Minne muuttaisit SUOMESSA?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jasoni
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaa-a... Tuskin mihinkään. Eipä ole tullut parempaa paikkaa vastaan missä asua. Jos pitäisi muuttaa niin varmasti Stadiin. Nyt asun keskellä sitä :)

Kaupungeista Tampere ja Turku viehättävät. Tampere tuntuu olevan palstankin käyttäjien keskuudessa melko vetovoimainen.

Toinen vaihtoehto olisi ostaa syrjempää vanha maalaistalo ja alkaa harrastamaan juntteilua. Omaa metsää pitäisi olla ainakin 30 hehtaaria ja talo sen keskellä.

Vaasa,Turku,Oulu.. Ouluun taidan kohta ehkä jopa muuttaa.. Saapa nähdä..

Edit. Hmm.. Rannikolla kaikki. Pidän kait merestä..

Saisin varmaan missä tahansa enemmän pillua kuin täällä Helsingissä

Ai niin...joo...mähän olinkin naimisissa :nolo:

ringside sanoi:
Saisin varmaan missä tahansa enemmän pillua kuin täällä Helsingissä

Ai niin...joo...mähän olinkin naimisissa :nolo:

Oulu. Tytöt voi olla keskimäärin pikkusen (4.75 kg) isompia kuin tsadissa, mutta me ei olla täällä ronkeleita.

Ps. Olen nähnyt rinkku-sedän kylvyssä. :D

Merenrannalle komeaan huvilaan yms. (turun lähistölle).

Jos turusta pitäisi poistua niin varmaan helsinki tai tampere.

Oulussa ollaan ja vissin pysytäänki ku vasta vuojen verran täällä pyöriny, saas nähä sit 10 vuoen päästä jos vaikka valmistuis ja muuttas muualle muijan töitten perässä :D .

Stadista tykkään tosi paljon, monipuolinen kaupunki! Ikävä vain että niin kallis asua joten valintani olisi Lahti. Lähellä nykyistä kotipaikkaa [Kouvola], sopivan kokoinen ja mukava paikka josta vuosikymmenten kokemus.

Olen aika kotiseuturakas ja hyvin pääkaupunkiseutua suosiva sinänsä etten jostain syystä voisi kuvitellakkaan lähteväni yli 150-200km päähän pääkapungista, tuntuu että menisi jotenkin pois sivistyksestä. Mulle jo Jyväskylä tuntuu todella pohjoiselta ja on paniikki takas 'etelään' :)

Itse olen ja pysyn Rovaniemellä :haart: Jos pakko olisi johonkin muuttaa niin Oulua kauemmas en haluaisi lähteä.

Tampereella tykkään asustella, mutta muista paikkakunnista tuonne syntymäkaupunkiini Ouluun voisin muuttaa.

Salomaa sanoi:
Jaa-a... Tuskin mihinkään. Eipä ole tullut parempaa paikkaa vastaan missä asua. Jos pitäisi muuttaa niin varmasti Stadiin. Nyt asun keskellä sitä :)

Nus nus. Onko Käpylä keskellä Tsadii? Ehkä massakeskipisteessä. Itse viihtyisin Kaskisaaressa rantahuvilassa tai jossain tasakattoihmeessä 60-luvulta, rannalla joka tapauksessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom