Minkälaisia oireita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pasaati
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Teillä on ollut kun kierukka on mennyt pas**ksi?

Polvi on hel***in kipeä,ei kävely kunnolla suju,sivuliike tekee erittäin "höböä".

Eka lääkäri epäili hyppääjän polvea,toinen ristiside/kierukka ongelmaa...

Nyt on aika ortopedille,mutta pitäis vielä päästä magneettikuviin,duuni ei maksa ja itellä ei oo varaa(n 600€) .

Eli ainoa vaihtoehto on terveyskeskuksen kautta ja sehän on tunnetusti nopea...

Eli omia kokemuksia.

Mulla sattui sekä jalan ojennus että koukistus,myös polvinivelelle tehty sivuttaisvääntö teki kohtalaisen gutaa,nestettä keräänty polveen myös aivan saatanasti. muistaakseni 7viikkoa olin sairaslomalla josta suurin käveltiin kepeillä. siihen päälleen sit yli 3kk:n omatoiminen kuntoutus ennenkuin päästiin taas kynispainoilla kyykkäämään. Ei ollenkaan kiva vamma,vaivaa vieläkin ajoittain ja kerran on jo operoitu.

Mulla oli yhtäaikaa eturistiside poikki ja "ulompi" kierukka edestä halki...

Yliojennus sattu helevetisti, juosta ei pystynyt, autolla ajaminen oli tuskaa, kun polvi joutu oleen paikallaan yli 20 minuuttia, minkäänlaista hyppyä tahi täräystä ei voinut kuvitellakkaan, treenin jälkeinen hyvänolon tunne katosi varsin nopeasti, eli tuli helevetin kipeäksi... ihan niin kuin olisi ollut lumpiojänne katkeamassa...

Nestettä mulla ei keränny ennen leikausta yhtään... leikkauksen jälkeen sitten sitäkin enemmän, noin vuoden ajan.. sitten se helpottaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom