Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyödyttää varmaan tosi paljon tulla kertomaan tähän ketjuun tai ylipäänsä silikonikeskusteluihin, että naisella pitää olla isot luomutissit. Jos Pajulahdella sellaiset olisi, niin ei kai se silikoneja ottaisi. Luuleeko joku, että ne ovat jotenkin vaihtoehdot toisilleen samalla naisella: "ai pitää olla isot luonnolliset rinnat? No selvä, mä sit vähän tikistän että ne pullahtaa esiin!" Sama kuin tulla tänne kertomaan ettei tykkää lihaksikkaista naisista. Maailmassa on kolme miljardia naista, eiköhän sieltä löydy joukosta jokaiselle jotain ihailtavaa jos tämä ei miellytä.
Just hyvät daisarit. On sitä aikoihin eletty kun hetero? miehet itkee että naisella on tissit. ;)
....Mitähän tässä on takana?
Luulis et kisaaja, joka rakentanu kroppaansa työllä ja tuskalla haluis esitellä niitä tuloksiaan, eikä ostettuja tissejä..
Toki tissit kiinnostaa, mutta luultavasti tää ketju on perustettu lihasten takia, ei tissien, joten niitä lihaksia ois kiva nähdä välillä.
Tissien koosta keskustelulle vois perustaa oman ketjun.
edit: piti tarkastaa, ei oo tän vuoden puolella kuvia muusta ku perseestä tai tisseistä.. (lukuunottamatta tota Sanzen laittamaa kuvaa). no kukin tyylillään, jos haluu tuoda ne esiin.
Sua 5 vuotta vanhempi ja ihan riittävän monet tissit on kokeiltuna. Enhän mä väittänyt etteikö silareita saisi aidon näköisenä vaan siitä just puhuinkin, että miksi niistä pitää tehdä niin monessa tapauksessa sellaiset megahinkit. Silikoneja en ole kädellä kokeillut koska ei mua kiinnosta edes syvällisemmin tutustua sen tyyppisiin naisiin, jotka niitä hommaa, joten selvää ettei ole mitään suhdettakaan pääsyt syntymään. Nähnyt kyllä tietenkin olen. Kuulemma tuntuvat erilaiselta käteen kuin oikeat, tästä en tiedä, mut ongelma mulla ei ole siinä ettäkö ne näyttäisivät välttämättä huonoilta tai tuntuisivatkaan, vaan periaatteellinen ongelma. En mä arvosta kauneuskirurgiaa yleisestikään, ellei ole joutunut jonkin onnettomuuden uhriksi, jolloin hyväksyn naaman tuunaamisen. Muuten en, tulee ihan vitun muovinen maku ihmisestä jos ei jonkin pienen ulkonäöllisen epäkohdan kanssa pysty elämään. Vaikkei nyt ihan liittynyt aiheeseen.
Oma tyttöystävä on ihan kunnossa/lihaksikas, vaikkei mikään bodykisaaja olekaan, eikä ole lähdössäkään. Ei sillä mitkään suuret bosat ole koska urheilullisten naisten rasvaprosentti on usein vähän alhaisempi ja bosathan siinä kutistuu, mutta olisin jotenkin hyvin pettynyt jos hän kuvittelisi että hän tarvitsee sellaiset, että mä arvostaisin ja pitäisin hänestä ihmisenä. Kaikkea hyvää Minnalle, kovassa kunnossa on ja ymmärrän että kumitissit on pitänyt hommata lajin takia. Tykkäsin hänen vanhoista kuvista kyllä silti enemmän, mutta pääasia että hän itse tykkää ja kyllähän noi varmaan monelle miehelle kelpaa.
Sun on vissiin vaikee tajuta että joillekin se koko ei oo tärkein asia vaan luonnollisuus? Ei liity nyt mitenkään Minnaan tämä kommentti.Taitaa montaa (miehistä) ahistaa lopulta se että haluis sillä omalla tyttelillä olevan vähän enempi rintavarustusta mutta ei uskalla missään vaiheessa ikinä sitä sanoa ääneen kun tietäisi miten siinä kävisi. ;)
Hyödyttää varmaan tosi paljon tulla kertomaan tähän ketjuun tai ylipäänsä silikonikeskusteluihin, että naisella pitää olla isot luomutissit. Jos Pajulahdella sellaiset olisi, niin ei kai se silikoneja ottaisi. Luuleeko joku, että ne ovat jotenkin vaihtoehdot toisilleen samalla naisella: "ai pitää olla isot luonnolliset rinnat? No selvä, mä sit vähän tikistän että ne pullahtaa esiin!" Sama kuin tulla tänne kertomaan ettei tykkää lihaksikkaista naisista. Maailmassa on kolme miljardia naista, eiköhän sieltä löydy joukosta jokaiselle jotain ihailtavaa jos tämä ei miellytä.
Sun on vissiin vaikee tajuta että joillekin se koko ei oo tärkein asia vaan luonnollisuus? Ei liity nyt mitenkään Minnaan tämä kommentti.