Minkälaista työtä tekisit ilomielin?

Auto-stuntman! Olisi hienoa ajaa palavalla Trabantilla markka nelkyt suoraan palavasta pahviseinästä läpi ja siitä palavan rampin yli mereen joka on sytytetty palamaan.

:hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos tähän alkaa sitten lisäilemään näitä tosi utopistisia juttu, niin joku astronautti olisi varmaan ihan jees duuni. Kunnes sut sitten nakataan istumaan 6kk johonkin maata kiertävään peltipurkkiin.

kekexx sanoi:
Mieshuora.

Naiset imis mun kyrpää ja maksais siitä.

Panisin.

All you need is love...

Joo, ja suurin osa potentiaalisista asiakkaistasi olisi 50+ vuotiaita, eronneita, karanneita tai jotenkin elämässään epäonnistuneita tai epätoivoisia naisia. Suonikohjuisia ja appelsiini-ihoisia lemmenkaipuisia daameja. Niitä sinä panisit.
SINÄ se imisit niitä naisia, NE NAISET laittaisivat sinut nuolemaan itseään, SINÄ leikkisit niitä leikkejä mitä nuo ryppyiset naiset keksisivät pikku-kekelle. Saisit kokea nöyryytystä ja lopulta itseinhoa siitä mitä joudut tekemään "palkkasi" eteen.

Herää kekexx haavemaailmastasi, sillä maailmasta ei löydy niitä kuvitelmiesi hyväkroppaisia ja kauniskasvoisia naisia, jotka ostaisivat seksiä. Miksi maksaa siitä, jos ilmaiseksikin saa? Turvaudu vaan käteesi, tai säästä rahaa että pääset huorataloon, kun et muuten saa..

Unelmatyö... Personal Trainer! :thumbs:

Jannut puhuu ihan totta että duuni mikä hyvänsä, siihen kyllä väsähtää ajan myötä, kun keksii niin monta parempaakin tekemistä kuin töihinmeno... :rolleyes:

Kyllä on ihmisiä, jotka todella pitävät työstään ehkä enemmän kuin vapaa-ajasta. Omassa duuniympäristössä tulee heti mieleen pari heppua jotka tekevät vuorojen yhteydessä ilmaisia työtunteja omasta ajastaan milloin milläkin verukkeella. Tämä on todellista "omistautumista", mutta mun arvomaailmassa yksinkertaisesti tyhmää. Teen kyllä työni, mutta en työskentele ilmaiseksi pätkääkään ja sillä sipuli.

Mainostoimistot ja muut on muakin lähellä, löytyy ideoita ja luovuutta esim. valokuvaukseen ja mainosten tekoon ym., mutta ongelma on siinä että esim. kun viime talvena sitten kuvailin pariin lehteen kuvia, huomasin että "hei, tästähän saa ilmaseksi rahaa samalla kun harrastaa" mutta vastaan tulikin se että kun sun PITÄISI keksiä jotain luovaa ja hienoa, niin ei sitä sitten oikeen ajatus laukkaa. Sama olis varmasti mainosten suhteen!

Palomiehet, polisiit ja lentäjät on näitä perinteisiä "unelma-ammatteja", ja itsekin kahta ensimmäistä miettinyt mutta se on varma, että mitenkään mukavia duuneja eivät takuulla ole. Niissä kiehtoo vain se ammatin "arvostus" tai joku, se olisi "oikean asian puolesta" tms.. Tiedä sitten.

Mä luulen että oon ainakin suurinpiirtein oikeassa suunnassani tuoreen, pienen firmani kanssa, vapaat työajat, ihan "oma juttu", saa käyttää luovuutta mainoksissa ja muissa, ja liittyy vielä harrastukseen joka on autot. Toinen duuni taas on vartija, joka menettelee mutta ammatissa risoo järkyttävät vuoropituudet, ja naurettava palkkaus vastuuseen nähden, toki kohteesta riippuen. (Toisissa paikoissa riittäisi vähempikin..) Mitään varsinaista innostuksen kipinää ei ammattia kohtaan ole, ikävä kyllä. Kuuluu luokkaan "jostain se raha on tultava".

Toinen juttu mikä tulee mieleen, olisi joku kuntosaliin liittyvä duuni, varmasti loisi työmotivaatiota kun samalla oppisi itseä hyödyttäviä asioita harrastuksestaan?

Mike se pyörittelee lisäravinnebisnestä. :kippis1:

Meikäläinen diggaa vartijan hommasta sen verran, että vaikka tilille putoaisi lotosta miljoona, niin varmaan osa-aikaisesti tekisin kuitenkin vartijan hommia ettei pää hajoaisi laiskotteluun ja rellestykseen :D . Tällä alalla on helppo vaihtaa hommia/kohdetta aina kun alkaa kyllästyttää, ja hyvistä tekijöistä kun on Etelä-Suomessa pula, niin on melko helppoa saada positiivista palautetta työnantajilta ja asiakkailta. :)

Tuo käsite "vartija" sisältää nykyään niin päinvastaisia työmuotoja että siitä kyllä riittä moneksi, toisessa ääripäässä narkkien kanssa painiskelua, välillä viimeisen päälle etiketin mukaisia asiakaspalvelutehtäviä esim. isojen firmojen auloissa kansainvälisissä tunnelmissa puku päällä, ja toisessa ääripäässä silkkaa valvomotyötä tai portinvartiointia, käytännössä puoliksi valveilla torkkumista ja tv:n tuijottelua.

En silti sanoisi noista mitään toista helpommaksi, hereillä pysyminenkin on kovaa työtä, been there done that. :lol2:

Kyllä mä silti otan aikalisän kunhan paperit saan kouraan, vaikka kyse onkin turvallisuusalan papereista. Jotain ihan muuta taas vaihteeksi kun siihen on mahdollisuus vielä. :)

"Minkälaista työtä tekisit iloksesi?"

Tämä on niin sanottuja nuorenmiehen kysymyksiä.
Mutta kaikki läpikäyvät samat kysymykset aikanaan.

Pakko silti vastata itse kysymykseenkin.

Itse teen myyntityötä ja koen että tämä on enemmänkin elämäntapa, kuin tyypillinen rasittava työ.
Tämä on jonkinlainen kutsumustyö ja tässä olen toistaiseksi aikas onnellinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom