FITNESS PRO Minna Pajulahti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sen tietää jo katsomatta mitä noissa lukee, ne on aina:
"kyllä liika on liikaa"
"ei sytytä"
"en panisi"

Kiitos, 50-luvulla syntyneet miehet, teidän henkilökohtaiset mieltymyksemme ovat meidän ilomme.

Edelleen olen sitä mieltä, että kaikkien ihmisten päästäminen internetiin oli virhe. Valta takaisin meille nörteille.
 
Sen tietää jo katsomatta mitä noissa lukee, ne on aina:
"kyllä liika on liikaa"
"ei sytytä"
"en panisi"

Kiitos, 50-luvulla syntyneet miehet, teidän henkilökohtaiset mieltymyksemme ovat meidän ilomme.

Edelleen olen sitä mieltä, että kaikkien ihmisten päästäminen internetiin oli virhe. Valta takaisin meille nörteille.
Kyllä monet hyvät naurut olisi jäänyt nauramatta jos eivät olisi päässyt nettiin heitä :D
 
Tuohon nettikirjoitteluun liittyen: itse lähdin Facebookista pois joskus vajaa 10v sitten. Vähän aikaa sitten liityin uudestaan ja sieltä löytyikin samat tutut ryhmät missä joskus ollut. Ei tarvinnut kun ensimmäisen autoryhmän jonkun aloituspostauksen kommentit lukea, niin alkoi jo miettimään että kaikesta ne ihmiset saa saatana tappelun aikaiseksi. 😂 Joku kysyy tyyliin "mikä olisi hyvä ensiauto?" joku vastaa, ja joku vastaa tähän haukkumalla aloittajan ja ensimmäisen vastaajan idiooteiksi jotka ei tiedä mistään mitään.. Liekkö tässä aika kullannut muistot, vai oliko se sillon vajaa 10v sitten ihan samanlaista vääntämistä? 😅
 
Tuohon nettikirjoitteluun liittyen: itse lähdin Facebookista pois joskus vajaa 10v sitten. Vähän aikaa sitten liityin uudestaan ja sieltä löytyikin samat tutut ryhmät missä joskus ollut. Ei tarvinnut kun ensimmäisen autoryhmän jonkun aloituspostauksen kommentit lukea, niin alkoi jo miettimään että kaikesta ne ihmiset saa saatana tappelun aikaiseksi. 😂 Joku kysyy tyyliin "mikä olisi hyvä ensiauto?" joku vastaa, ja joku vastaa tähän haukkumalla aloittajan ja ensimmäisen vastaajan idiooteiksi jotka ei tiedä mistään mitään.. Liekkö tässä aika kullannut muistot, vai oliko se sillon vajaa 10v sitten ihan samanlaista vääntämistä? 😅

View: https://youtu.be/XcVBW9JMYdQ
 
Kiitos, 50-luvulla syntyneet miehet, teidän henkilökohtaiset mieltymyksemme ovat meidän ilomme.
Tää lause ei aukee mulle nyt. Tarkoitatko, että nuo kommenttikentän typerimmät vastaukset olisivat pääasiallisesti 50- luvulla syntyneiden miesten tekemiä? Noin 70- vuotiaiden äijienkö?

Vai mitä...🤔🤔🤔
 
En tiiä. Internet vissiin ihan yleisesti :D

En liittäis tota ilmiötä suomalaisuuteen, vaan just nettiin, kuten sanoit. Jos selaa vaikkapa instagramin kommenttikenttiä, niin siellä kirjotellaan ihan samat rienat kuin meidän peräkylän valtakunnallisen lehden kommenteissa. Ehkä sillä erotuksella, että some kohdentaa eri tavalla ihmisille sisältöä, joten sinne eksyy järkevääkin sanottavaa joltain asiaan tutustuneelta.
 
Back
Ylös Bottom