Eiköhän tosiaan ollut tarkoituksena vaan tsekata missä mennään... Sen verran puolikuntoiselta vaikuttaa.
Mitä ihmettä täällä puhutaan?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän tosiaan ollut tarkoituksena vaan tsekata missä mennään... Sen verran puolikuntoiselta vaikuttaa.
Ei sitä aseella uhattu sinne menemään, eiköhän ihan tietoisesti mennyt. Luuletko sä, että sinne on pakko mennä jos on ilmoittautunut? :D
..... Jos sä olisit menossa sm-kisoihin ja huomaisit, että sun kunto on ihan rasvanen ja löysä niin menisitkö sinne lauteille jos tietäisit, että tulet sijoittumaan päin vittua vaikka silti olet tehny ihan vitusti töitä ja ymmärtäisit, että jos aikaa olisi enemmän olisit paremmassa kunnossaEn nyt ihan tajunnut mitä hait tolla takaa.. luuletko sä, että mä luulen noin vai? Pointti oli se että jos se näkee itse, että jaloissa ei ole mitään yksityiskohtia, eli ihan sileät. Olkapäät sileät. Kädet pehmeät. Selkä pehmeä varsinkin alaselästä. Ni minkä takia lähtee tekemää pro debyytin tossa kunnossa? Toi on Mike vaan mun näkemys asiasta ja varmaan joku muukin ihmettelee, että miksi ton tason karkeloihin lähdetään kun kunto on puolivälissä? Miksi diettiä ei olisi jatkanut pidempään ja mennyt tekemään sen pro debyytin vähän myöhempiin kisoihin siinä vaiheessa kun kunto on sen mukainen.
Hyvä lähteä testaileen kuntoa toiselle puolelle maailmaa. :D
Ei sinne mennä huvikseen vain vähän tarkastelemaan tasoa. näkyvyyttä ajatellen
Kun nyt vain sattuu olemaan niin, että eri kisoissa on eri dumarit ja linja heittelee aivan naurettavan paljon. Toisessa kisassa arvostetaan kireyttä ja toisessa pyöreyttä. Jos Minna kävi katsomassa minkä sijoituksen saa vajaalla kunnolla. Ens kerralla vetää sitten varmasti loppuun, mutta sitten on taas erikisat ja kireys ei olekaan enää pointti. Kun lajissa oliskin jotkut selkeät linjaukset, mutta kun ei ole, vaan milloin mitäkin. Jenkeissä hävinnyt voittaa euroopassa samat kisaajat jne.
Jutuista päätellen ei voittoa edes lähtenyt hakemaan. Ja kokoajan unohdetaan, että ei sinne pakko ole mennä, Minna nyt vain päätti mennä, mitä kummaa siinä on? SM-lavalla on joka vuosi jengiä vajaana 90%, eikä sitä ihmettele kukaan muu kuin minä.:D
Ei siellä nyt läskinä pärjää vaikka ois sokeet tuomarit vaihdettu tilalle :D
Jutuista päätellen ei voittoa edes lähtenyt hakemaan. Ja kokoajan unohdetaan, että ei sinne pakko ole mennä, Minna nyt vain päätti mennä, mitä kummaa siinä on? SM-lavalla on joka vuosi jengiä vajaana 90%, eikä sitä ihmettele kukaan muu kuin minä.
Eikös Minnalla ole pro-kisoja alla vaparissa vai missä?
Ohan tää kyllä vähän säälittävää, että ei tartte paljoo "mokaa" kun tulee sudet paikalle ja sit mennään. Suomalainen on vain niin mahtava ihminen kun se nauttii toisten häviöistä.
No vastahan tässä 40 sivua dissattiin tissejä. Ja nyt sitten sitten uus aihe, josta heitellä kiviä.Niin ja sullahan Mike ei koskaa ole tylyn kuulosia mielipiteitä mistään? Vittu hohhoijaa taas… Eihän Minnasta ole sanottu täällä mitään törkeää / epäoikeutettua.. ihan perus faktoja siitä miten asiat kunnon osalta on olleet tossa kisassa
Sä Mike taidat ton keskustelun kääntämisen / aiheen sivuuttamisen kuin oikea kansanedustaja. Sillon kun sä olet onnistunut puhumaan itsesi pahasti pussiin noilla sun vitun jeesustelu argumenteilla. Mitkä menee oikeesti sulla välillä niin päin vittua, että soi. Niin sä oot valmis kääntämään kelkan heti toiseen aiheeseen, jotta sua ei voi dissata sun idioottimaisuudesta. Auta armias kun sä pääset vauhtiin toiseen henkilöön kohdistuvalla vittuilulla niin sä olet valmis hakkaaman tota sun imacin näppäimistöä vaikka läpi yön, kunhan sä saat sen sun mahtavan mielipiteesi kerrottua isoon ääneen. Ja koko vitun pakkiksen 16 vuotiaat finninaamaiset fanisi sun taustajoukkoinasi.