Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Nitsku
Sulkapalloa ja salibandya on tosin joskus kiva pelata.
.. No joo oli siinä muitakin siinä 3km viivalla muuten ei ois viittiny. Joskus aikoinaan meni kyllä 3300 metriäkin mutta so not. Intin jälkeen ei sit paljoo oo juostu, pyöräilty kyllä on. Kuukausi sitten juoksin itse asiassa ekan kerran lenkin intin jälkeen joka päätty 31.12.1999; töitten jälkeen menin treenaamaan olkapäät ja kädet, sit bussipysäkille, no bussia ei illalla siihen aikaan mennykkään kun vasta 22.15 ja olin pysäkillä 21.45 ja mietin että kun ei palautusjuomaakaan ollu niin perkele en täällä jäädy kun ei suihkukamojakaan mukana joten juoksin kotia 5km meni sellanen puol tuntia
. Ylpeä olen kun meni keposesti ei pakkasilmakaan pistänyt keuhkoja paskaks tasasta vauhtia koko matka vaikka mäkiä vaikka miten. Jos ois ollu jalkatreeni niin sit ois vituttanu kyllä juossa..
Originally posted by Pertti 123
Ryback noi nelkun ajat kuulostaa ihan hyviltä, kun melkeen putkeen ne juoksit (minuutin palautuksella). Kokeileppa hallissa paljonko 60m kulkee tai sitten kesällä kentällä 100m. Noiden nelkun aikojen perusteella kannattaa kokeilla paljonko 800m kulkee..... kertoile sitten:thumbs: