Minkä tietokonepelin aiot ostaa heti kun se ilmestyy?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
devilpump sanoi:
GTA: San Andreas

Tulispa pc:llekin ja äkkiä ton ps2 julkaisun jälkeen.

Tuon jälkeen tulee vielä toivottavasti GTA: Liberty City se oli nimittäin ylivoimaisesti paras paikka ainakin GTA 1:ssä.

Minäpä ostan BugBearin(siis Rally Trophyn tekijöiden) valmistetta olevan tuotteen: FlatoOutin...JokaMies-luokka tyylistä vääntöä kunnon peliympäristössä,maasto ja autot hajoavat,fysiikkamallinnus,jenkkibiilit,mitä muuta?
Check it out yourself: http://www.bugbear.fi/flatout.htm

xbox: Ninja Gaiden
Cube: Resident evil 4
pc: hl 2

manowar sanoi:

MILLON????
Mun on paras olla sillon intissä sillä muuten mun on pakko heittää kone roskiin....(diablo2 tahkottiin pari kesää sitten 2kk putkeen... :hyper: )

mattibodari sanoi:
Tulispa pc:llekin ja äkkiä ton ps2 julkaisun jälkeen.

Tuon jälkeen tulee vielä toivottavasti GTA: Liberty City se oli nimittäin ylivoimaisesti paras paikka ainakin GTA 1:ssä.

Hmm..eikös GTA 3 ollut jo se Liberty City.

Itsekkin kuolaan tuota San Andreasta jo nyt, kun tuo Vice city on tahkottu puhki. Täytyy varmaan ostaa heti PS2:lle se, kun ei malta tuota tietokoneversiota odottaa.

VilleO sanoi:
Itsekkin kuolaan tuota San Andreasta jo nyt, kun tuo Vice city on tahkottu puhki. Täytyy varmaan ostaa heti PS2:lle se, kun ei malta tuota tietokoneversiota odottaa.
Aion kyllä tilata tuon Filmifriikistä heti, kun se tulee sinne ennakkomyyntiin. Eipähän sitten tarvi pelin ilmestymispäivänä hajoilla, jos tilillä on 10 euroa jäljellä.

Jokipoika sanoi:
Minäpä ostan BugBearin(siis Rally Trophyn tekijöiden) valmistetta olevan tuotteen: FlatoOutin...JokaMies-luokka tyylistä vääntöä kunnon peliympäristössä,maasto ja autot hajoavat,fysiikkamallinnus,jenkkibiilit,mitä muuta?
Check it out yourself: http://www.bugbear.fi/flatout.htm

Katselin TILT-TV:n Jaana Pelkosta ;) ja samalla satuin näkemään tuon suomalaisten rallipelin esittelyn. Vaikutti mahtavalta, pitänee hommata hyllyyn :thumbs:

Bungle sanoi:
Katselin TILT-TV:n Jaana Pelkosta ;) ja samalla satuin näkemään tuon suomalaisten rallipelin esittelyn. Vaikutti mahtavalta, pitänee hommata hyllyyn :thumbs:

Joo hyvä peli on. Oon harjottelussa tuol lafkassa ja oon pelaillu tota aikasta paljon. Kiva duuni etsiä bugeja ja hienosäätää tollasta peliä :hyper:

Itse en autopeleistä juuri tykkää, mutta tota haluaa pelata =) Ja tohon peliin tulee vielä 1 hyvä yllätys mitä ei ole autopeleissä ennen nähty.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom