FITNESS PRO Minna Pajulahti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä pisteitä Judging ja Finals ovat? Miksi Minnalla ja Staycey'llä ne ovat about 1/1, mutta muilla 3/2, Barbaralla 4/1?

Judging on yksittäiset vertailut ja vertailu toisiin. Finals on lähinnä vapaaohjelma, jota nykyisin taidetaan painottaa pisteissä aika kovaa. Toki lopussa tehdään vielä vertailuja. Pisteet ymmärtääkseen pitäisi olla näkyvillä pistekortti, jossa on jokaisen tuomarin antama pistemäärä eri kierroksilta.
 
Judging on fysiikka ja finals vapaaohjelma.
Finaalissa ei enää tehdä mitään fysiikka vertailuja. Eli kun ensin on fysiikka kierros, tämän jälkeen ei enää fysiikkaa arvioida. Muutama vuosi sitten pisteet menivät 50/50 mutta arviointia muutettiin niin että fysiikka on vain 30 ja vapari 70. Itse vähän kritisoin tätä kun kyseessä on kuitenkin fysiikkalaji eikä tanssi tai voimistelu. Se että joku on kireässä ja lihaksikkaassa kunnossa ja suorittaa vapaaohjelman on omasta mielestäni se fitneksen juttu. Ja on myös ihan eri asia jos vapaaohjelman tekee 50kiloinen voimistelija tyttö.
Mutta tässä siis lyhykäisyydessään pistejakauma ja mitä tarkoittaa judging ja finals.

Ja siis niin hemmetin hienoa päästä Olympiaan!!!!!! ❤️❤️❤️
 
E1D496C9-2BC2-4E69-B307-5867CC0A6C4B.jpeg
385CA2F0-C4E6-4949-94AE-61862BEFF61B.jpeg
E887A0E7-5628-46DA-B716-2D1697565645.jpeg
92B557B4-F084-4080-9B25-66FEDB365E1D.jpeg
84E0E231-1447-4D0C-AF36-313BCF5B31EF.jpeg
294E6CFA-E39D-4897-9E14-6C750B765361.jpeg
2615F9BB-DAB6-4131-BDB4-FF92479CC8E4.jpeg
 
Oli se:) siihen mitä hainkin. Kisana niin helppo kun saa vaan poseerailla ja näyttää hyvältä😊 samalla kylläkin näin että jos tuota lajia haluaisin tehdä niin yläkroppa pitäisi saada pois ja se taas ei kyllä motivoi. Mutta pakaraa ja jalkaa taas saa kasvattaa oikeastaan kaikkiin sarjoihin. Aikaisemmin olen testannut myös wpd:n ja voi olla että tulevaisuudessa testaan muitakin:)
Kisan tarkoitus oli myös käydä näyttämässä Alinalle kuntoa ja suunnitella loppu preppiä Olympiaan. Tuomareilta tulikin palaute että olin upea, esiinnyin hyvin, kunto oli parasta mitä he olivat ikinä nähneet, sitä wellnesstä mitä lajissa haetaan en ollut, mutta käytännössä voin tehdä mitä vaan lajia. Enkä kyllä poissulje mitään pois😊Toi myös hyvää näkemystä wellness valmennukseemme.
Upea kisapaikka ja koko viikonloppu! Harmittanut olisi jos en olisi mennyt nyt kun on kunnossa. Ja ihan super kivaa ja rentoa. Nyt matka ja preppi jatkuu kohti fitness Olympiaa❤😊
 
Oli se:) siihen mitä hainkin. Kisana niin helppo kun saa vaan poseerailla ja näyttää hyvältä😊 samalla kylläkin näin että jos tuota lajia haluaisin tehdä niin yläkroppa pitäisi saada pois ja se taas ei kyllä motivoi. Mutta pakaraa ja jalkaa taas saa kasvattaa oikeastaan kaikkiin sarjoihin. Aikaisemmin olen testannut myös wpd:n ja voi olla että tulevaisuudessa testaan muitakin:)
Kisan tarkoitus oli myös käydä näyttämässä Alinalle kuntoa ja suunnitella loppu preppiä Olympiaan. Tuomareilta tulikin palaute että olin upea, esiinnyin hyvin, kunto oli parasta mitä he olivat ikinä nähneet, sitä wellnesstä mitä lajissa haetaan en ollut, mutta käytännössä voin tehdä mitä vaan lajia. Enkä kyllä poissulje mitään pois😊Toi myös hyvää näkemystä wellness valmennukseemme.
Upea kisapaikka ja koko viikonloppu! Harmittanut olisi jos en olisi mennyt nyt kun on kunnossa. Ja ihan super kivaa ja rentoa. Nyt matka ja preppi jatkuu kohti fitness Olympiaa❤😊
Sulla on tainnut pakarat olla aina aavistuksen pienemmät?
En siis lajista ymmärrä hirveästi ja suakin lähinnä ig:ssä seuraan mutta näin olen itse huomannut kuvissa 😊

Tsemppiä tulevaan!
 
Back
Ylös Bottom