FITNESS PRO Minna Pajulahti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä vittua Nantes on teille tehny/sanonu pahasti ? fiksu mies se on!
Ai sillo on idiootti jos ei tykkää kattoo ku joku laittaa päivästä toiseen paljasta persettä näytille?
Minustakin on vitun naurettavaa laitella perseen kuvia tänne.

- - - Updated - - -

Olenko nyt pelle/nörtti/idiootti kun en tykkää katella Miken persettä ?
Fiksu mies ei räksytä asioista tolleen ku nantes. Ja sun pitää kysyä iteltäs oletko pelle, mieti miten sä suhtautuisit johonkin joka aukoo päätään kuin sä just nyt? Mikä on se mielikuva joka välittyy?

Onko Minnalla muuten esimerkiksi blogia jota päivittäisi ahkerasti?? En oo löytänyt kun jonkun vanhan...olis mukava seurailla edistymistä seuraaviin kisoihin.

Asiasta toiseen. Mites tää Minnan uusi sarja eroaa vanhasta sarjasta jossa kisaili ?

- - - Updated - - -

Asiasta toiseen. Mites tää Minnan uusi sarja eroaa vanhasta sarjasta jossa kisaili ?

physique vs bikini fitnes ?

- - - Updated - - -

physique vs bikini fitnes ?

Ei tuo bikinissä ikinä oo kisaillu...

Katselin tuon pre-judgingin ja olen ihan samaa mieltä, kuin noi kommentaattorit. Jaloista vähän tiukempi ja sijoitukset ois korkeella.

Kisoistahan saa tosiaan kokemusta, eikä koskaan tuskin mene hukkaan, vaikka käy vähän välillä testailee. Eipä se ole keneltäkään pois? Ei sitä kokemusta liikaa ole kellään.

Nantes ja Havaiji, eivittu :-DD Siinä varmaan se peruskaksikko joka dislikettää aina jokaisen wlogin, koska ongelma Miken kanssa joka asiassa. Havaijin historiasta ei varmaan löydy tykkäystä, joka ei käsittelis jotenki Miken disauttelua.

Minnan kunto paska, toivottavasti vetää seuraavat kisat tosissaan.

Voi jeesus sentään, monta sivua tekstiä eikä tissejä missään. Jatkan johonkin toiseen ketjuun....

Meikä on vain yksi nimimerkki muiden joukossa tällä foorumilla. Kirjoitan jonkun mielestä varmaan täyttä potaskaa jne, mutta en mä tääll ole trollaamassa ja pilaamassa ketjuja niinkuin monella tapana on. Jos Mike nyt itkee siitä kun sen peräreikä kuvia dissaan niin osta paketti nessuja ja vedä kuivat. Joka tapauksessa helvetin hyvä foorumi. Helvetin paljon hyvää tietoa. Ja PerusPekalle sellainen viesti, että wlogit on ihan erittäin hyvää matskua ja mulla ei ole ollut koskaa mitään negatiivista näistä ulos tulevista jutuista, Päinvastoin. Ja kyllä se itse Jeesus mode siellä voi myös sen myöntää, että tää nimimerkki kirjoittaa sulle myös positiivisa juttuja. Tietyt jutut mitä sä duunaat on mun mielestä sellasia et niille on aina hauska vittuilla, koska mun mielipide edelleen mm sun paljaasta perseestä = KESKI IÄN KRIISI.

Meikä on vain yksi nimimerkki muiden joukossa tällä foorumilla. Kirjoitan jonkun mielestä varmaan täyttä potaskaa jne, mutta en mä tääll ole trollaamassa ja pilaamassa ketjuja niinkuin monella tapana on. Jos Mike nyt itkee siitä kun sen peräreikä kuvia dissaan niin osta paketti nessuja ja vedä kuivat. Joka tapauksessa helvetin hyvä foorumi. Helvetin paljon hyvää tietoa. Ja PerusPekalle sellainen viesti, että wlogit on ihan erittäin hyvää matskua ja mulla ei ole ollut koskaa mitään negatiivista näistä ulos tulevista jutuista, Päinvastoin. Ja kyllä se itse Jeesus mode siellä voi myös sen myöntää, että tää nimimerkki kirjoittaa sulle myös positiivisa juttuja. Tietyt jutut mitä sä duunaat on mun mielestä sellasia et niille on aina hauska vittuilla, koska mun mielipide edelleen mm sun paljaasta perseestä on mitä on
Mielipiteillä ja perseillä on jotain yhteistä.

No mä nyt vastasin Nantesille yhtä typerästi mitä se heitti itse. Vajoan ilomielin yhtä alas.

Ja mikään ei muuten ole säälittävämpää forumilla kuin heittää ennen vittuiluja kommentti "saan tästä varmaan bannit".

Ja mitä säälittävää tossa lauseessa on? Vittu äijähän harrastaa tota touhua tasasin väliajoin ja ihan turhaa väität, ettei ole tiedossa, että sä olet bannannut jengiä sen takia, että ne on vittuillu sulle täällä. Mun mielestä on ihan vitun säälittävää esittää jotain tekopyhää niinkuin esim tässä ketjussa muutamia viestejä taaksepäin, koska sulla jos kellä ei ole paljon varaa puhua :D

Ja mitä säälittävää tossa lauseessa on? Vittu äijähän harrastaa tota touhua tasasin väliajoin ja ihan turhaa väität, ettei ole tiedossa, että sä olet bannannut jengiä sen takia, että ne on vittuillu sulle täällä. Mun mielestä on ihan vitun säälittävää esittää jotain tekopyhää niinkuin esim tässä ketjussa muutamia viestejä taaksepäin, koska sulla jos kellä ei ole paljon varaa puhua :D

Mikä sua vaivaa? Koita nyt rauhottua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom