minne uutenavuotena?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siinä on poijjaat teille raketti...

:worship: :worship:

Liitteet

• cirr1a.jpg
    cirr1a.jpg
    137,5 KB · Katsottu: 417
Jos lukis jonku hyvän kirjan ja vetäsis händyy :whip: :down:

mä oon himassa, syön, paskon, piereskelen, loikoilen, katon telkkaa..
eikö tässä ole asia meininkiä...?

Tuttavapariskunta järjestää bileet. Pullo skumpaa ja puntti tähtisädetikkuja matkaan.

Jos makaisi sohvalla ja paijaisi koiraa joka pelkää ilotulitteita aivan hysteerisesti...

Työelämässä koko yön :whip:

jonnekki bileiisiin koitan änkee tai sitte pari kaverin kaa ulos pommei heittelee.

Originally posted by NP_NG
mä oon himassa, syön, paskon, piereskelen, loikoilen, katon telkkaa..
eikö tässä ole asia meininkiä...?
Kyllä!

Mä teen kaiken saman + valmistaudun henkisesti seuraavan päivän jalkatreeniin. Mikä olisi parempi tapa alottaa uusi vuosi kuin kunnon jalkatreeni?

Uusi vuosi vaihdetaan tietenkin työnmerkeissä, mikäs sen mukavampaa kuin katsella muitten juhlimista....:rolleyes:

Mutsilla käyn varmaan alku illasta. Sitten kotiin pohjille ja varmaan paikalliseen, jos jaksaa.

Tänään ilalla alkaa meillä ihan hillittömät tortilla bileet, teemana "syö itsesi kipeeksi". + joku hyvä leffa
Jos sen kaiken syömisen jälkeen on vielä voimia niin sit ois yhdet bileet tiedossa:D

Salilla pitää käydä rääkkäämässä hartiat & ojentajat, sitten kaverin perheen luokse syömään sisäfilettä (pistettiin just marinaadiin :D ). Ja huomenna tietenkin salille.
Alkoholia ei tueta :)

Originally posted by alumiini
Minä menen uutenavuotena koululle surffailemaan nettiin, eli käytännössä lukemaan pakkotoistoa...

Varmaan kanssa Maarintalolle alkuillasta. Sitten ajattelin mennä autolla Hellsingin keskustaan jonnekin täyteen baariin josta sitten autolla pois.

En ole aikaisemmin ollut Helsingissä uutenavuotena ulkona, aina ollut joko kotiseudulla tai muisssa pippaloissa. Pitää mennä katsomaan ahtautta.

Ei vittu mihinkään. Aivan paskana flunsseissön päällä kämpillä luen pakkotoistoa. Ja vielä perse auki.
(oishan se ollu kiva lähteä levinreissulle)

Toivottavasti seuraava vuosi vaihtuu vähän ilosemmissa merkeissä.

Antibiootteja nauttien, mutta tod.näk kuitenkin vähän jonnekin... lääkäri-setä sano et saa ottaa...:thumbs:

Toinen pullo punaviiniä menossa :hik: ja sen jotuani lähden baariin juomaan oluita :kippis1: piis änd loov :haart: :love:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom