistä tilanteista on heille ääretön agressio jonka avulla he taistelevat kasvojensa menettämisen puolesta.
Pakokauhun vallassa, aivot sumeana pakokauhusta he saattavat jopa tappaa vain ja ainoastaan päästäkseen pois heille hankalasta tilanteesta.

Terveen rakenteen omaava mieli pystyy pääsemään vastaavista tilanteista eroon vaikka vain muutamalla lauseella.

Originally posted by Lord
Olen huomannut että tyypit jotka sanoo olevansa niin rauhallisia mutta menettävänsä joskus itsehillintänsä, ovat usein sisäänpäin kääntyneitä "sitten kun mitta tulee täyteen"-tyyppejä.

Heidän minäkuvansa on hieman vääristynyt. He luulevat olevansa kovia tyyppejä, vaikka todellisuudessa he ovat todella epävarmoja ja henkisesti pikkupoikia. Mielessään he kuvittelevat kuinka kaikki saa turpaan kun hyppivät silmille jne.

jne jne.

Heh, ihanko itse olet sivusta seuraamalla tuon kaiken huomannut joistakin ihmisistä, pystyt lukemaan ajatuksia ja silleen?

Heh, ihanko itse olet sivusta seuraamalla tuon kaiken huomannut joistakin ihmisistä, pystyt lukemaan ajatuksia ja silleen?

Se oli vähän niinkuin oman lähipiirin ihmisistä tehty pikku analyysi.

Arkielämässään he pyrkivät välttämään kaikkia tilanteita jossa joutuu sosiaalisesti hankalaan tilanteeseen. He eivät nimittäin osaa epävarmuutensa vuoksi toimia paineen alaisena. Ainoa ulospääsy näistä tilanteista on heille ääretön agressio jonka avulla he taistelevat kasvojensa menettämisen puolesta.
Pakokauhun vallassa, aivot sumeana pakokauhusta he saattavat jopa tappaa vain ja ainoastaan päästäkseen pois heille hankalasta tilanteesta.

Terveen rakenteen omaava mieli pystyy pääsemään vastaavista tilanteista eroon vaikka vain muutamalla lauseella.

Itse en sitten omaa tervettä mielen rakennetta ainakaan sinun kriteerien mukaan ;)

Kuvaamasi ihmistyyppi on juuri päinvastainen kun mitä minä olen. Olen aina purkanut asiat puhumalla ja käsitellyt ne selväksi ennekuin niistä tulee ongelmia. Olen todella sosiaalinen ja avoin.

Koska olen avoin saan ihmiset usein kertomaan asioita joita he eivät ole kertoneet edes lähimmilleen. Ja jos olen kova puhumaan niin myös kuuntelen mielelläni ihmisiä jos se niiden fiilistä parantaa.

Pidän esiintymisestä ja esillä olosta. Haluan tuoda omat näkökulmani asioista esiin silläkin uhalla että ne voidaan teilata tai niille voidaan nauraa.

Minua ei haittaa että joku on erimieltä tai jos muut ovat sitä mieltä että olen väärässä ja esittämäni asia on typerä.

Olen ajatusmalliltani aika "rauhaa ja rakkautta" henkinen ja vihaan väkivaltaa.

En ole suuri luuloinen itseni suhteen. Mielestäni realisti. Enkä näe mielessäni mitään supermies-hulk visiota itsestäni hakkaamassa kaikkia seinistä läpi:D

Työni mitä teen on erittäin ihmisläheistä ja vaatii ulospäinsuuntautuneisuutta ja kykyä olla ottamatta itseensä. Olen työssäni kosketuksíssa kymmeniin ihmisiin päivittäin ja vaikka osa käyttäytyy vittumaisesti ei se minua haittaa.

En pilaa päivääni muiden takia. Lähinnä huvittaa nämä tilanteet työssäni kun asiakas kiukuttelee kuin pikkukakara.

Lähipiirissäsi on paljon ihmisiä jotka saattavat aivot pakokauhusta sumeana jopa tappaa.. kehoitan vaihtamaan maisemaa. Ja edelleen, miten sait selville heidän ajatuksensa, kertoivatko he, vai onko sulla telepaattisia kykyjä?

Lähipiiri + pikku analyysi = absoluuttinen totuus :D

eikun ihan hyvällä vaan...läppää

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom