Koitas jotaki tehdasta tai jotain joka työllistää kohtalaisen paljon porukkaa, pääset kesätöihin sinne todennäköisesti joskus ainaki. Samaa hommaa melkein joka paikas kuitenki on, siivoamista ja tällasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kovin monta tyyppiä tuskin kiinnosta paskan vertaa tehdä ilmaiseksi jotain paskahommia. Varsinkin jos ala ei kiinnosta itseä ollenkaan. Itsellä oli ihan kivat pari TETtiä aikanaan. Yläasteella kun olin niin kävin ala-asteella opettamassa viikon verran ja oli sinänsä mukavaa hommaa mut se järkyttävä määrä pentuja vähän hirvittijapa sanoi:Nyt pikkuisen sitten toisesta näkökulmasta liittyen tuohon työharjoitteluun. Itse olen duunissa firmassa jossa on ollut aika paljon työharjoittelijoita yläasteelta ja ihmettelen että kuinka velttoa porukkaa ne ovat. Clip.
Erkki-setä sanoi:Koitas jotaki tehdasta tai jotain joka työllistää kohtalaisen paljon porukkaa, pääset kesätöihin sinne todennäköisesti joskus ainaki. Samaa hommaa melkein joka paikas kuitenki on, siivoamista ja tällasta.
Odu sanoi:Fiksu jätkä menee kaverin toiminimen alle hommiin. (eli ei siis käytännössä mee mihinkään)