Minne muuttaisit SUOMESSA?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jasoni
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varmaan 12 paikkakuntaa kokeilleena lyhyen elämäni aikana pysyisin täällä Helsingissä :thumbs:

Tampereelta en pois halua, mutta jos pitäisi muuttaa niin Jyväskylään tai Kuopioon. Mukavia kaupunkeja molemmat.

Turussa koko ikäni asuneena tunteeni tätä kaupunkia kohtaan on :urjo:
Tämän kevään aikana on noussut halu muuttaa pois täältä,kohteena olisi ilman vaihtoehtoa Hesa....

Maaru sanoi:
Turussa koko ikäni asuneena tunteeni tätä kaupunkia kohtaan on :urjo:
Tämän kevään aikana on noussut halu muuttaa pois täältä,kohteena olisi ilman vaihtoehtoa Hesa....

Itsekin olen asunut täällä Turussa vuoden ja ihmettelen suuresti miksi jengi tänne niin väkipakolla haluu tulla? Meikäläinen ainakin häipyy heti täältä jahka elämäntilanne suo niin :rock: Turku=Suomen per..

No en ainakaan Helsinkiin tai ylipäätäänkään mihinkään pk-seudulle, kun vast'ikään sieltä viimeinkin pois pääsin! Ihan hevillä (tai humpalla :D) minua ei kyllä täältä Oulusta pois saa, mutta jos nyt jonnekin olisi kertakaikkiaan pakko lähteä, niin kohteena olisi joko Tampere tai Kuopio. Jyväskylä olisi myös kaupunkina ihan jees, mutta sisältää liikaa ei-niin-kivoja/ahdistavia muistoja...

Mä pysyn Kuopiossa. Jos kuitenkin olis pakko jonnekin muuttaa niin ainakaan etelämmäksi en muuttaisi yhtään. Ja jos unohdetaan kaikki taloudelliset tekijät niin joku Lieksa tai Joensuu voisi olla kohtuulisia paikkoja ihan vaan sen takia että siellä on lyhyt matka hyville metsästysalueille ja kohtuu hyvät mahdollisuudet ampumaharrastuksee.

drone sanoi:
Asun nyt Helsingin Punavuoressa, eikä kyllä huvittaisi ainakaan yhtään pohjoisemmaksi muuttaa. :)

Punavuori rules!Olen asunut siellä 21-vuotta eli koko lapsuuteni ja nuoruuteni. Nyt asun väliaikaisesti Malmilla, mutta pian taas takaisin Rööperiin! :)

Itähelsinkipuritaanina en muuttaisi Herttoniemeä lännemmäksi tai Kontulaa idemmäksi. Pohjoisessa raja olkoon Lahden motari. Syinä meri, 50- ja 60 -lukujen lähiörakentaminen, ostarit, maanläheiset lähiökuppilat sekä kahisevat tuulipuvut.
-Friikki?

Tampere tahi Helsinki

Kuopio olis ykkösvaihto, minusta se on tosi viihtyisä paikka
Toinen olis sit Jyväskylä

Tampere, Jyväskylä, Turku. Ja olishan Joensuukni varmaan ihan hyvä vaihtoehto.

miksi joku haluaa joensuuhun? en ole koskaan kuivemmassa paikassa ollut. no ehkä ilomantsissa. ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom