Minkälainen treeni olisi paras?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja V1P3X
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei!

Olen harrastanut 1,5 salilla käymistä ja kokeillut kaikkia erilaisia ohjelmia, mutta nytten kun olen lukenut täältä erilaisia ohjelmia niin mikä olisi paras? Olen enimmäkseen ajatellut SF/DF treeniä, 1TM treeniä tai Arnoldin Golden Sixiä. Mikä olisi teidän mielestänne paras ja tai mitä itse käyttäisitte tai käytätte tällä hetkellä?

Kiitos ja vastauksista etukäteen! :)

En jaksa googlata noita treenejä. Itse teen nyt ylä/ala 3x viikkoon. En suosittele treeniäni. Riippuu vähän mitä haet treeniltäs.

Voi vittu mikä ketju. Se mikä jollekkin toiselle on paras, ei sinulle välttämättä ole se paras. Se, että jotkut treenaavat 6-jakoisella 12kertaa viikossa ei tarkoita, että se olisi sulle paras. Se, että joku treenaa yksijakoisella 3kertaa viikossa ei tarkoita, että se olisi sulle paras.

Ota nyt joku ohjelma käyttöön, treenaa muutama viikko. Jos tuntuu hyvältä, niin jatka vaikka puoli vuotta ja pidempääkin, ellei tule mitään esteitä.

Alkuun peruskuntoa pari kuukautta (reilu 10 toistoa per sarja) koko kropalle et tottuu kunnolla reenaamiseen. Sit on helpompi alkaa tekee lyhyempää sarjaa jos haluu...

Voi vittu mikä ketju. Se mikä jollekkin toiselle on paras, ei sinulle välttämättä ole se paras. Se, että jotkut treenaavat 6-jakoisella 12kertaa viikossa ei tarkoita, että se olisi sulle paras. Se, että joku treenaa yksijakoisella 3kertaa viikossa ei tarkoita, että se olisi sulle paras.

Ota nyt joku ohjelma käyttöön, treenaa muutama viikko. Jos tuntuu hyvältä, niin jatka vaikka puoli vuotta ja pidempääkin, ellei tule mitään esteitä.

Kuule hessu:D En oo koskaa tarkoittanut sitä. Ajattelin vaan kysästä, että mitä muut käyttää ja jos he kertovat onko se toimiva niin voisin itekki kokeilla:) Kiitos muuten!

Kuule hessu:D En oo koskaa tarkoittanut sitä. Ajattelin vaan kysästä, että mitä muut käyttää ja jos he kertovat onko se toimiva niin voisin itekki kokeilla:) Kiitos muuten!

Eiköhän niitä kokemuksia löydy noista ohjelmia käsittelevistä ketjuista ihan tarpeeksi.. Tämä ketju ei taida uutta vuotta nähdä.. ;-)

Crossfit.Toimii parhaiten.Kaikkeen.

980.gif

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eikös sitä sanota että paras ohjelma on se jota et tee. Eli tarkoituksen mukainen vaihtelu tuo luultavasti parhaan tuloksen.

Progressio, variaatio ja periodisaatio.

On se siitäkin kiinni montako kertaa pääsee salille. Jos pääsee 5 krt salille viikossa niin ihan turha ruveta jotain 1-jakoista arskaa hinkkaamaan.

Nii oon miettinytki, että jos kokeilis eka tota arnoldii joku muutama viikko sit vaihtaa jne. :D

Toi on vähä väärä linja et hypitää parin viikon välein ohjelmasta toiseen, mikäli sitä nyt tarkotit. Vaihtelua haetaan esim tekemällä välillä eri mittasia sarjoja, vaihdetaan liikkeiden järjestystä, vaihdetaan liikkeitä yms, samalla kun ohjelman perusrunko kuitenkin pysyy samana.

Todellakin. Itse käyn koulua missä on asuntolat ja asuntolassa sijaitsee kuntosali missä ei voi kummiskaan tehdä kaikkia liikkeitä, mutta monia voi! Siksi yritän löytää simppelin missä ei tarvitse tehdä monia eri liikkeitä tietylle lihasryhmille, koska ne eivät onnistu. Viikonloppuisin kylläkin pääsen kunnon kuntosaliin! Joten helposti pystyn käymään vaikka 7 kertaa viikossa salissa jos haluaisin, mutta olen ajatellut pitää sen siinä 4-5 kerrassa!

- - - Updated - - -

Toi on vähä väärä linja et hypitää parin viikon välein ohjelmasta toiseen, mikäli sitä nyt tarkotit. Vaihtelua haetaan esim tekemällä välillä eri mittasia sarjoja, vaihdetaan liikkeiden järjestystä, vaihdetaan liikkeitä yms, samalla kun ohjelman perusrunko kuitenkin pysyy samana.

Tiedostan kyllä sen!

Todellakin. Itse käyn koulua missä on asuntolat ja asuntolassa sijaitsee kuntosali missä ei voi kummiskaan tehdä kaikkia liikkeitä, mutta monia voi! Siksi yritän löytää simppelin missä ei tarvitse tehdä monia eri liikkeitä tietylle lihasryhmille, koska ne eivät onnistu. !

Mielestäni Arnoldin G6 olisi tuossa tapauksessa hyvä valinta. Siinä ei tarvitse ihmeempiä laitteita ja pääsee vapailla painoilla hakemaan kehon hallintaakin. Säännöllisesti tehtynä sarjapainoja lisäten tulosta syntyy varmasti.

Ruokavalio tietenkin pitää olla kohdallaan, että ravintoa on tarpeeksi ja että se on monipuolista. Kalorilaskuri.fi on siihen hyvä apu.

Mielestäni Arnoldin G6 olisi tuossa tapauksessa hyvä valinta. Siinä ei tarvitse ihmeempiä laitteita ja pääsee vapailla painoilla hakemaan kehon hallintaakin. Säännöllisesti tehtynä sarjapainoja lisäten tulosta syntyy varmasti.

Ruokavalio tietenkin pitää olla kohdallaan, että ravintoa on tarpeeksi ja että se on monipuolista. Kalorilaskuri.fi on siihen hyvä apu.

Kun Aatun G6:sessa on leuanveto niin olen miettinyt, että jos sen korvaisi maastavedolla ja alataljalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom