FITNESS PRO Minna Pajulahti

Kiitos linkista mutta enka pitaa yhdistaa VPN:lla suomeen, luoda tunnari ja homma kaatuu siihen kun identiteetti pitaa vahvistaa kirjautumalla pankkiin. Perkele.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse ainaki pystyn tuo Minnan vierailun katsomaan jälkikäteen, juuri aloitan. Ei itsellä ainakaan mitään tunnuksia ole, eikä tarvinut mihinkään kirjautua.
Liekkö tuo vaikuttaa siihen jos Suomen ulkopuolella yrittää katsoa:unsure:
Edit.
Oli kaiketi sama linkki.
 
Viimeksi muokattu:
Niin siis, musta tuntuu että PulloPerseSika ei ole Suomessa.
Kyllä tuo ihan ilman kirjautumisia Suomessa toimii.

EU:ssa katselu onnistuu ilman VPN:iä, kunhan on YLE tili mihin kerran vahvistaa pankkitunnuksilla asuinpaikkakunnan Suomessa.
 
Niin siis, musta tuntuu että PulloPerseSika ei ole Suomessa.
Kyllä tuo ihan ilman kirjautumisia Suomessa toimii.

EU:ssa katselu onnistuu ilman VPN:iä, kunhan on YLE tili mihin kerran vahvistaa pankkitunnuksilla asuinpaikkakunnan Suomessa.
Tai vpn:llä ilman tunnuksia
 
Ehka mulla on sitten paska VPN (VPN Unlimited) kun ei toiminu
Esim Disney+ ei toiminut kun puhelin oli vpn:llä Amerikassa ja TV puhelimen hotspotissa.

Mutta ettei menisi offtopiciksi, niin Minna tais tulla mua vastaan Yyterin pitkospuilla. Tästä on kyllä aikaa kyllä useampi vuosi. Oli kyllä jäätävän kuuma ilmestys
 
Mutta ettei menisi offtopiciksi, niin Minna tais tulla mua vastaan Yyterin pitkospuilla. Tästä on kyllä aikaa kyllä useampi vuosi. Oli kyllä jäätävän kuuma ilmestys

Voin kuvitella. Jengi joka ei tapaa kilpailijoita ei valttamatta tajua miten kasittamattoman nakoisia kisaajat on livena. Monessa expossa on tullut kaveltya leuka maassa ja ihmeteltya miten ihmeelliseksi ihmisfysiikan voi rakentaa. Rich Piana oli ehdottomasti yksi bodyjulkkiksista joka aiheutti tahattoman WTF tuijotusreaktion.
 
On noi rahapalkinnot ihan naurettavia työhön ja panostukseen nähden, kun ammatikseen kisataan kuitenkin. Jos vertaa perinteistä työpaikkaa, saataisi olla ammattiliitto kohta ovella kyselemässä. Mutta kuten monta kertaa todettua, yksi harvoja ammatteja joka on työntekijälleen intohimo eli se siitä :giggle:
 
Mistä sitä rahaa pitäisi sinusta tulla, että sitä voisi jakaa kilpailijoille?
Mainostulot, katsojat ja sponsorit erilaisine hyötyineen. Kyllä minä ymmärrän mistä palkintorahat tulevat, totesin vain että tässä ammatissa ei minimipalkkatavoite täyty, mutta kukaan ei valita. Muuten kyllä ollaan vaatimassa kaikki sentit mitä voi edes teoriassa saada. Tämä onkin hyvä esimerkki siitä että kannataa tehdä sitä työtä mistä nautit.
 
Mainostulot, katsojat ja sponsorit erilaisine hyötyineen. Kyllä minä ymmärrän mistä palkintorahat tulevat, totesin vain että tässä ammatissa ei minimipalkkatavoite täyty, mutta kukaan ei valita. Muuten kyllä ollaan vaatimassa kaikki sentit mitä voi edes teoriassa saada. Tämä onkin hyvä esimerkki siitä että kannataa tehdä sitä työtä mistä nautit.
En tiedä paljon järjestäjät ottaa taskuun mutta kyllä tuolla muitakin menoja on kuin pelkät palkintorahat.
 
Back
Ylös Bottom