Minkä uuden auton ostaisitte, jos saisitte valita minkä vaan?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varmaan MB S amg

Supermass Nutrition SUPERCARB -40%
Dartz Prombron Aladeen Edition

dartz-prombron-aladeen-from-the-dictator_100491962_h.jpg

$7 million, diamond-encrusted version

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Give, by Kurt Vonnegut)

Tähän voi vastata ainakin kolmella tavalla:
- jos joku muu maksaisi, ottaisin sellaisen jonka saisi myytyä mahdollisimman isolla rahalla
- jos joku muu maksaisi mutta se olisi omaan käyttöön, pitäisi miettiä käyttökustannuksiakin, eli silloin valinta olisi joku katumaasturi kaikilla herkuilla ja hybridimoottorilla tms
- jos voittaisin lotossa tms useita miljoonia niin että voisi ostaa minkä haluaa eikä tarvitse miettiä hintaa tai käyttökuluja, niin ehkä joku Chevy van tyyppinen ratkaisu voisi olla kova

Tähän voi vastata ainakin kolmella tavalla:
- jos joku muu maksaisi, ottaisin sellaisen jonka saisi myytyä mahdollisimman isolla rahalla
- jos joku muu maksaisi mutta se olisi omaan käyttöön, pitäisi miettiä käyttökustannuksiakin, eli silloin valinta olisi joku katumaasturi kaikilla herkuilla ja hybridimoottorilla tms
- jos voittaisin lotossa tms useita miljoonia niin että voisi ostaa minkä haluaa eikä tarvitse miettiä hintaa tai käyttökuluja, niin ehkä joku Chevy van tyyppinen ratkaisu voisi olla kova
Ensimmäinen järkevä vastaus. Ihan joka pojalla ei ole edes varaa ylläpitää jotain AMG-Mersua jostain Lambosta puhumattakaan. Kyllä se olisi valittava joku ihan järkevä käyttöauto kohtuullisilla käyttö- ja ylläpitokuluilla jos omaan käyttöön pitäisi ottaa.

Jeep Gladiator tuunattuna vois olla melko lailla mun listan kärjessä, jos sais yhden järkevän auton valita ilmaiseksi. Jotenkin toi lelu/laatikkomainen ulkonäkö on mun silmiin superhieno. Gladiaattorilla kelpaisi roudata harrastevälineitä harrastuspaikkoihin.

jwybi4zkvowwsfmkui1x.jpg

Viimeksi muokattu:
Dartz Prombron Aladeen Edition

dartz-prombron-aladeen-from-the-dictator_100491962_h.jpg

$7 million, diamond-encrusted version

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Give, by Kurt Vonnegut)

Ja huollot hoitaa......pam, talliin jäi kun ei ole rahaa kuljettaa perseeseen ja maksaa 10 tonnia öljynvaihdosta. Koittakaas ajatella realistisesti.

Koittakaas ajatella realistisesti.

Alkuperäisissä spekseissä mitään realismista lukenut, se tappaa kaiken kivan.

No jos realismin mukaan ostaisin uuden auton niin se olisi joku Lexus, luultavasti CT 200h.

Todellisuudessa kuitenkin ostaisin käytetyn. Luultavasti Lexus CT 200h.

Mulla on ollut nyt vuoden toi uus f90 M5, vajaa 20tkm ajanut, paras auto mikä mulla on ikinä ollut!

On varmasti unelma auto (y)

Toinen erittäin mielenkiintoinen malli olisi BMW M850i xDrive Coupé

Kerran täysin avokätinen tarjous hankkia mikä tahansa auto, niin ottaisin tilaukseen 100tkm/5v huolenpitosopimuksen (BMW). Ei tarttis stressata vähään aikaan huolloista. Kävin huvikseni bemarin sivuilla ruksimassa mieluisen yksilön, hinta (autoverollinen) 246 783,60 €

BMW-M850i-xDrive-Coup%C3%A9-G15-Tieferlegung-Tuning-6.jpg

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom