Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Börgö sanoi:Koskas fallout 3 ois tulos??? Fallout 1&2
Toivottavasti pian! ;)Sukulaku sanoi:Koska System Shock 3 tulee?
Human-Pro sanoi:Itse peli varmaan jonkun 40e. Kuukausimaksu on sitten suunnilleen 10-11e.
Eli ei nyt niiin kauheasti. Menee sitä rahaa turhempaankin.
Sukulaku sanoi:Näyttää toi WoW aika pirun kivalta. Saakohan tosta mitään demoa netistä? Jotain trialin trialia, joka kestäisi jonkun viikon.
Sukulaku sanoi:World of Warcraft meni tilaukseen ja tulee 11.2
Tolle pitää tehdä oma threadi, että voidaan sopia Pakkiskiltajutut. Sellainen P-logo siihen kaapuun olisi hiiiieeno
dink sanoi:Vai 11.2.? Kuinkas varmaa tietoa tuo on? Mutta joo, pakkiskilta ehdottomasti pystyyn! :thumbs:
suortti sanoi:WoW:n open beta tais alkaa, en ole ite vielä kerennyt/jaksanut ladata.
Kaveri hypetti mulle ircissä pelanneensa sitä, mutta viestiä kirjottaessa olin unohtanut, että sillä oli toi pre order -paketti.Sukulaku sanoi:Betan pelaaminen vaatii pre order -paketin omistuksen. Jos siis et vielä tiennyt
Duke Nukem Forever joulukuussa?
tiistai 4.10.2005
Pienen ikuisuuden kehitteillä ollut Duke Nukem Forever ilmestyy tänä jouluna, ainakin jos Amazonin verkkokauppaa on uskominen. Pelin ennakkotilauksia vastaanottava Amazon lupaa aloittaa pelin toimitukset 2. joulukuuta.