FITNESS PRO Minna Pajulahti

Videossa todettiin muuten miten tässä lajissa seksuaalisuus voi vaikuttaa. :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Videossa todettiin muuten miten tässä lajissa seksuaalisuus voi vaikuttaa. :david:

Juu niin todettiin. Nyt otin vain kantaa tuohon yhteen kommenttipariin.

Minnan lavakarisma ja -säteily on kyllä aina ollut ihan omaa luokkaansa, harmittaa ihan perkeleesti ettei ollut nyt yhtään kireämpi.

Noo, panisikko tota tossa kunnossa :pano: ei kyllä ottais yhtään eteen jos toi tulis kisan jälkeen keikistelemään naaman eteen :D
Kyllä saattaisin antautua, kunpa tonnäköiset amatsoonit joskut lähestyisivätkin :). Mutta tosiaan tässä ehkä kuitenkin piti puhua fysiikoista eikä panemisista.

Jotta topicissa pysytään niin Minnasta vielä sen verran että kaikkeahan ei voi sanoa kun kunto oli valovuosien päässä noista kärkinaisista mutta itse vähän pelkään ettei rakenteenkaan puolesta ihan kärkeen ole asiaa. Nuo kärkimimmit on aika sirorakenteisia ja silti tosi atleettisia ja kovassa kondiksessa joten tekemistä on jos noiden tasolle aikoo päästä. Tsemppiä joka tapauksessa Minnalle! Toivotaan että tosiaan tulee seuraavassa kisassa kunnossa lavalle niin voidaan sanoa vähän paremmin mihin se sitten riittää.

eikö? koitin googlata minnan uran sijoituksia ,mutta eipä niistä ole mitään listaa tehty,luulisin,että on ollut joskus tai jopa muutamankin kerran kunnossa kun tuolla kisaa...

Minä tein! Yleisenä huomiona, niin bodyskenen suhteen internet tuntuu yhä olevan tasolla 1999. Jopa tämän viikonlopun EM-kisoilla ei ilmeisesti ole omaa kotisivua, puhumattakaan siitä, että tämän vuoden Fitness Classicin sivuille olisi tuloslistaa vaivauduttu kirjaamaan.

Minnan sijoituksia:
2011 FIBO Pro Supershow Fitness, 5. sija
2011 Toronto Pro Fitness Fitness, 7. sija
2010 Arnold Amateur (Columbus, Ohi, USA) Fitness, 2. sija
2008 Fitness SM Fitness 1. sija
2008 Fitness Classic Fitness 1. sija
2007 Fitness SM Fitness, 1. sija.
2005 Fitness Classic Fitness, 9. sija
2003 Fitness Classic Fitness, 5. sija
2002 Fitness Classic Fitness, 6. sija
2001 Nuorten Fitness MM, 2. sija
2001 Nuorten Fitness SM, 1. sija
2000 Nuorten (alle 21 v.) Fitness SM, 2. sija

Kultaa on tullut myös Penkkipunnerruksen MM-kisoissa, ja ennen Fitnessuraansa ja sen aikana kilpaillut rytmisessä joukkuevoimistelussa sekä kilpacheerleadingissä, josta löytyy useampi SM-voitto, Euroopanmestaruuksia sekä MM-mitaleita, viimeisin vuodelta 2009. Vuodelta 2011 olevassa artikkelissa mainitsee 'takana on lähemmäs 20 fitness-kilpailua amatöörinä ja kolme ammattilaisena', joten ei tuossa listassa edes kaikki ole.

Niin mäkin <3 Juu elikkäs pro-debyyttihän tämä ei ollut, ne on tehty jo fitneksen puolella. Nyt oli pitkä tauko viime kisoista ja nyt oli vähän niin kuin kisattava ja samalla tsekattava myös onko mulla vielä kipinää tähän lajiin. Fitness oli sen mun juttu, tykkään ihan älyttömästi esiintyä ja tanssia ja vapaa-ohjelma oli se suola. Mitään en nimenomaan selittele, sanoin että olin pullukka ja end of story, se kisa on jo historiaa. Nyt on vaan mentävä eteenpäin. Dallasissa varmistui että homma maistuu edelleen. Mun elämä on ollut siitä asti kun täytin 17 fitness-kisoihin tähtäävä. Rakastan treenata salilla isoilla painoilla, kehittyä ja kasvaa, noudattaa dieettejä, koko tätä matkaa. Mun keho ei vaan koskaan ole ollut se helpoin mitä tulee kireäksi pääsemiseen. Ehkä siinä on yksi syy että olen hyvä valmentaja ja saan muut kuntoon ;) Haasteet on tehty voitettavaksi, mutta silti en voi sanoa että seuraavalla kerralla olen kireämpi, koska se jää nähtäväksi. Kaikkeni sen eteen teen. Vaikka luultavasti koskaan minulla ei nähdä pakara-säikeitä mitä tuolla aika monella naisella oli. Kisaan jälleen syksyllä mutta tässä välissä käyn riipaisemassa penkkipunnerruksen EM-kisat tulevalla viikolla. Hyvää viikonloppua ja kovia treenejä! Oootte ihania <3

Minnan penkkiä ois kyllä kiva varmistaa. Saattas vaan tulla tapaturmia kun unohtuu mitä onkaan oikeasti tekemässä. :)

Te ootte jo eläkeikää ja ohitan teidät varmistaja videolla tämän perusteella. Minna olet ihana.

E: Eri asia jaksanko nostaa noita painoja. :(

;)

10801771_745614758866956_6087035475127632610_n.jpg

Siellähän se Minna.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10603506_760541544040944_6120134031519595221_n.jpg

Minna aloittanut valmistautumiset Mile Hile Pro:n. Instagramista löytyisi pari päivää vanha kuntokuvakin jota en nyt tänne kuitenkaan saanut laitettua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom