Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saapas sanoi:Maitoproteiini on ainakin hitaasti imeytyvää lajia, samoin kuin munaproteiini, joka on vieläkin hitaampaa. Jotain jossa on heraa, tosin mä en tiedä missä sitä olis, viisaampi valaiskoon. Tonnikala vedessä taitaa olla noista paras vaihtoehto.
Muuten, pussi proteiinia maksaa noin kympin, kyllä sen verran saa kokoon vaikka viemällä pulloja kauppaan. Kalliimmaks tulee vetää tonnikalaa kuin perusheraa, vetoo vaikka siihen ja pyydä äiteltäs sponsorointia heraan.
sporter sanoi:Vähän aikaa sitten oli samantyylinen keskustelu. Taidettiin silloinkin saada kysyjä "käännytettyä" ;)
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=18867
Lukaise tuosta.
raba sanoi:mikä pussi maksaa kympin ja mistä joku 100g pussi vai ?
Normi hinta taitaa olla se 12.5€, mutta olen kanta-asiakas nimeltä mainitsemattomassa liikkeessä ja hinta on tällöin 9€.raba sanoi:mikä pussi maksaa kympin ja mistä joku 100g pussi vai ?
raba sanoi:nyt siis ei ole vähään aikaan rahaa hankkia proteiinia ja käytettävissä on pelkkää maltoa, joten miten hoitaisin palautumisen?
maltoo+1 prk tonnikala?
maltoo+1prk raejuusto?
oisko semmonen et maltoo+soijaa+kaakaujauhetta?
Suhde on 5g kreaa, 35g dextroosia. Eli 1:7.ljm sanoi:-- niin ja dextroosia aina krean kanssa, netistä lueskelin jostain artikkelista että 2* sen verran mitä kreatiinia, mutta ei mitään hyvää tietoa ole tästä mulla.
Saapas sanoi:Suhde on 5g kreaa, 35g dextroosia. Eli 1:7.
Yleensähän palautusjuomaa otetaan noin 1-1½dl, mutta ei se ainakaan pahaa tee jos ottaa 2dl. Kannattaa muuten juoda palautusjuoma vaikka 10min sisällä, imeytyy paremmin kun ei pitoisuus mahassa nouse liian korkeaksi. Tai runsaalla vedellä.
Itse pistän desin palautusjuomaa shakeriin, vettä päälle puolisen litraa.patouski sanoi:Kaveri sanoi, että krea kuuluisi ottaa ennen treeniä(?) Kannattaisiko siis tuota palautusjuomaa vetästä sama satsi myös ennen treeniä (sen 5g krean kera) vai pelkästään treenin jälkeen ja krea erikseen? Eikös nuo hiilihydraatit kuitenkin anna potkua itse treeniinkin jos ottaisi ennen treeniä tuon saman 1-1½dl satsin?
Ja kuinka suureen määrään vettä (vai mihin nyt sekoitetaankaan) tuo 1dl palautusjauhetta pitäisi sekoittaa?
Anteeksi ehkä hieman alkeelliset kysymykset, mutta en juurikaan näistä tiedä niin parempi kysyä.
Saapas sanoi:Itse pistän desin palautusjuomaa shakeriin, vettä päälle puolisen litraa.
Ja palautusjuoma on nimensä mukaisesti palautusjuoma.
Muistaakseni aika moni täällä käyttää hieman vähähiilarisempaa palautusjuomaa, kuin tuo 2:1. Minulla proteiinia on palautusjuomassa n.40g ja hiilaria saman verran. Jos heittäisin siihen tuplamäärän maltoa tuntuisi ehkä jo hieman liiankin tuhdilta tavaralta. Kannattaa kuitenkin kokeilla kaikenlaista. Niissä voi huomata eroja. Koita vaikka alkuun laittaa dekstroosia se 30g saman verran maltoa, protskua n.40g ja kreatiinia se 5g. Sitten voit muutella noita suhteita haluamaasi suuntaan ja jos joku vaikuttaisi toimivan paremmin kuin toinen niin käytä sitä.patouski sanoi:Minkälaista palautusjuomasi on koostumukseltaan? Jos itse sekoittaisin tuon FAST:n sivuilla neuvotun palautusjuomasekoituksen niin siinä olisi proteiinia n. 25g ja loput hiilihydraatteja. Miltä tuo kuullostaa? Ja riittääkö 1dl tuota?
Ja voit myöntää, että et ole edes koittanut. Mun äiti ostaa kyllä välis proteiinipussin mulle ja yleensä tukee muutamalla eurolla kun olen lähdössä jauhokaupoille. Mitäpä jos tulostat vaikkapa netistä jonkun pienen tutkimuksen ja käsket lukemaan, tai sitten ihan selität homman.kruipelo sanoi:Porukka ei taida hiffata että joillekkin äiti ostaa ruokaa, mutta ei proteiinijauhoa. Proteiinjauhon tarkoituksen ja edullisuuden selvittäminen jollekkin tyhmälle mutsille saattaa olla sekä vastenmielistä että hankalaa.
Juon sitä desin kerralla, voi sitä hyvin 1½ desiäkin juoda, mutta mulla ei ole nyt suurempaan annokseen varaa...patouski sanoi:Minkälaista palautusjuomasi on koostumukseltaan? Jos itse sekoittaisin tuon FAST:n sivuilla neuvotun palautusjuomasekoituksen niin siinä olisi proteiinia n. 25g ja loput hiilihydraatteja. Miltä tuo kuullostaa? Ja riittääkö 1dl tuota?
kruipelo sanoi:Porukka ei taida hiffata että joillekkin äiti ostaa ruokaa, mutta ei proteiinijauhoa. Proteiinjauhon tarkoituksen ja edullisuuden selvittäminen jollekkin tyhmälle mutsille saattaa olla sekä vastenmielistä että hankalaa.
Joona sanoi:Koita vaikka alkuun laittaa dekstroosia se 30g saman verran maltoa, protskua n.40g ja kreatiinia se 5g. Sitten voit muutella noita suhteita haluamaasi suuntaan ja jos joku vaikuttaisi toimivan paremmin kuin toinen niin käytä sitä.