FITNESS PRO Minna Pajulahti

Sä Mike taidat ton keskustelun kääntämisen / aiheen sivuuttamisen kuin oikea kansanedustaja. Sillon kun sä olet onnistunut puhumaan itsesi pahasti pussiin noilla sun vitun jeesustelu argumenteilla. Mitkä menee oikeesti sulla välillä niin päin vittua, että soi. Niin sä oot valmis kääntämään kelkan heti toiseen aiheeseen, jotta sua ei voi dissata sun idioottimaisuudesta. Auta armias kun sä pääset vauhtiin toiseen henkilöön kohdistuvalla vittuilulla niin sä olet valmis hakkaaman tota sun imacin näppäimistöä vaikka läpi yön, kunhan sä saat sen sun mahtavan mielipiteesi kerrottua isoon ääneen. Ja koko vitun pakkiksen 16 vuotiaat finninaamaiset fanisi sun taustajoukkoinasi.
Ihan ekana, Mac pro, joka on kalliimpi kun sun puolen vuoden palkka, ei mikään iMac. Toisekseen, en huutelis yhtään jos mun perse aiheuttaa sussa erektion.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hahhahha! Ai vittu mikä jätkä ihan oikeesti :D Pidä maccis kuraperse mun elämä nyt ei kaadu vaikka mun palkoilla ei Mac pro:ita ostella

Hahhahha! Ai vittu mikä jätkä ihan oikeesti :D Pidä maccis kuraperse mun elämä nyt ei kaadu vaikka mun palkoilla ei Mac pro:ita ostella
Sun elämä kaatuu jo mun persekuviin, joten rauhotu ja ota pami tai jotain. Hobitti vetänyt liikaa testoo ku hyppii pöydillä. Litsarilla tommoiset alas sieltä.

Eikös Minnalla ole pro-kisoja alla vaparissa vai missä?

No mutta siinä tapauksessa sitten, kunnossa missä tahansa...

Ohan tää kyllä vähän säälittävää, että ei tartte paljoo "mokaa" kun tulee sudet paikalle ja sit mennään. Suomalainen on vain niin mahtava ihminen kun se nauttii toisten häviöistä.

Tai sitten kyseessä on arvostelulaji, jossa arvostellaan fysiikkaa ja tämä on foorumi, jossa tästä lajista, sen harrastajista ja heidän kunnoistaan keskustellaan...

Pamin.. hmm nami nami nyt helpotti

- - - Updated - - -

Yks sanori vielä perään ni ei tarvi enää miettii sun kalkkunakankkuja. heippa

Tai sitten kyseessä on arvostelulaji, jossa arvostellaan fysiikkaa ja tämä on foorumi, jossa tästä lajista, sen harrastajista ja heidän kunnoistaan keskustellaan...
Ja oleellisista asioista kuten tissit. Tässä ketjussa lähinnä puretaan pahaa oloa. Mut tohon kisaan, vaikka oli missä kunnossa tahansa, niin meni kuitenkin ja sanoi syyn. En mä nyt tiedä onko tossa jollekin jotain epäselvää. Mikä tossa menee ohitte? Päätti mennä vajaana kisoihin. Sit joku neropatti heittää "miksi", vastaus on, siksi kun halusi. Sit kierretään 50 sivua ympyrää ja palataan taas tisseihin. Oonan ketjussa valitetaan kun on persekuvia ja Minnan ketjussa kun on tissikuvia. Ja kun Minna menee kisoihin vajaana, niin valitetaan siitä. Sit kun ei kukaan valita mistään, niin valitetaan sitten siitä kun kukaan ei valita.

Ohan toi nyt ihan luokaton kunto mennä kisoihin, mut jos kerran halusi, niin mulle ei ainakaan jää mitään epäselväksi.

Punttiurpot amiksen röökipaikalla.

Täällä aikuiset ihmiset käyttäytyy välillä kuin pikkulapset. On mielipiteitä joita ei perustella ja jos joku niitä kritisoi niin aletaan haistattelemaan tai mennään henkilökohtaisuuksiin kun ei muuten pärjätä. Niin käyttäjät kuin ylläpitäjäkin. Kalimerokin on heittänyt niin kovaa paskaa viime aikoina että on kyllä arvostus laskenut enkä varmasti ole yksin. Mikeä taas osaa arvostaa kun kuitenkin tuottaa meille sisältöä pyytämättä ja ilmaiseksi jota saadaan porukalla pällistellä, mutta käytös on välillä aika ala-arvoista.

EDIT: Ohops, takas Minnaan. No jääköön tämä avautuminen tähän.

Täällä aikuiset ihmiset käyttäytyy välillä kuin pikkulapset. On mielipiteitä joita ei perustella ja jos joku niitä kritisoi niin aletaan haistattelemaan tai mennään henkilökohtaisuuksiin kun ei muuten pärjätä. Niin käyttäjät kuin ylläpitäjäkin. Kalimerokin on heittänyt niin kovaa paskaa viime aikoina että on kyllä arvostus laskenut enkä varmasti ole yksin. Mikeä taas osaa arvostaa kun kuitenkin tuottaa meille sisältöä pyytämättä ja ilmaiseksi jota saadaan porukalla pällistellä, mutta käytös on välillä aika ala-arvoista.

EDIT: Ohops, takas Minnaan. No jääköön tämä avautuminen tähän.
No mä nyt vastasin Nantesille yhtä typerästi mitä se heitti itse. Vajoan ilomielin yhtä alas.

Ja mikään ei muuten ole säälittävämpää forumilla kuin heittää ennen vittuiluja kommentti "saan tästä varmaan bannit".

Nantes nyt on oma lukunsa, varmaan mäkin olen finninaamainen fanipoika jolla on kieli ruskeena kun en haukkunut sua kunnolla mulkuksi vaan vähän kritisoin. Jos vähän kiihkottomammaksi sais näitä keskusteluja niin niitä olis miellyttävämpi lukea. Saatais ehkä enemmän niitä kisaajiakin tänne vastailemaan kun ei tarvi pelätä lumipallo-efektin omaavaa paskamyrskyä.

Mitä vittua Nantes on teille tehny/sanonu pahasti ? fiksu mies se on!
Ai sillo on idiootti jos ei tykkää kattoo ku joku laittaa päivästä toiseen paljasta persettä näytille?
Minustakin on vitun naurettavaa laitella perseen kuvia tänne.

- - - Updated - - -

Olenko nyt pelle/nörtti/idiootti kun en tykkää katella Miken persettä ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom