Minkälaisia sarjoja rinnalle

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kiinnostaisi tietää minkälaisia sarjoja porukka tekee ja minkälaisia tuloksia saavuttaa rinta treenissä.

Itse teen tälläisen rinta treenin

Penkki 5x5
Vino Penkki 5x5
Pec Dec 5x5
Taljalla 5x5
Dippi

ojentajat 5x8

Välillä loppuun pitempiä toisto määriä pienemmillä painoilla. Itselläni on noussut penkki 2kk aikana 5kg.

Mitäs siltä treeniltä haet.
Riippuu tuo kommentointi aika pitkälle siitä, eli miten kommentoidaan ja ennen kaikkea kuka kommentoi.

Kovasti siis voimatreeniltä näyttää, eli se lienee päätavoite?

voimaa

Voimaa pitäs saada ja ykköstä nousee. Eli onko ko. ohjelmalla mahdollista saada lisää rautaa tankoon vai onko jotain korjaus ehdotuksia /puutteita.

Eipä taida penkkipunnertajat hirveesti tehdä venyttäviä liikkeitä.
Yks tuntemanikin penkkaaja tekee rintatreenin jälkeen vaan pari sarjaa flyereitä. Ootkos muuten kokeillu vipunostoja rinnalle. Siin on vitun hyvä liike. Voittaa mun mielestä mollemmat noi.

Mutta jos isoja rautoja haetaan niin eiköhän se kannata panostaa noihin koviin punnerrusliikkeisiin.

Originally posted by PepsiGirl
:nolo: Jos hakee kokoa, niin mikäs sitten olisi edullisin liike? Silikonit?

Penkki ja vinopenkki toimii massan ja voiman kasvatukseen hyvin.

Oma rintalihastreenini, tavoitteena massa ja voima (ei kova penkki):

Penkki: 10-8-6-4-2
Ristiveto taljalla 3x10
Pullover 3x10
Vipunostot maaten penkillä 3x10

Noista toteutetaan aina 2-3 yhden rintatreeni-päivän aikana.

Kommentteja? Meneekö homma ihan vituiksi? Vai olenko vähän :david:

Originally posted by PepsiGirl
:nolo: Jos hakee kokoa, niin mikäs sitten olisi edullisin liike? Silikonit?
Ei kai edullisia silareita saa mistään;) Mulla toimi ton P.Taluksen ohjelma tosi hyvin et sai rintaan lisää lihasta.
Käsip.punnerrus:Eka sarja sil 5 painoa pois 1/2min tauko,sit 5 painoa pois ja 1/2 tauko ja vielä kerran paino pois ja vika viitonen ni ensimmäinen sarja rupee oleen takana ja hyvä huili siihen väliin..Sen jälkeen pari suoraa sarjaa 10-12 normaalisti.Flyerit ja smithissä sama meininki mut kolmen pudotuksen jälkeen riittää 1 suora sarja
Flyerit vinop.ristikkäistaljassa et ne tulee sieltä alakautta.
Vinop.punnerrus smithissä:
Ei tarvi ton jälkeen uneksia tzilareista ja säästi jonkun tonnin:)

mun oma rintalihas treeni:

Penkki 12-10-8-6-4-2

suoralla penkillä käsipainoilla 12-10-8-6-6-6

vinopenkki käsipainoilla 12-10-8-6-4-2

rintalihas kone 3x10

vinopenkkiä en tee joka treeni kerta mutta noi kaikki muut liikkeet teen joka kerta läpi ja voin sanoo et tuloksia on tolla ohjelmalla tullu ihan kivasti esim.penkkiin on vuoden aikana tullu 35 kiloa lisää.

Originally posted by jaco
Kiinnostaisi tietää minkälaisia sarjoja porukka tekee ja minkälaisia tuloksia saavuttaa rinta treenissä.

Itse teen tälläisen rinta treenin

Penkki 5x5
Vino Penkki 5x5
Pec Dec 5x5
Taljalla 5x5
Dippi

ojentajat 5x8

Välillä loppuun pitempiä toisto määriä pienemmillä painoilla. Itselläni on noussut penkki 2kk aikana 5kg.

Teetkö 5*5 kovaa sarjaa, vai onko tuo nousujohteinen?
Ei juurikaan ole noussut ja saattaa johtua tuosta ohjelmasta. Tosin riippuu tietty sun tuloksesta ja omasta painostakin.
Itse en lähtisi noin rankasti tekemään, vaikka voimaa haettaisiin. Eka liike menee vielä noin, mutta seuraavissa tekisin jo pidempiä toistomääriä ja jostain vähentäisin muutaman sarjan..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Lääninsonni
Käsip.punnerrus:Eka sarja sil 5 painoa pois 1/2min tauko,sit 5 painoa pois ja 1/2 tauko ja vielä kerran paino pois ja vika viitonen ni ensimmäinen sarja rupee oleen takana
äk, saisiko tuon vielä espooksi? Multa meni ihan ohi =)

Edit. JAA, olisko tarkoittanu näin:
Eka sarja: sil 5, painoa pois, 1/2min tauko,sit 5, painoa pois ja 1/2 tauko ja vielä kerran, painoa pois ja vika viitonen..... ?

Re: Re: Minkälaisia sarjoja rinnalle

Originally posted by Raven
Teetkö 5*5 kovaa sarjaa, vai onko tuo nousujohteinen?
Ei juurikaan ole noussut ja saattaa johtua tuosta ohjelmasta. Tosin riippuu tietty sun tuloksesta ja omasta painostakin.
Itse en lähtisi noin rankasti tekemään, vaikka voimaa haettaisiin. Eka liike menee vielä noin, mutta seuraavissa tekisin jo pidempiä toistomääriä ja jostain vähentäisin muutaman sarjan..

Kaikki on kovia sarjoja. teen lämmittelyiksi pari kevyttä sarjaa pidemmillä toisto määrillä. Eli olisko mielestäsi parempi ,että tekisin loput liikkeet penkin jälkeen vaikka vähän pidemmillä sarjoilla.

Re: Re: Re: Minkälaisia sarjoja rinnalle

Originally posted by jaco
Kaikki on kovia sarjoja. teen lämmittelyiksi pari kevyttä sarjaa pidemmillä toisto määrillä. Eli olisko mielestäsi parempi ,että tekisin loput liikkeet penkin jälkeen vaikka vähän pidemmillä sarjoilla.

Tuo ohjelma menee mielestäni turhan kovaksi. Tosin se on mun mielipide ja ei mulla ainakaan toimisi.
Itse tekisin korkeintaan ekan liikkeen 5*5 ja loput liikkeistä 2-3 sarjaa vähemmän ja hieman toistoja lisää.

Täytyy vain ihmetelellä miten paljon porukka tekee sarjoja rinnalle :confused:

Itsellä yleensä 4-6 sarjaa yhteensä.

Treenaan rintaa yleensä seuraavanlaisilla sarjavariaatioilla:
1. Penkkipunnerrus pelkästään 3-4 sarjaa.

2. Penkkipunnerrus 3 + vinopenkki KP 2

Joskus harvemmin loppuun mausteena vipunostoja tai taljaa. Riippuu toistomääristä jne.

Kysymys threadin kylkeen....

Onko "negatiivinen vinopenkki" (siis pää alaspäin, 45 astetta kulma) käyttökelpoinen liike? En ole kovin paljoa huomannut sitä porukoiden ohjelmissa.

Ottanee luonnollisesti rintalihasten alaosiin...

Originally posted by Mixu
äk, saisiko tuon vielä espooksi? Multa meni ihan ohi =)

Edit. JAA, olisko tarkoittanu näin:
Eka sarja: sil 5, painoa pois, 1/2min tauko,sit 5, painoa pois ja 1/2 tauko ja vielä kerran, painoa pois ja vika viitonen..... ?
Elikkä joo siinä tulee aina 3 *5 on yksi sarja sit kunnon palautus ja 1-2 suoraa sarjaa.oli vaikeuksia saada rintaan lihaksen tynkää mut tolla ohjelmalla saa hyvin massaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom