Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sekä että, koska Minna oli myös hyvä haastateltava.Asiallinen pikainen haastattelu, Arto kyllä osaa hoitaa työnsä hyvin
Tai vpn:llä ilman tunnuksiaNiin siis, musta tuntuu että PulloPerseSika ei ole Suomessa.
Kyllä tuo ihan ilman kirjautumisia Suomessa toimii.
EU:ssa katselu onnistuu ilman VPN:iä, kunhan on YLE tili mihin kerran vahvistaa pankkitunnuksilla asuinpaikkakunnan Suomessa.
Ehka mulla on sitten paska VPN (VPN Unlimited) kun ei toiminuTai vpn:llä ilman tunnuksia
Esim Disney+ ei toiminut kun puhelin oli vpn:llä Amerikassa ja TV puhelimen hotspotissa.Ehka mulla on sitten paska VPN (VPN Unlimited) kun ei toiminu
Mutta ettei menisi offtopiciksi, niin Minna tais tulla mua vastaan Yyterin pitkospuilla. Tästä on kyllä aikaa kyllä useampi vuosi. Oli kyllä jäätävän kuuma ilmestys
Bikini on lajina paljon isompi ja tuottaa myös enemmän kassavirtaaMiksi Bikini vs Fitness on palkintosummissa 1000 vs 500?
Mainostulot, katsojat ja sponsorit erilaisine hyötyineen. Kyllä minä ymmärrän mistä palkintorahat tulevat, totesin vain että tässä ammatissa ei minimipalkkatavoite täyty, mutta kukaan ei valita. Muuten kyllä ollaan vaatimassa kaikki sentit mitä voi edes teoriassa saada. Tämä onkin hyvä esimerkki siitä että kannataa tehdä sitä työtä mistä nautit.Mistä sitä rahaa pitäisi sinusta tulla, että sitä voisi jakaa kilpailijoille?
En tiedä paljon järjestäjät ottaa taskuun mutta kyllä tuolla muitakin menoja on kuin pelkät palkintorahat.Mainostulot, katsojat ja sponsorit erilaisine hyötyineen. Kyllä minä ymmärrän mistä palkintorahat tulevat, totesin vain että tässä ammatissa ei minimipalkkatavoite täyty, mutta kukaan ei valita. Muuten kyllä ollaan vaatimassa kaikki sentit mitä voi edes teoriassa saada. Tämä onkin hyvä esimerkki siitä että kannataa tehdä sitä työtä mistä nautit.