Itse ostaisin ehdottomasti M-B G 65 amg
Super hieno ja erittäin harvinainen
Super hieno ja erittäin harvinainen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ensimmäinen järkevä vastaus. Ihan joka pojalla ei ole edes varaa ylläpitää jotain AMG-Mersua jostain Lambosta puhumattakaan. Kyllä se olisi valittava joku ihan järkevä käyttöauto kohtuullisilla käyttö- ja ylläpitokuluilla jos omaan käyttöön pitäisi ottaa.Tähän voi vastata ainakin kolmella tavalla:
- jos joku muu maksaisi, ottaisin sellaisen jonka saisi myytyä mahdollisimman isolla rahalla
- jos joku muu maksaisi mutta se olisi omaan käyttöön, pitäisi miettiä käyttökustannuksiakin, eli silloin valinta olisi joku katumaasturi kaikilla herkuilla ja hybridimoottorilla tms
- jos voittaisin lotossa tms useita miljoonia niin että voisi ostaa minkä haluaa eikä tarvitse miettiä hintaa tai käyttökuluja, niin ehkä joku Chevy van tyyppinen ratkaisu voisi olla kova
Ja huollot hoitaa......pam, talliin jäi kun ei ole rahaa kuljettaa perseeseen ja maksaa 10 tonnia öljynvaihdosta. Koittakaas ajatella realistisesti.Dartz Prombron Aladeen Edition
$7 million, diamond-encrusted version
"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Give, by Kurt Vonnegut)
Mulla on ollut nyt vuoden toi uus f90 M5, vajaa 20tkm ajanut, paras auto mikä mulla on ikinä ollut!BMW M5 lähtis tilaukseen, ja optiolista olisi laadittu tunteella.
Koittakaas ajatella realistisesti.
Mulla on ollut nyt vuoden toi uus f90 M5, vajaa 20tkm ajanut, paras auto mikä mulla on ikinä ollut!